Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan terano 2.7tdi гасне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Nissan terano 2.7tdi гасне

    Здравейте колеги. Проблема с прекъсването се задълбочи вече почна, да гасне в движение. Днес го закарах на диагностика и показа следните грешки: DTC 11,12,13,14,15,17,18,21. Моля дайте съвет!

    Коментар


    • #17
      От: Nissan terano 2.7tdi гасне

      За всички тези кодове пише отворена верига.Според мен имаш нужда от електротехник.Най вероятно прекъснати или окислени кабели.

      Коментар


      • #18
        От: Nissan terano 2.7tdi гасне

        E нали каза в другата тема "атмосферен сензор"!?
        Сега излезнаха всички възможни датчици по колата!
        Да се гледа първо за прекъснат кабелен сноп.

        Коментар


        • #19
          От: Nissan terano 2.7tdi гасне

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          E нали каза в другата тема "атмосферен сензор"!?
          Сега излезнаха всички възможни датчици по колата!
          Да се гледа първо за прекъснат кабелен сноп.
          Колега аз в друга тема не съм писал. Но благодаря за съвета! Първо ще проверя за прекъснати кабели. Има ли начин да се хване с компютър, кой точно е кабела?

          Коментар


          • #20
            От: Nissan terano 2.7tdi гасне

            Няма как с "компютър". Ровене иска.

            Коментар


            • #21
              От: Nissan terano 2.7tdi гасне

              Мерси колега! Явно събота и неделя ще пада ровене. Ако може да ми дадете насоки от къде да почна. В смисъл от кой сноп кабели да почна.

              Коментар


              • #22
                От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                Мяза на загубена маса. Тоест, най-напред си провери масите. Ако не - между компютъра и двигателя снопа е един единствен. Размотаваш изолирбанда, вадиш жиците, и гледаш за прекъсване една по една. Най-често прекъсва в участъка между двигателя и купето. Намира се зад интеркулера. На тия след 2000г. съм сиждал и различна постановка за прехода, но не помня подробности. Във всички случаи снопа е един единствен.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                  Колега първо провери кабелните снопове влизащи в купето/както ти е писал и Спарки/,където минават през предната престилка и влизат в отсека на таблото.Там знам,че се претриват и се получава скъсване и дори окъсяване.Относно масата...мисля,че е малко вероятно да губи маса,защото тя е дублирана на няколко места.Все пак ,за да не гадаеш ,направи един нов дебел кабел с букси или щипки/виж там ще го измислиш/ и го свържи директно от минуса на акумулатора към купето и още един от купето към ДВГ-то...т.е. дублирай масата и виж ще има ли разлика.Не се ли променя махай ТеНеТеМеТо и продължавай със снопа влизащ в купето!
                  Поздрави!
                  Последно редактирано от lubashki777; 08-03-12, 06:21.
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                    Точно там претриване не може да стане. Виждал съм махната инсталация на терано. Прехода е през госта голяма гумена тапа и вътре кабелите са заляти с каучук и са абсолютно неподвижни. А освен друго там няма и вибрации. Изключено е там да стане проблем.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                      Ами как ...на самия сноп висящ във въздуха ли става проблема???
                      Там пък какво се случва,че се получава окъсяване или прекъсване....???
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                        Ами как ...на самия сноп висящ във въздуха ли става проблема???
                        Там пък какво се случва,че се получава окъсяване или прекъсване....???
                        Точно там. Там са всичките деформации от клатенето на мотора спрямо купето. При мен се случиха 2 прекъсвания - веднъж на температурния датчик за стрелката (съответно като понатисна педала, стрелката отиваше на нула), и втория на температурния датчик на компютъра (отново като натисна повечко и светваше "check engine", а като отпусна - изгасваше). Независимо от светенето на лампата обаче нямаше промяна нито в разхода, нито във вървежа. Като прочетох грешките всичко си прозна без бой. Други грешки нямаше никакви, а това значи че в последните май 200 паления (за колкото се самоизчиства най-старата грешка) грешки не е имало.

