Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

    40 лв е като за Петър. Кой иска?
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #47
      От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

      Днес отхвърлих още малко работа по лебедката -монтирах самонагаждащ лагер със зъбчатка , верига и друга зъбчатка на лебедката . От оригиналния кардан на лебедката , шестограм 19 мм , карета от кормилен прът на ЗИЛ 130 и малко стругарска работа си направих кардан за задвижване на лебедката . Получи се много добре , единственото ми притеснение е , че самонагаждащия лагер доста се измества в леглото си и оттам съосието се нарушава , но мисля че след монтирането на кардана лагера ще се центрира ...

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:020820132918.jpg
Прегледи:1
Размер:97.2 КБ
ID:5510186Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120820132919.jpg
Прегледи:1
Размер:85.9 КБ
ID:5510187Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120820132920.jpg
Прегледи:1
Размер:77.8 КБ
ID:5510188Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120820132921.jpg
Прегледи:1
Размер:72.9 КБ
ID:5510189Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120820132923.jpg
Прегледи:1
Размер:90.1 КБ
ID:5510190Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120820132924.jpg
Прегледи:1
Размер:91.9 КБ
ID:5510191Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120820132925.jpg
Прегледи:1
Размер:87.7 КБ
ID:5510192Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120820132926.jpg
Прегледи:1
Размер:88.4 КБ
ID:5510193Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120820132927.jpg
Прегледи:1
Размер:90.8 КБ
ID:5510194
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #48
        От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

        При натоварване веригата нямали да прескача по зъбите-вижда се че е отпусната,или си предвидил нещо?
        Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
        Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
        0885 660 613

        Коментар


        • #49
          От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

          Баси, а таргата вика, че аз съм бил извратен...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #50
            От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

            Според мен там не трябва да има самонагласящ се лагер. Бих сложил и по-сериозен кардан.
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #51
              От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

              Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
              При натоварване веригата нямали да прескача по зъбите-вижда се че е отпусната,или си предвидил нещо?
              Мисля че няма да прескача , а и все още не е съм сложил кардана който ще центрира лагера да не се измества , тогава ще я обтегна от лагера на който отворите за болтовете са уширени за тази цел .
              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Баси, а таргата вика, че аз съм бил извратен...
              Що бре , кво му е ...

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              Според мен там не трябва да има самонагласящ се лагер.
              Жоро , и аз мислех отначало да е с обикновен но ме разубедиха ... пробите ще покажат дали съм сгрешил ...
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #52
                От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                ...
                Жоро , и аз мислех отначало да е с обикновен но ме разубедиха ... пробите ще покажат дали съм сгрешил ...
                Хем днес го погледнах, ама сега като се замисля - май наистина самонагаждащия не е добра идея...
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #53
                  От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                  Живко, пропуснал съм, че искаш да слагаш верига там. Не съм запознат с конкретната ти машина, но ако аз го мислех-никога нямаше да сложа верига на механизъм на който разчитам да ме вади от големия гьоч. Напатил съм се от вериги.
                  Друго-на последната снимка ясно се вижда какво огромно несъосие има между валовете на зъбчатките на веригата. Самата верига е усукана под сериозен ъгъл. Това може да се пооправи от самонагаждащия лагер, ама може и да не. Той затова е самонагаждащ, защото заема позицията с най-малко съпротивление. Никой не гарантира, че ще застане успоредно на другия вал. А усукана верига е зародиш на бъдещи неприятности. Нали знаеш-когато най не очакваш-тогава ще те предаде.
                  За бушона-моето лично мнение е, че на сериозна машина не трябва да има такива. Не може да отиваш на състезание, на което всичко трябва да е сигурно, че ще работи, и и, че няма да се строши, и да слагаш детайли с предварително заложено слабо място. За машина която се използва за работа-да, има логика, но за състезателна-виж подписа на Золтан.

