Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan terano 2.7tdi гасне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Nissan terano 2.7tdi гасне

    Първоначално публикуван от Onzi Преглед на мнение
    ...този електромагнитен "клапан"
    Клапана е контролната муфа. Не може да се повлиае от стружки. Електромагнита върти лостче, което мести въпросната муфа върху плунжера и регулира кличеството гориво, отиващо към двигателя. Датчика горе гледа какво е положението на лостчето, подава го на компютъра и компютъра си нанася необходимите корекции спрямо целевото положение.

    Електромагнитен клапан управлява момента на впръскване, ама това е друго. Там компютъра цъка един клапан, който, пъскайки гориво, "намества" механизма за преверението, а обратната връзка са датчиците за положение на колянов вал и датчика в умната дюза. Но при неизправност в тая система грешките, дето дава, са други.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: Nissan terano 2.7tdi гасне

      Тези Нисани имаха дефект в потенциометъра на педала на газта. Ако това е проверено и проблема не е там, остава само актуатора на помпата - гредшка в обратния сигнал за позицията. Често дават такива ядове. Лекува се със смяна на GE актуатора.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #48
        От: Nissan terano 2.7tdi гасне

        Клатенето се появява и в моменти, в които педала не се пипа, например при каране на моторна спирачка на ниски обороти (да речем около 1000-1200), и натискане на съединителя без изобщо да пипаш педала. И проблема като че ли е правопропорционален на изминатите километри, тоест винаги го правят образци на много километри (със сигурност над 200000).

        Колко излиза ремонта на това, грубо. Може и на ЛС. Просто много хора ме питат, и не знам какво да им кажа поне ориентировъчно.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Nissan terano 2.7tdi гасне

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Клатенето се появява и в моменти, в които педала не се пипа, например при каране на моторна спирачка на ниски обороти (да речем около 1000-1200), и натискане на съединителя без изобщо да пипаш педала. И проблема като че ли е правопропорционален на изминатите километри, тоест винаги го правят образци на много километри (със сигурност над 200000).

          Колко излиза ремонта на това, грубо. Може и на ЛС. Просто много хора ме питат, и не знам какво да им кажа поне ориентировъчно.
          Скъпо. Само актуатора е 982 лв. Има и гарнитури да се сменят, и труд.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #50
            От: Nissan terano 2.7tdi гасне

            Хм. На актюатора какво му става? Някакво износване? Или е комплект с датчика? Просто искам да си обясня механизма на тая неизправност.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Nissan terano 2.7tdi гасне

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Хм. На актюатора какво му става? Някакво износване? Или е комплект с датчика? Просто искам да си обясня механизма на тая неизправност.
              Комплект е. Не знам какво точно, но обратния сигнал за позицията отива на кино. Колата гасне, или пък се форсира сама, пуши черно, играят обороти итн. Ентусиасти са пробвали да ги човъркат нещо и да ги поправят - не става.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #52
                От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                Благодаря на колегите взели отношение по проблема, най-вече на Кирил kiki.t ! Е ще си караме така, поне докато може, прекалено много пари са за ремонт на тези стари коли, дето ги караме.

                Коментар


                • #53
                  От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                  Първоначално публикуван от ico_dok Преглед на мнение
                  Благодаря на колегите взели отношение по проблема, най-вече на Кирил kiki.t ! Е ще си караме така, поне докато може, прекалено много пари са за ремонт на тези стари коли, дето ги караме.
                  Докато върви така - карай.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #54
                    От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                    Дали има някаква възможност този компонент да се сложи от друга помпа. Ако предположим, че муфата си е ок, и само актуатора не е наред, да караме докато може, после да присадим от друга помпа втора ръка. И дали е възможно да се ползва такъв от ВАГ групата: пасат, голф.... какво е Вашето мнение?

                    Коментар


                    • #55
                      От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Хм. На актюатора какво му става? Някакво износване? Или е комплект с датчика? Просто искам да си обясня механизма на тая неизправност.
                      Разгледай линковете на Жеков. Може да се пробва преди да се хвърлят камара пари. Факт е, че същия проблем наTDI (VAG), го лекуват за около стотина лева(и то главно за работата, ползват и малко успиване на клиента) за около половин час. След известно време проблема се появява отново, и процедурата е същото почистване. Кара няколко години.

                      Муфата си е винаги ОК. Само сменяш механизма отгоре. От голф не знам дали става, най-малкото са му различни буксите.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #56
                        От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                        А, аз проблем нямам. Моето е на малко километри и го прави крайно рядко, понякога с месеци не се обажда. Просто ми е любопитно какво в тоя механизъм сдава. Бобинките горе не виждам от какво, бобината за въртенето - също. Остава да е някакво механично износване или механично замърсяване със стружки или от сорта. Ама от къде пък стружки - в помпата такива неща не трябва да има, принципно. Но изглежда се случва.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                          Стружките явно са си от помпата. На Фолксвагена, не гасне мотора(поне аз не съм виждал такъв случай чак). Играят оборотите на празен ход, но не във всички случаи. Най-често, проблемът е при определени обороти и натоварване има характерно придърпване(доста осезаемо). Според думите на един майстор, това е при най-често използвания режим. По-новата помпа мисля, че не страда от проблема.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            Стружките явно са си от помпата.
                            Нямя от къде да дойдат в помпата. Поне не и в това количество. Или поне така мисля. Не че няма триещи се части, ама при такова количество стружки помпата трябва да е тотал щета - просто са и такива чарковете. Според мен това си е дошло от резервоара, горивопровода и т.н., и минало през филтъра. Аз по тоя повод карам само с MANN - неколкократно съм се убеждавал че има защо.

                            Другото е.... каране със старо масло и прочие. Ако не е оставено да се утаи, вътре има фин прах, дето и филътра не може да хване.
                            Последно редактирано от sparkybg; 04-11-15, 13:43.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                              Аз си купих преди години втора ГНП по тоя повод, ремонтирана за нек'ви баснословни суми... След две-три години проблема се повтори. После съм ги давал само за чистене, и дори съм сменял само горната част, когато проблема пак се повтори.
                              Стружки през филтъра няма как да минат. При мен и резервоара е пластмасов. Имай предвид, че се лепят по магнитните части и няма как да увредят нещо повече, от това което всъщност го коментираме тук.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #60
                                От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                                Знам ли... освен от помпата за ниско налягане и ролките за впръскването....

                                То аз за малко над 1000 кинта мога уж нова да намеря. За 2000 ги има под път и над път, поне за конкретното возило. Така твърдят търговците де. То се вижда като дойдат дали са същите като на картинката. Добре че не ми трябва засега.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X