Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

    Днес се опитах да си подкарам дистанционното за заключване на колата. Следвах указанията от други теми - шест бързи завъртания на ключа -> 2 премигвания на мигачите-> задържам отключване и 3 пъти докато държа заключване но не ми примигва един път след това за приключване на операцията. Смених батериите на дистанционното излъчва /опитах с доближена радиостанция и на отключване и заключване ми пръщи/ Дистанционното ми е дадено с колата но си мислих, че няма батерии. Ако имате някакви идеи ....
    Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
    Калоян Кирилов
    LZ2ZGT

    Коментар


    • #17
      От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

      Даваш 6 бързи контакта - мигват аварийните, и до като държиш натиснат ънлок бутона натискаш 3 пъти лок бутона (или обратното, не помня), като стане разпознаването ще мигнат пак аварийните.

      Коментар


      • #18
        От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

        точно това правя но не мига накрая че е разпознал колко време трябва да го чакам
        А замислям се ако му е пълна паметта
        Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
        Калоян Кирилов
        LZ2ZGT

        Коментар


        • #19
          От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

          Ами след около секунда-две след като е успешна операцията. Щом не работи значи не му е пълна паметта, тя се запълва като се върже с NATS - един вид след като е програмиран. Нещо не правиш както трябва.

          Коментар


          • #20
            От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

            6 пъти с ключа бързо он-офф -> оставям ключа на офф -> примигват ми 2 пъти аварийни -> задържам на отключено и натискам 3 пъти през това време заключено -> пускам бутона за отключено и нищо не ми светва като чакам около минута
            Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
            Калоян Кирилов
            LZ2ZGT

            Коментар


            • #21
              От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

              Май е това,дано да ти е от полза:The Central Door locking is controlled by the Multi-Remote Control system which controls the door locking, door super locking and hazard reminder. When the doors are locked and unlocked the unit flashes the hazard lights once for lock and twice for unlock.
              A maximum of four remote controls are allowed to be programmed.
              Ensure all the doors have been unlocked, either by using a good transponder key or remote control plip key.
              1. Turn the ignition switch from Position 0 to ON 6 times within 10 seconds.
              2. Then turn ignition switch to OFF position. Leave key in ignition switch.
              3. After 2 seconds, the system will enter programming mode and will flash the warning lights twice.
              4. Press and HOLD the unlock button on the Plip.
              5. While pressing the unlock button, press the lock button 3 times.
              6. Release the unlock button.
              7. The warning lights will flash once to indicate successful programming.
              8. Repeat procedure 4 to 7 for up to 4 plip key’s.
              9. When completed turn ignition ON, and the warning lights will flash 2 times.
              10. Remove key, and check all plip key’s for operation.
              NOTE : The programming mode will stop when either the ignition is switch ON, 4 plip keys have been programmed or no input signal either from the switch or plip k

              Коментар


              • #22
                От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                И от преводача в нета: Централното заключване се контролира от Multi-Remote Control система, която контролира заключване, врата супер заключване и напомняне опасност. Когато вратите се заключва и отключва устройството мига на опасност светлини веднъж за заключване и два пъти за отключване.
                А най-много четири дистанционни управления нямат право да бъдат програмирани.
                Уверете се, всички врати са отключени, или с помощта на добър ключ транспондер или ключа с дистанционно управление PLIP.
                1. Завъртете ключа за запалване от позиция ON 0 до 6 пъти в рамките на 10 секунди.
                2. След това завъртете ключа запалването на OFF позиция. Оставете ключа в контакта за запалване.
                3. След 2 секунди, системата ще влезе в режим на програмиране и ще мига предупредителните светлини два пъти.
                4. Натиснете и задръжте бутона за отключване на PLIP.
                5. Докато натискате бутона за отключване, натиснете бутона за заключване 3 пъти.
                6. Отпуснете бутона за отключване.
                7. Предупредителните светлини мига веднъж да покаже успешното програмиране.
                8. Повторете процедурата от 4 до 7 за до 4 PLIP ключ.
                9. Когато завършен до запалване ON, и предупредителните светлини мига два пъти.
                10. Извадете ключа и проверете всички ключови PLIP за операция.
                Забележка: Режимът програмиране ще спре, когато било на запалването включите, 4 PLIP ключове са били програмирани или не входния сигнал или от ключа или PLIP к