                  Понеже по всичко личи, че поне засега ще си с веригата, нали знаеш, че веригата не е като ремъка-не се опъва яко. Даже трябва да има лека хлабина. За да не прескача зъб трябва зъбчатките да са без износване, а за да не пада-да има успоредност на валовете.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                    Кольо , друг начин на задвижване на лебедката която трябва да е отзад освен с верига няма . Веригата в никакъв случай не е бушон щото е от кросов мотор с мощност 60 к.с. , и щом успява да даяни на този зор при мотора със сигурност ще издържи и при мен . Освен това лебедката ми е доста мощна и усилието което е нужно да се завърти червяка не е голямо , колкото до съосието просто снимките лъжат - и двете зъбчатки лежат в една равнина и веригата е обтегната нормално , а самонагаждащия лагер го сложих именно за това - да може да компенсира евентуалното изместване ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #55
                      От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                      Абе може и да се лъжа, ама виж последната снимка. Гледай веригата горе и долу. На мен ми се виждат едни 20 градуса.

                      За другото не се наемам да споря, защото от снимки и писано не може да се придобие напълно точна представа. Дано да работи, всъщност ще работи, но дано да не е до време. Засега мястото което според мен подлежи на най-голяма критика е самонагаждащият лагер. Ако е съвсем неизбежно ползването на верига, аз бих заложил на обикновен вал с два обикновени лагера. Та да държат вала в една ос. Която е съответно успоредна на другия вал.

                      За бушона-по-горе в темата ти самия спомена за бушон, и май, че именно веригата ще го играе такъв. А мотора нека да е 60 коня, като запъне джипа в някое дере, и се налага с бронята да вършиш работата на булдозер-веригата ще го яде голям. То може и друго да се предаде преди това, амааа...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                        Според мен за такъв възел(скоростна кутия, верига, кардан) е важно, какъв въртящ момент може да предаде, а не каква мощност.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                          Веригата в никакъв случай не е бушон щото е от кросов мотор с мощност 60 к.с. , и щом успява да даяни на този зор при мотора със сигурност ще издържи и при мен .
                          <br>
                          Ама не си обърнал внимание,че там се предава движението от 11 или 12 зъба към 49-52 зъба,а не като при теб,усилието там е много по малко Живко.Тая верига няма да издържи.На състезания там се сменя-СЛЕД ВСЯКО!!!
                          Последно редактирано от Валентин Исаев; 12-08-13, 22:33.
                          Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                          Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                          0885 660 613

                          Коментар


                          • #58
                            От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                            Нали ти казах , че кардана още не съм го сложил бре , а парчето дето се вижда съм го наврял до раздатката и то измества лагера - затова веригата няма съосие и е отпусната . Веригата ще издържи , кардана също щото той си е оригиналния на Ленд Роувър / дори каретата сега са доста по големи и здрави от оригиналните / ... в случая който даваш за пример нещото което ще даде фира ще е въжето - то е най слабото звено от целия механизъм ... не ме питай от къде знам
                            Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                            Ама не си обърнал внимание,че там се предава движението от 11 или 12 зъба към 49-52 зъба,а не като при теб,усилието там е много по малко Живко.Тая верига няма да издържи.На състезания там се сменя-СЛЕД ВСЯКО!!!
                            Точно така е и при мен 48:1 е предавателното отношение на лебедката , а и не се сещам как по друг начин да предам движение на два еднопосочни вала ...
                            Последно редактирано от Бакалов; 12-08-13, 22:30.
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • #59
                              От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                              Нищо и няма на веригата. На моя зеления кашон съм с подобна лебедка. Вала е по тънък от неговия, каретата са подобни, на празни обороти на първа иска да къса сапана, а оборотите на мотора не падат. Защити веригата, да не се намъкне нещо че да я събори и карай.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Механична лебедка на Нисан Патрол RD28T

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                ...Друго-на последната снимка ясно се вижда какво огромно несъосие има между валовете на зъбчатките на веригата. Самата верига е усукана под сериозен ъгъл.....
                                Не е толкова страшно, снимките подвеждат.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X