Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

    Ами няма...иначе нямаше да се продават добавки
    Това,което ти искаш да направиш е да сложиш грубо филтърче преди основния.Да...то ще филтрира едрите боклуци, ама няма как да влияе на хим. състав на дизела.Ще ти задам един въпрос ,и ти сам си отговори...
    Ще можеш ли да филтрираш парафините в горивото,след като те минават дори и през фината хартия на щатния горивен филтър???

    Първоначално публикуван от galenik Преглед на мнение
    Здравей те, колеги предварително се извинявам че ползвам темата на колегата но искам да попитам колегата Lubashki каква ползва или предлага за ползване за почистване на системата че от тези дето съм ползвам няма никаква файда.Спорен ден!
    Ами разковничето НЕ Е в добавка с вълшебни свойства,а по-скоро в редовното третиране,за да се поддържа системата чиста!
    Аз лично до сега не съм усетил никаква разлика след като наливам добавка в горивото,но това е не защото добавката е скапана и не върши работа,а защото третирам горивото по-често и така поддържам системата чиста постоянно!
    П.П. Принципно използвам концентрирана добавка за почистване на Абро,но тя не е нещо специално.Просто такава продаваме в магазина и ми е подръка.Смея да твърдя обаче,че въобще не е лоша и си върши работата.Също така чувам много добри отзиви за добавките на Лъки Моли,на Кастрол/макар,че за мен тази на Кастрол е насочена повече за зимата да не замръзва дизела,отколкото за почистване-имайте предвид,че двата типа добавки са различни и има значение точно с каква цел третирате!!!/,на Холтц и т.н.
    Пак казвам обаче...за мен е по-важно третирането да не е веднъж годишно,а да се прави поне през 2-3 резервоара.Пробвал съм и добавка на Лъки Моли....съответно отново никаква разлика в поведението на джипа.Затова разковничето е не да търсим "извънземна" добавка,а дори и с по-обикновена да третираме,но по-често!
    За зимно време използвам антигелова добавка на Суноко.Тя е за 1000л. гориво и излиза много изгодно/около 22.00лв. е опаковката и стига за поне 2-3-зими/.За този тип добавки и много важно да се знае,че трябва да се смесват с дизеловото гориво до около 0 градуса.Оставите ли добавката на минусови темп. тя се желира.Това обаче не я прави негодна,а просто трябва да се прибере на топло и тя си възвръща течливостта.В съединение с дизела обаче спомага той да не се желира до -25/30градуса!
    До сега от около 6 години не съм имал случай да ми замръзне дизела зимно време!
    П.П.П.Препоръчвам ви:

    1.Третирайте с концентрирана добавка за почистване на системата поне веднъж на 2-3-резервоара!

    2.На разфасовките обикновено пише ,че количеството е за 50 до 70л. гориво,но...вие го наливайте на половина от предписаното!!!
    Така концентрацията става по-голяма и съответно ефекта е по-голям.Вреда за автомобила няма!!!

    3.След като смесите в резервоара добавка с дизел,не дозареждайте докато не стигнете до резерва/ако дозаредите се разрежда сместа и пада концентрацията на добавка на литър гориво!/

    4.Препоръчително е да си слагате двутактово масло в дизела в съотношение около 250-300мл. на 70-80л. дизел.
    Дизеловото ни гориво по ред причини е с понижени смазончни качества и това влияе благотворно на всички триещи се възли по системата/основно в ГНП-то/.
    Слагайки двутактово масло в дизела още на първия път след изминаване на около 400-500км. ще видите разликата.Мотора започва да работи по-меко и характерното чукане на дизелов мотор се приглушава.Точното определение на един познат е,мотора започва да мърка като.."читав комънрейл"...става въпрос особено за по-старите дизели и турбодизели!

    5.Сменяй те си горивния филтър поне през смяна на масло/а дори ако не е много скъп може и на всяка смяна/...дори и да не дава признаци,че е запушен!
    Това също води до поддържане на системата постоянно чиста и ефекта вървене /добър разход ,винаги е в максималните си стойности!

