Първоначално публикуван от Жеков
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Nissan terano 2.7tdi гасне
Свий
X
-
Преди 4 години като ми протече от главата на помпата пак от вас се учих и ми се чини че я бях нагласил на 4,4 ама то като загрее и пада малко. На незагрял е 6,6. Значи да си призная проблема с гасненето ми се появи след като малко измъчих Тераното на висока скорост, понеже повече го карам извън асвалта и като се качих на хубав път го издух на 140 - 160 "да го продухам". Спрях пред нас проблеми никакви, но след 2 часа тръгнах из града и почна да гасне от време на време. Тая зима смъкнах помпата понеже протече от гадното място дето немой се смени без сваляне и смених всички гарнитури без тия на главата щото викам си тях скоро ги сменях и неми се искаше да разбазиквам капака.
Коментар
-
Не би трябвало да има връзка с високата скорост. Не и в краткосрочен план.
Издухване до към 3500 оборота е достатъчно за всичко. Там е около 140-145 по скоростомер. Моята се караше така всяко лято по няколко пъти от единия до другия край на магистралите в продължение на 11 години. Последствия - нула.
Ако след такова каране и махнеш свещите, нямат и саждичка върху себе си - все едно вчера са монтирани.
Мотат ми се и някакви 11 на студен мотор, но пак - отдавна беше като гледах тия неща за последно.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Намерих си темата за един харч на фарове, дето спорихме някога. Циклова порция на празен ход на моето - 8.8 кубични милиметра с изключени фарове, 9.2 с включени, на загрял мотор. Явно още не съм съвсем изкуфял.
Никога не съм имал каквито и да е ядове с тоя мотор и вървежа му, с клатене на обороти и т.н. И за тия 11 години даже кьорава грешка не е натрупал, освен когато му беше прекъснал кабела на температурния датчик. Имало е паузи от 30-40000км между диагностиките (от чисто любопитство правени). Винаги е давал "0505".Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
В интерес на истината преди да отворя помпата първия път съм на правил снимка на живите данни и наистина цикловата е 8,8 при 50 градуса. Както и да е днес изрових датчика и гледаите какво се бе лепнало на него Прилича на някакво зъбче леко заоблено. През дупката неможе да се видят зъбите на маховника, въобще не се виждат никакви зъби неможах да измисля как да завъртя коляновия вал без да рзглабям. Затова само забърсах датчика и го върнах обратно на мястото си и запалих и оборотите въоще не плават. Несъм закачал компа и несъм го тествал Тераното, че е в гаража, а пред него имам друг пациент, но съм почти сигурен че съм решил тоз проблем. Остава да разбера от каде е това ламаринено зъбче. Несъм се ровил никога по маховника и съединителя.
Коментар
-
Най-вероятно е част от скобичките на аксиалния лагер към вилката.
Зъби се виждат казах ти през къде. Те и презь дупката на датчика се виждат, ама трабва спец инструмент под формата на китайска камера за 20 кинта.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар