Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan terano 2.7tdi гасне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Nissan terano 2.7tdi гасне

    Тя самата букса според мен почти сигурно няма да е същата, но си мисля, че ще се преправи с малко игра. По- интересно е дали другите неща ще си паснат, тъй като от ВАГ ако не се лъжа такава помпа може да се намери и за около 300 кинта, което е вече доста по- бюджетно решение...
    Стружките незнам дали не прецакват самия магнитен поток, или чисто механически не пречат на движението. Не смея да го отварям засега там, тъй като нямам опит с помпи, ако някой го отстрани, ще се радвам да сподели.

    Коментар


    • #62
      От: Nissan terano 2.7tdi гасне

      Първоначално публикуван от Onzi Преглед на мнение
      Стружките незнам дали не прецакват самия магнитен поток, или чисто механически не пречат на движението.
      Прецакват и двете. Прецакват и показанието на датчика горе, ако и там има стружки, макар че там проблема би трябвало да е по-малък.

      Ако проблема е само в боклуците, да се купува цяла помпа няма сми. Като гледам са няколко варианта и шанса да не е същата не е твърде малък. А и без да махнеш цялата помпа поне при терано не те виждам. Много е надолу. Поне тръбичките към дюзите и смукателния колектор със сигурност трябва да махнеш, а преди това да измиеш щателно мотора там. Като гледам хавата върху VW е далеч по-удобна - помпата ти е почти най-отгоре на мотора.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #63
        От: Nissan terano 2.7tdi гасне

        Само горната част махаме при VAG. (Избягва се центровка на аванса, и повече работа при сваляне на цяла ГНП). Но не е достатъчно да се отвори само горе при датчика и да се чисти, пробвал съм не става(или нещо не го правя добре). Явно си трябва да се разглоби целия механизъм, за което преди ме достраша, но сега бих се пробвал - имам резервна помпа, а и цената им вече е доста по-ниска(даже и от 300лв). Освен това описаното в линковете ми дава представа кое как...
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #64
          От: Nissan terano 2.7tdi гасне

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Само горната част махаме при VAG. (Избягва се центровка на аванса, и повече работа при сваляне на цяла ГНП). Но не е достатъчно да се отвори само горе при датчика и да се чисти, пробвал съм не става(или нещо не го правя добре). Явно си трябва да се разглоби целия механизъм, за което преди ме достраша, но сега бих се пробвал - имам резервна помпа, а и цената им вече е доста по-ниска(даже и от 300лв). Освен това описаното в линковете ми дава представа кое как...
          Колега, може ли да попитам:
          Конкретно терано ли си отварял или ВАГ помпа, не съм наясно точно колко са различни, но все пак да попитам. Другото, което ме интересува: точно докъде си отварял помпата, само капака, или си повдигнал всичко до долу, където влиза в муфата?
          Спарки има право, че помпата се пада по- ниско от на някои ВАГ двигатели и може да се окаже достъпът по-трудоемък, ако си отварял терано, това дава инфо за достъпа. Освен това ако е било такова с проблем - имаше ли вътре налице някакви гадости, или повредата е електро, а не механична?

          Коментар


          • #65
            От: Nissan terano 2.7tdi гасне

            Ей така от любопитство някой питал ли е по моргите колко пари е помпата за коментирания двигател на Терано. Нямам намерение да влагам пари към момента, пак да кажа , че колата си върви нормално. А също и колко приблизително ще струва смяната на помпа в сервиз със всичките необходими процедури?

            Коментар


            • #66
              От: Nissan terano 2.7tdi гасне

              250-300 лева е помпа Zexel по моргите,бош не знам ,но порядъка предполагам е подобен.

              Коментар


              • #67
                От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                Моето е под 200 000 и съм усещал такива претрисания и си мисля,че да попадна на читава помпа/или поне такава дето не го прави/ от моргите е доста непостижимо.Трябва да има и друг начин/освен 1000 и 2000 лева/или поне ми се иска

                Коментар


                • #68
                  От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                  Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
                  ...и съм усещал такива претрисания
                  Едно е да усещаш по веднъж месечно, друго по веднъж на всяко второ кръстовище. При мен си се усеща по веднъж месечно и няма промена за последните 50000км. (навъртяни от 90000, когато го купих, и смея да твърдя че са реални). Има още много нафта да изгориш, докато дойде време да се замислящ за ремонт.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                    То това претрисане не се ли оправяше с реглаж горе от капака на ГНП-то/поне на Бош системата/.защото ако да...какво пък би наложило да се сменя цялото ГНП?
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                      Надявам се да е така