    Ами това е от мен!
    Дано да съм бил полезен!
    Поздрави!
    Последно редактирано от lubashki777; 23-04-13, 07:37.
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #17
      От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

      ....добре де. разбирам, ама по каква логика те полимеризират на определено място, а не там дето искам?

      Коментар


      • #18
        От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

        .....Благодаря, всяка информация за всичко ми е полезна....!!!

        Коментар


        • #19
          От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

          Благодаря за изчерпателния отговор!

          Коментар


          • #20
            От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

            Уви, кратка беше радостта ми. Вчера машината пак прекъсва. На празен ход си работи добре, но при подаване на газ двигателя гасне и то не всеки път. След минута, две пали отново. Днес ще почистя цедката в болта пак и ще наблюдавам. (((((

            Коментар


            • #21
              От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

              Първоначално публикуван от alsash Преглед на мнение
              Уви, кратка беше радостта ми. Вчера машината пак прекъсва. На празен ход си работи добре, но при подаване на газ двигателя гасне и то не всеки път. След минута, две пали отново. Днес ще почистя цедката в болта пак и ще наблюдавам. (((((
              Ами нали по-горе писа ,че си го почистил...то той за два дни не може да се подпуши
              Проблема както писа и един колега по-горе НЕ МОЖЕ да е от подпушена цедка.Ако проблема е в нея,то ефекта е че на празен ход си работи перфектно,а при форсиране и при ускоряване джипа има проблем...т.е. не достига дебита на гориво.На празен ход обаче проблем няма...
              Търси проблема другаде,а не в цедката!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #22
                От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                Аз, ако бях грамотен, щях ли да питам (((......уча, чета, мисля....де да имаше някой да ми обясни кое какво е , къде е и как работи, та да мога да навържа нещата...(((