                Коментар


                • #23
                  От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                  да това го знам има го коментирано на няколко места в подраздела, явно бъркам някъде но къде
                  Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                  Калоян Кирилов
                  LZ2ZGT

                  Коментар


                  • #24
                    От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                    Като натискаш на кнобката държиш натиснат черния и едновременно натискаш на равни интервали 3 пъти червения. Пускаш черния и в този момент трябва да ти мигнат аварийните ако всичко е ок.
                    Toва е процедурата.
                    Като си сменявал батериите да не си ги обърнал?
                    Последно редактирано от sminkov; 27-08-13, 01:31.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                      Вчера за състезанието в Смирненски бях с закачена платформа ...
                      На връщане нашият навигатор/майстор усети леко приплъзване на съединителя а в петък ни очакват още 1000 км с платформа за Зверино. Та питането е:
                      Може ли да се смени само феродовият диск или трябва да се сменя цял комплект. И какъв бихте ми препоръчали да си взема? Не много често но колата ще кара джип на платформа по състезания, а се надявам от следващата година и каравана....
                      Е и да си покажа нисаня в действие, 240 км без да мръдне стрелката на температурата, без гонене си кара със 90-100 с платформата....
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_57220253.jpg
Прегледи:1
Размер:236.4 КБ
ID:5522437
                      Последно редактирано от ckaytss; 29-09-13, 23:16.
                      Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                      Калоян Кирилов
                      LZ2ZGT

                      Коментар


                      • #26
                        От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                        Никой не може да ти забрани да смениш само феродовия, но не чакай някой да ти препоръча да правиш това. При положение че ще теглиш - нищо чудно да ти излезе през носа. По книга се сменя всичко = феродов, притискателен, лагер, пружинки на лагера, евентуално вилка и опорен болт (поне аз бих). Това е рядка интервенция и по-добре да се смени всичко, дето може да се смени. На фона на цената за съединител останалите неща не са скъпи.

                        Съединителя на тия гадини издържа около 130000км. Щом ще теглиш - кажи ги 80-100000. Не си струва да правиш компромис за това. Не съм сменял и не мога да препоръчам конкретна марка. Оригинала за мен винаги е най-доброто решение, стига човек да може да си го позволи. Попадал съм на 1-2 с МНОГО по-мек педал от моето например. Не знам как се представя такъв съединител на практика. В смисъл - не знам колко изкарва сравнен с оригиналния. От кръгчетата, дето направих всичко беше ок.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                          Е ще му се събират към 4-5 хиляди километра теглене най-много. Но май е по-добре да сменям комплект Дамян май беше сменял съединител не се сещам за друга такава тема, където да е казана марка. А ако издържа 80 000 ме съмнява да видя следващата смяна на съединител на тази кола
                          Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                          Калоян Кирилов
                          LZ2ZGT

                          Коментар


                          • #28
                            От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                            На тема съединител, съвсем спокойно можеш да попиташ и адаша (nikip) - какво може да ти предложи, пък и предлага отстъпка за колеги от форума.
                            proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
                            NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
                            Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

                            Коментар


                            • #29
                              От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                              Аз сменях съединител (от келешлък) . Сложих Айсин, препоръчан ли от Люцкан. Засега държи, но предвид състоянието на стария тоя ще надживее джипа. Сменения и новия бяха с разлика във феродото от десети. Проблемът при мен бе педалът, не се връщаше до край и съединителя боксуваше

                              Поздрави!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Да се запиша и аз в клуба Nissan Terrano II 2,7 TDI реколта 1998

                                Доколкото лятото успях да огледам май поне на моето оригиналния е на Valeo.На тази марка обаче е по-скъп...проверявах го около 600лв. нормална цена.Вече с някаква ТО може да варира надолу...
                                Съединителя на Ausin принципно се води марков и ако е оригинален/макар,че ценово е под цената на Валеото/би трябвало да кара много.
                                За смяната...не знам чак за вилката и болта,ама...комплект съединител да смениш задължително.Другото е глупост...и особено както мислиш и да дърпаш платформа,много бързо пак ще си на старта
                                Поздрави и успех в начинанието!
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X