                        Сега не знам - при мен може да е бил някакъв фабричен дефект на инсталацията точно там, защото се случи в интервал от 2-3 месеца, и то по съвсем еднакъв начин, а очевидно никой никога не беше пипал там. Кабелите са си меки и инсталацията е в перфектно здраве. Кабелчетата бяха като отрязани.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                          Здравейте колеги! През уикенда проверих кабелите, оказа се, че проблема не е в тях. Пак ходих да го закачат! Излезнаха 2 грешки - датчик на коляновия вал и на помпата. Провериха помпата оказа се , че проблема е в датчика на коляновия вал. Благодарение на колегата mimo13 се сдобих с нов, който монтирах снощи. Има голяма промяна в начина, по който върви сега. За съжаление съм минал малко километри, но се надявам, че от този датчик е бил проблема. Благодаря на всички за съветите и отново благодарности на колегата mimo13 за съдеиствието!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                            Да посъбудя малко темата! Вчера сутринта реших да пробвам как ще запали Тераното на хладно, че откак съм го взел не е пробвано, а и отсъствах 14 дена. Дадох контакт, угасна лампата за подгрева, завъртях и запали с леко замисляне, от което аз се позамислих новия акумулатор Крюгер 75Ач как ще ме кара зимата, но това е друга тема. Двигателя си заработи нормално със всичките си чукания, тракания и т.н. - все пак досега дизел никога не съм стопанисвал. Поработи 3-4 мин. и го поизфорсирах до към 2000об. - последва гаснене и светване на чек лампата. Запалих веднага от раз, чека остана да свети, подадох газ и към 1500 об изгасна. Почаках малко, пробвах пак с изфорсирване и пак гаснене. Палене, подаване на газ, чека гасне. Така пробвах няколко пъти. След около два часа ползвах колата и вървежа си беше нормален, в движение не гасне, не усетих проблем. Днес сутринта ставам, гледам дебела слана и давай да пробвам пак. Давам контакт, гасне подгрева, въртя и пали на половин оборот. Чакам 2-3 мин, подавам газ и хоп гасне. Паля чека свети и не гасне, а след изфорсирване пак си гасне. Тръгнах да проверя как е на ход - въврви си нормално. Прибирам се пред блока, изфорсирвам, и пак гасне. Паля, чека свети, след повишаване на оборотите си гасне. При няколко последващи изфорсирвания не гасне, а само като е поработил на място 2-3 минути, ама това последното трябва да го проверя. Сега си спомням, че като го купих и на няколко пъти ми се е случвало при работа на място след пътуване да угасне след изфорсирване, но след запалване и повишаване на оборотите чека гаснеше и не ми направи впечатление.
                            Днес, ако ми остане време ще потърся начина на четене на грешки с кламер, че не зная къде се намира диагностичната букса и кои пинове се дават накъсо. Ако пък някой колега от Плевен има диагностичен уред и може да ми прочете данните да се обади. Имах уговорка със Спарки да му закарам колата в София, ама сега съм в отпуск, та ще бъде по-късно.
                            Та колеги споделете, ако имате опит при такава ситуация.
                            Забравих да кажа - колата е 1998г двигател 125 кс.
                            Последно редактирано от ico_dok; 02-11-15, 08:42.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                              Буксата ти е зад бушоните. Действай с кламера и после ще го мислим.

                              При палене на студено изчаквай 3-4 секунди след гаснене на лампата и тогава пали. Пали по-лесно така.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                                За палене пали без проблеми, просто първия ден явно беше паднал леко акумулатора, все пак е стояла две седмици на място, та затова като тръгна да върти лееееко се позамисли. Вероятно следобяда ще остане време да опитам с едно кабелче да прочета грешката и да я запиша.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X