                Коментар


                • #23
                  От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                  Първоначално публикуван от alsash Преглед на мнение
                  Аз, ако бях грамотен, щях ли да питам (((......уча, чета, мисля....де да имаше някой да ми обясни кое какво е , къде е и как работи, та да мога да навържа нещата...(((
                  Ами виж сега....хич не е толкова проста работа да се обясни и то по нета кое какво и как работи.Проблеми от този род дори при вкаран автомобил в сервиз не винаги се решават дори и от специалисти веднага и точно.
                  Най-общо казано работата на мотора като горивоподаване идва от различни фактори.Примерно единия е въпросната цедка...
                  Принципно компютъра на джипа ти дозира горивната смес и подава нужното количество гориво във всеки определен момент и режим на работа на мотора.Компютъра обаче,за да го прави това получава инфо от разни периферни устройства.Например от дебитомера/от него получава инфо за дебита на въздуха постъпващ в мотора и съответно компа дозира на базата на въпросните данни колко пък гориво да подаде за образуване на горивната смес/....само ,че не е само той.Компа в едно и също време получава инфо и от температурен датчик,от датчик за положение на колянов вал,от т.нар. умна дюза и т.н.
                  Така,че..това както писах вече с обяснението е трудна работа,а за диагностициране на проблема онлайн пък е ...нещо като "БТВ ясновидците"...
                  Ако е заминал дебитомер,според мен няма да се държи така.Ако е температурен датчик също....
                  Според мен има вероятност да е или проблем с умната дюза или пък с датчик положение колянов вал/джипа с Бош система ли е-разбира се по маркучетата от дюза до дюза за обратното гориво ,или е Зекзцел-познава се по тръбичките от дюза до дюза за обратното гориво/
                  При втория вариант т.е. система Зекцел знам че има проблем доста често с датчик положение колянов вал....
                  Разбира се има вариант и да се налага сваляне,почистване и центроване на ГНП,ама чак пък да гасне и да не иска да запали в последствие..
                  А при пробите да запалиш/това като не ще де/,джипа давали индикация като ..."аха да запали" и ли хич никакъв живот.Въпроса е да не би пък да ти дърпа в даден момент въздух отнякъде и...това е също възможен вариант.Можеш да изключиш този вариант като изкараш маркучите за входящото и за обратното гориво и ги вкараш в едно шише пълно с нафта.покарай така няколко дни и виж дали ще има проблем.
                  Тук има разбиращи далеч повече от мен колеги,които могат да дата мнение за проблема,но...в никакъв случай това няма да е нещо повече от предположение,което пък разбира се може и да те насочи да избегнеш множество проби и грешки.
                  Поздрави!
                  Последно редактирано от lubashki777; 25-04-13, 19:19.
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                    Много благодаря за обясненията. Всичко това го разбирам, но ме е яд, че не съм грамотен по този двигател...ами ще питам и разпитвам. Като начало мисля да закарам машината на Нисан сервиза във Варна дето из нета го анатемосват. После в зависимост от тамошната диагностика ще предприема действия. Горивен филтър ще да е първото за смяна. Изобщо си мисля, че щом бавните работят и при подаване на газ двигателя изгасва, става дума за обедняване на горивната смес, демек някой не си гледа работата в тоз момент.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                      Гледам си от Варна. Защо не се разходиш до " новия хлебозавод" дето не пече хляб от години. Потърси Тони, или другаря Герчев и Банджо . Сигурен съм , че ще ти се реши проблема , при значително по-малко разходи от въпросния фирмен сервиз. Лично мнение, ти си решаваш.
                      Този мотор си е абсолютен чук и е от малкото непретенциозни дизели. Дали не е възмозно проблема да е електрически.... нямаш ЕГР , което за мен е по- добрия вариант.
                      Последно редактирано от kikimora; 25-04-13, 23:11.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                        Първоначално публикуван от alsash Преглед на мнение
                        ... но ме е яд, че не съм грамотен по този двигател ...
                        Обаче, това не пречи да слушаш внимателно и да си записваш ако трябва.
                        Защо на диагностиката не си записа грешката и да я кажеш тук!?
                        Сега пак обратно, слушаш какво ти говорят и записваш. Гледаш и каква ти е системата (както ти казаха по горе). После казваш тук.
                        И това с "бедната смес" го забрави. Няма такова понятие при дизеловия двигател. Щом гасне и после след известен престой пали, значи компа реже горивото в този период. Отговорен е някой сензор, най вероятно.
                        Последно редактирано от Аndro 160; 26-04-13, 06:08.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                          ....Ами защо....защото едни момчета брандирани с Мерцедес първо гледаха в един компютър кое как се прави после докараха жици, лаптоп и още един блок, вързаха всичко това, накрая смутолевиха нещо за горивната помпа....ни номер на грешка ни нещо конкретно...можело да е това, ама можело и да не е. То всичко това го знам и без компютър, само от дългото четене из форума. За тези момчета в тоз Хлебозавод съм чувал, вероятно ще ги посетя....благодаря на всички за мненията и съветите.....ще борим проблема!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                            ....Налях добавка в горивото, за изброените опции + прокарване на водата. Ако може да се нарече напредък, вече пали веднага щом загасне....В сервиза на Нисан, много любезни си говорихме по темите, та между другото ме попитаха..."От салон ли я купихте?" в смисъл дали е стояла дълго некарана. Когато отговорих, че е от часто лице, но не е карана 2 месеца, ми обясниха, че е много възможно това да е известа причина за събитието...та да налея добавката и да наблюдавам..........наблюдавам!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                              ......Почти забравих за проблема - отдавам го на добавките за гориво. Не ми се мисли какво щеше да стане ако оставех тази работа на майстори в сервиз. Сега ми е на ум да сменя въздушен филтър на купето (... защото в една тема прочетох страшни неща за този възел).

                              Коментар


                              • #30
                                От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база

                                Зад жабката е филтъра за купето. Ако е задръстен-климатика и парното не работят ефективно, има кофти миризма в купето. Хубаво е да го сменяш с прахосмукачка...ще има какво да се смуче, освен ако преди теб някой не се е погрижил. Новия филтър понася 3-4 изпирания преди да стане за смяна. Меглео - пръскаш хубаво, кисне малко, после переш под струя топла вода. Суши се внимателно в микровълновата, на няколко етапа по 40-50 секунди.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X