Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

    Първоначално публикуван от slavibal Преглед на мнение
    Не съм мерил компресията на горещ двигател.За целта трябва да ходя на 35 км (в Пазарджик).
    В Пещера, би трябва да могат да го направят.Близко ти е, а и там има доста транспортни фирми със съответтната подръжка.С една компресия все ще се справят!
    Последно редактирано от emil5koff; 02-05-12, 21:14.

    Коментар


    • #32
      От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

      Защо да чака и плаща на други и да губи време да ходи до някъде си? Цялата работа е на загрял двигател да се махнат всички свещи и да викне накой приятел да мери цилиндър по цилиндър докато той върти, и това само ако трябва някой да натиска компресомера. На дизеляка е с преходници на мястото на подгревните свещи и дори не трябва втори човек.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

        Дайте идеи защо пак гори много.Може и аз да греша че гори много-23литра газ (карам го из града с преход 2км,после спира,изстива,после пак така) .
        Nissan Terrano 2 , 2.4 , 12v , 1996г.

        Коментар


        • #34
          От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

          Първоначално публикуван от slavibal Преглед на мнение
          Дайте идеи защо пак гори много.Може и аз да греша че гори много-23литра газ (карам го из града с преход 2км,после спира,изстива,после пак така) .
          Колегите с бензиновите модели ще кажат по-точно,но според мен има няколко основни фактора.
          1.С обикновена газова гори доста повече от колкото на бензин,докато с газов инжекцион разхода в литри е почти еднакъв с разхода на бензин
          2. Нормалното е да ти гори на бензин около 15/100км.,та си направи сметката,ако си с газов инжекц. и ако си с нормална газова/чувал съм,че с обикновена газова разхода в града е около 18-20л./
          3. Гумите какъв размер са също има значение
          4. с хъбове ли си или с капачки/тоест предния мост отцепен ли е или е зацепен постоянно за полуоските/...също има значение.
          5. Кратките разстояния са предпоставка за по-висок разход,защото дори и лятно време гаста влиза в по-сурово състояние докато загрее мотора/разбира се лятно време няма общо със зимата,ама все пак/
          6. Настройката на газовата уредба също има значение.
          7.Начина на каране също има значение
          Ами това всичко е свързано с по-големия разход
          Поздрави!
          Последно редактирано от lubashki777; 05-05-12, 07:48.
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #35
            От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

            ...спомням си моя Мерседес обкновено на дълъг път харчеше 8 - 9/100 газ. Беше преправяна уредба за пропан бутан, от такава на метан, с ламбда контрол. Сле няколко години електрониката на ламбда контрола нещо сдаде багажа и я закарах да я преправят без електроника. Пичовете казаха - няма да усетиш разлика... Взех я и я покарах, разходът ми беше станал 20/100. Викам - пичове, давайте да слагаме пак тая електроника, щото тоя разход е на ЗИЛ.. Те ми отговориха - това няма общо с електрониката която махнахме, сигур изпарителя ти е за профилактика. Не им повярвах особено, но направихме профилактика на изпарителя - мембрани, уплатнения, настройки - и чудо, колата пак се върна на предишния разход. Тия газови дето не ги управлява компютър, едно винтче да врътнеш не както трябва и разхода отива тройно.... Лошото при теб е, че и на бензин ти е голям разхода... Сменяй майсторите, отивай на друго място и на друга диагностика - аз така бих постъпил за нещо, дето не му разбирам...

            Коментар


            • #36
              От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

              Пичове изолирах ЕГР-а ,разлика има,вече нормално върви над 3000 оборота.Не знам дали ще падне горивото-ще я засека.Гърменето в ауспуха почти изчезна (на газ).Не знам дали съм се справил добре с изолирането-(сложих алуминиева ламаринка + кингирит).Токовете и вакумите не съм ги пипал.Ако някой е наясно - да коментира дали това с гарнитурите ,което съм направил е достатъчно.
              Nissan Terrano 2 , 2.4 , 12v , 1996г.

              Коментар


              • #37
                От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

                Рядко съм виждал за толкова кратко толкова подробно,синтезирано,ясно,точно и какво ли не да се обясни и каже.Ми хайде помъчи се малко или поне слушай.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #38
                  От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

                  Колега я кажи къде се намира този клапан.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

                    Клапана се намира зад дроселовата клапа -на задния край на главата-има на испускателните тръби една тръба,която минава зад двигателя и ходи точно в ЕГР-а.
                    Nissan Terrano 2 , 2.4 , 12v , 1996г.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

                      А как го изолира ,можеш ле по подробно да го опишеш.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

                        Свалих клапана(държи се на два болта),между клапана и корпуса на главата има гарнитурка с отвор по средата-изрязах същата но без отвора посредата(плътна).За по-сигурно изрязах две-едната алуминиева а другата от кингирит.Поставих алуминиевата от входа а другата от към главата.
                        Nissan Terrano 2 , 2.4 , 12v , 1996г.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Nissan Terano II слаба мощност при загрял двигател

                          Чека свети ли ти колега ако не свети според мен няма да е от ЕГР-а защото когато има някакъв проблем с него той отчита грешка в компютъра и светва лампата на чека.Щом казваш че връща значи си с богата смес или не добро изгаряне на сместа в цилиндрите.Според мен трябва да провериш кабели и свещи.Също така проври как е дебитомера когато е прецакан той лъже компа и дава неправелни данни за количеството въздух което влиза в цилиндрите така компютъра не знае колко гориво да впръсква и може да прави богата смес.
                          Признаците за преебан дебитомер са колата се колебае при рязко подаване на газ на свободна скорост
                          и голям разход.С това мога да помогна колега ПОЗДРАВИ

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X