От: Разни въпроси относно Терано 2,7 TDi 125кс къса база
Ами няма...иначе нямаше да се продават добавки
Това,което ти искаш да направиш е да сложиш грубо филтърче преди основния.Да...то ще филтрира едрите боклуци, ама няма как да влияе на хим. състав на дизела.Ще ти задам един въпрос ,и ти сам си отговори...
Ще можеш ли да филтрираш парафините в горивото,след като те минават дори и през фината хартия на щатния горивен филтър???
Ами разковничето НЕ Е в добавка с вълшебни свойства,а по-скоро в редовното третиране,за да се поддържа системата чиста!
Аз лично до сега не съм усетил никаква разлика след като наливам добавка в горивото,но това е не защото добавката е скапана и не върши работа,а защото третирам горивото по-често и така поддържам системата чиста постоянно!
П.П. Принципно използвам концентрирана добавка за почистване на Абро,но тя не е нещо специално.Просто такава продаваме в магазина и ми е подръка.Смея да твърдя обаче,че въобще не е лоша и си върши работата.Също така чувам много добри отзиви за добавките на Лъки Моли,на Кастрол/макар,че за мен тази на Кастрол е насочена повече за зимата да не замръзва дизела,отколкото за почистване-имайте предвид,че двата типа добавки са различни и има значение точно с каква цел третирате!!!/,на Холтц и т.н.
Пак казвам обаче...за мен е по-важно третирането да не е веднъж годишно,а да се прави поне през 2-3 резервоара.Пробвал съм и добавка на Лъки Моли....съответно отново никаква разлика в поведението на джипа.Затова разковничето е не да търсим "извънземна" добавка,а дори и с по-обикновена да третираме,но по-често!
За зимно време използвам антигелова добавка на Суноко.Тя е за 1000л. гориво и излиза много изгодно/около 22.00лв. е опаковката и стига за поне 2-3-зими/.За този тип добавки и много важно да се знае,че трябва да се смесват с дизеловото гориво до около 0 градуса.Оставите ли добавката на минусови темп. тя се желира.Това обаче не я прави негодна,а просто трябва да се прибере на топло и тя си възвръща течливостта.В съединение с дизела обаче спомага той да не се желира до -25/30градуса!
До сега от около 6 години не съм имал случай да ми замръзне дизела зимно време!
П.П.П.Препоръчвам ви:
1.Третирайте с концентрирана добавка за почистване на системата поне веднъж на 2-3-резервоара!
2.На разфасовките обикновено пише ,че количеството е за 50 до 70л. гориво,но...вие го наливайте на половина от предписаното!!!
Така концентрацията става по-голяма и съответно ефекта е по-голям.Вреда за автомобила няма!!!
3.След като смесите в резервоара добавка с дизел,не дозареждайте докато не стигнете до резерва/ако дозаредите се разрежда сместа и пада концентрацията на добавка на литър гориво!/
4.Препоръчително е да си слагате двутактово масло в дизела в съотношение около 250-300мл. на 70-80л. дизел.
Дизеловото ни гориво по ред причини е с понижени смазончни качества и това влияе благотворно на всички триещи се възли по системата/основно в ГНП-то/.
Слагайки двутактово масло в дизела още на първия път след изминаване на около 400-500км. ще видите разликата.Мотора започва да работи по-меко и характерното чукане на дизелов мотор се приглушава.Точното определение на един познат е,мотора започва да мърка като.."читав комънрейл"...става въпрос особено за по-старите дизели и турбодизели!
5.Сменяй те си горивния филтър поне през смяна на масло/а дори ако не е много скъп може и на всяка смяна/...дори и да не дава признаци,че е запушен!
Това също води до поддържане на системата постоянно чиста и ефекта вървене /добър разход ,винаги е в максималните си стойности!
Ами това е от мен!
Дано да съм бил полезен!
Поздрави!
Ами няма...иначе нямаше да се продават добавки

Това,което ти искаш да направиш е да сложиш грубо филтърче преди основния.Да...то ще филтрира едрите боклуци, ама няма как да влияе на хим. състав на дизела.Ще ти задам един въпрос ,и ти сам си отговори...
Ще можеш ли да филтрираш парафините в горивото,след като те минават дори и през фината хартия на щатния горивен филтър???
Първоначално публикуван от galenik
Преглед на мнение
Аз лично до сега не съм усетил никаква разлика след като наливам добавка в горивото,но това е не защото добавката е скапана и не върши работа,а защото третирам горивото по-често и така поддържам системата чиста постоянно!
П.П. Принципно използвам концентрирана добавка за почистване на Абро,но тя не е нещо специално.Просто такава продаваме в магазина и ми е подръка.Смея да твърдя обаче,че въобще не е лоша и си върши работата.Също така чувам много добри отзиви за добавките на Лъки Моли,на Кастрол/макар,че за мен тази на Кастрол е насочена повече за зимата да не замръзва дизела,отколкото за почистване-имайте предвид,че двата типа добавки са различни и има значение точно с каква цел третирате!!!/,на Холтц и т.н.
Пак казвам обаче...за мен е по-важно третирането да не е веднъж годишно,а да се прави поне през 2-3 резервоара.Пробвал съм и добавка на Лъки Моли....съответно отново никаква разлика в поведението на джипа.Затова разковничето е не да търсим "извънземна" добавка,а дори и с по-обикновена да третираме,но по-често!
За зимно време използвам антигелова добавка на Суноко.Тя е за 1000л. гориво и излиза много изгодно/около 22.00лв. е опаковката и стига за поне 2-3-зими/.За този тип добавки и много важно да се знае,че трябва да се смесват с дизеловото гориво до около 0 градуса.Оставите ли добавката на минусови темп. тя се желира.Това обаче не я прави негодна,а просто трябва да се прибере на топло и тя си възвръща течливостта.В съединение с дизела обаче спомага той да не се желира до -25/30градуса!
До сега от около 6 години не съм имал случай да ми замръзне дизела зимно време!
П.П.П.Препоръчвам ви:
1.Третирайте с концентрирана добавка за почистване на системата поне веднъж на 2-3-резервоара!
2.На разфасовките обикновено пише ,че количеството е за 50 до 70л. гориво,но...вие го наливайте на половина от предписаното!!!
Така концентрацията става по-голяма и съответно ефекта е по-голям.Вреда за автомобила няма!!!
3.След като смесите в резервоара добавка с дизел,не дозареждайте докато не стигнете до резерва/ако дозаредите се разрежда сместа и пада концентрацията на добавка на литър гориво!/
4.Препоръчително е да си слагате двутактово масло в дизела в съотношение около 250-300мл. на 70-80л. дизел.
Дизеловото ни гориво по ред причини е с понижени смазончни качества и това влияе благотворно на всички триещи се възли по системата/основно в ГНП-то/.
Слагайки двутактово масло в дизела още на първия път след изминаване на около 400-500км. ще видите разликата.Мотора започва да работи по-меко и характерното чукане на дизелов мотор се приглушава.Точното определение на един познат е,мотора започва да мърка като.."читав комънрейл"...става въпрос особено за по-старите дизели и турбодизели!
5.Сменяй те си горивния филтър поне през смяна на масло/а дори ако не е много скъп може и на всяка смяна/...дори и да не дава признаци,че е запушен!
Това също води до поддържане на системата постоянно чиста и ефекта вървене /добър разход ,винаги е в максималните си стойности!
Ами това е от мен!
Дано да съм бил полезен!
Поздрави!
Коментар