                      Коментар


                      • #71
                        От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                        какво пък би наложило да се сменя цялото ГНП?
                        Поздрави!
                        Цената. Взимаш помпа от ударено немско от последните години, и има вероятност да е по-читава от твойта, и да струва примерно 300 кинта, вместо резервната част за 1000. Като знам какъв жабурняк беше в гривния ми филтър при първатя смяна и колко пясък извадих от казанчето на чистачките, си представям предишния собственик италианец какви простотии е вършил, а тераното беше на 9 години тогава. Обикновено сменям същия филтър веднъж на 2 години, и вътре да има най-много 1-2 дребни боклучета. Дори да не го сменям 9 години, пак не виждам как ще се събере това, което видях при първата смяна - буквално 2 пръста тиня. Съответно, смятай с какво гориво е карал.

                        Иначе инструменти за реглаж (въпросния болт чрез който става местенето е с особена глава), продават масово вече. Не се мести само капака - цялата горна част на помпата, в която е въпросния актюатор, се мести. Това в общи линии ти мести "нулевата" точка на целия механизъм, като идеята е да побереш целия диапазон на цикловата порция в обхвата на компютъра и да стиковаш реалното със зададеното показание. Например за терано си има специфицирана циклова порция за празен ход при дадени обороти. Компира си има обратна връзка за оборотите и ги гласи на номинала, обаче това може да се случи при целева порция и под и над номиналната, от гледна точка на компютъра. И понеже за тоя мотор, с тая помпа и дюзи се знае че при тия обороти без това реалната циклова порция е някаква си, гласиш капака така, че компютърната целева порция да е максимално близка до реалната. Ако и без друго двете съвпадат, капака няма защо да се пипа. Въпросната грешка (според информацията по-горе) се появява едва когато компютъра не е в състояние при определени условия да държи системата в норми, тоест, заради въпросните струшки механизма не реагира както се очаква и компира отчита това като грешка. Например като форсираш на място над 2000 оборота, и отпуснеш рязко педала, горивото се спира напълно за момент, обаче ако умната дюза продължи да дава импулси, значи де-факто горивото не е спряно и компютъра отчита че нещо не е в ред, тоест че прочетеното от датчика за положение на муфата не отговаря на реалността, или че въпреки че компютъра е подал сигнал за спиране на горивото, механизма не е реагирал достатъчно че да го спре.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                          Помпите на ВАГ са подобни , но ме съмнява директно да може да се смени с такава - чисто физически ВАГ-овата няма да може да осигури необходимото гориво на Тераното при по-голямо натоварване- помпения елемент вероятно е различен ( по-голям при тераното ) и муфата върху него може също да е по-различна , т.е. и само елблок от ВАГ може пак да не стане . Колегата с проблема може по-често да слага добавка за чистене на горивна система и повечко 2Т масло дано се пораздвижи регулатора и последния вариант - сваляне на елблока и чистене .

                          Коментар


                          • #73
                            От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                            Трябва си чистене. Добавка не помага когато стружките ги държи магнит. Проблема не е до раздвижване, стружките смущават полето и сигнала, а не пречат на нещо да мърда вътре.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #74
                              От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                              Така и не ми остана време да отворя тази гадина, май ще търся някой да реши професионално проблема. Докато не съм го отворил, после на никой няма да му се иска да се занимава с нещо, което вече съм ... побългарил, така да се каже.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Nissan terano 2.7tdi гасне

                                Първоначално публикуван от Жеков Преглед на мнение
                                Помпите на ВАГ са подобни , но ме съмнява директно да може да се смени с такава - чисто физически ВАГ-овата няма да може да осигури необходимото гориво на Тераното при по-голямо натоварване- помпения елемент вероятно е различен ( по-голям при тераното ) и муфата върху него може също да е по-различна , т.е. и само елблок от ВАГ може пак да не стане . Колегата с проблема може по-често да слага добавка за чистене на горивна система и повечко 2Т масло дано се пораздвижи регулатора и последния вариант - сваляне на елблока и чистене .
                                Дори всичко друго да е еднакво, профила на гърбиците на пръстена отзад са правени конкретно за мотора, на който оригинално е помпата. До колкото ми е известно помпените елементи са краен брой като варианти и не знам дали има друга разлика освен в диаметъра на плунжера. Ел блока със сигорност име поне 3 варианта, дори само от снимките, дето съм гледал, а вероятно и други разлики ще се намерят.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X