Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Твоето предложение е за Мерцедесовия мотор ли?
    Механичен ли е (помпа и турбина) или не?
    ДА! ...и гарантирам,че е дуракоустойчив! Щом в мойте ръце не дава ядове и съм доволен! Естествено съм чел и пробвал много неща,докато се реша,че това е правилният двигател!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #47
      От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

      Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
      ДА! ...и гарантирам,че е дуракоустойчив! Щом в мойте ръце не дава ядове и съм доволен! Естествено съм чел и пробвал много неща,докато се реша,че това е правилният двигател!
      Но явно все пак има препъни камъни с него, сега се сещам, че Вальо (drukman) се чуди бая време какво да насади в Г-то и НЕ насади този мотор в крайна сметка. Но да не се отклоняваме от темата за дизел на Патрула.

      Коментар


      • #48
        От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        ...
        или примерно 1HD-T на ТЛК...
        Или 1HZ. Зависи какво го влече - динамика и по малко надеждност, или обратното.
        За мен също двата двигателя на Тойота са най доброто.

        Коментар


        • #49
          От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
          Това са камионски мотори без реално приложение в майсторенето на гаражни "жипки" . Ще се опитам с две -три изречения да обобщя разликите бензин-дизел. Бензиновия лек , мощен обаче гори много , ама много. Дизела тежи в несвяст /говоря за осмак/ но гори точно наполовина. Всеки да си прави сметката.
          Колега,защо пък камионски та чак без реално приложение-аз бих се прецакал с един такъв на Патроля!
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #50
            От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Или 1HZ. Зависи какво го влече - динамика и по малко надеждност, или обратното.
            За мен също двата двигателя на Тойота са най доброто.
            Динамика срещу надеждност, ок, но конкретно в случая не съм съгласен. Не виждам с какво 1HD-T е по-ненадежден от 1HZ (освен наличието на турбина). Ако говорим за надеждни атмосферни дизели от Тойота, аз бих избрал този от 60-та серия (2Н). Но избирайки него, защо (в случая за Патрул) да не избера TD42, като конструкция двата са еднакви...

            Коментар


            • #51
              От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

              Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
              Колега,защо пък камионски та чак без реално приложение-аз бих се прецакал с един такъв на Патроля!
              Ако ти го дават без пари , слагай го . Ако е за едни левове бягай далеч. Гледам се състезаваш , с този двигател предницата ще се забива като "пирон в кисело мляко" имам предвид , че веднага влизаш в другия филм окачване и то не какво да е , такова дето да понесе новото 6 или 7 литрово предизвикателство. Идеята е лек двигател V8 - значи бензин , ремонто-пригоден т.е. да има части значи да е европейски , може и американски да е обаче трябва да си абониран за доставчик . В крайна сметка слагай каквото ти душа иска , трябва да пробваш щото каквито и съвети да ти давам аз не съм пробвал само предполагам. Между другото любимата ми жипка е Нисан Патрол и най-интересното е , че само такъв нямам. Поздрави.
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • #52
                От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Динамика срещу надеждност, ок, но конкретно в случая не съм съгласен. Не виждам с какво 1HD-T е по-ненадежден от 1HZ (освен наличието на турбина). Ако говорим за надеждни атмосферни дизели от Тойота, аз бих избрал този от 60-та серия (2Н). Но избирайки него, защо (в случая за Патрул) да не избера TD42, като конструкция двата са еднакви...
                Един път турбината, втори път директното впръскване. При него се иска перфектна работа на процеса на впръскване, докато индиректното търпи компромиси в това отношение.
                Разбира се, това са само теории и си е мое мнение като цяло по въпроса.
                За съжаление 4,2Д на Патрула не го познавам и колкото и да ми се иска да кажа че е по добър, не смея.

                Коментар


                • #53
                  От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                  Истината е в V8-ка на MG но такива пари няма кой да даде...............
                  Разумен вариант е 4.4 V8 от БМВ , даже знам къде има един в наличност .
                  Мерцедесов m113 ML55 трудно ще намериш на добра цена......... около 500 к.с са и 710Nm на 3000 оборота......... двигател мечта но за хора които могат да си го позволят
                  малкото братче m113 E43 се намира на добри цени даже и в България ...... там имаш 280к.с и 400Nm na 3000 оборота .
                  Проблем на всичките двигатели които казах е сложнотата с електроника заради прословутата КАН шина .
                  Просто тия компютри даже прозорците и седалките си търсят .
                  Част от проблема с електроника се решава е Мегаскуърт и ГАЗ .

                  Влади ако извадиш едни хиляди хиляди следвай пътя на Близнака , че той е правилен
                  Лудак

                  Коментар


                  • #54
                    От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                    Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                    Истината е в V8-ка на MG но такива пари няма кой да даде...............
                    Разумен вариант е 4.4 V8 от БМВ , даже знам къде има един в наличност .
                    Мерцедесов m113 ML55 трудно ще намериш на добра цена......... около 500 к.с са и 710Nm на 3000 оборота......... двигател мечта но за хора които могат да си го позволят
                    малкото братче m113 E43 се намира на добри цени даже и в България ...... там имаш 280к.с и 400Nm na 3000 оборота .
                    Проблем на всичките двигатели които казах е сложнотата с електроника заради прословутата КАН шина .
                    Просто тия компютри даже прозорците и седалките си търсят .
                    Част от проблема с електроника се решава е Мегаскуърт и ГАЗ .

                    Влади ако извадиш едни хиляди хиляди следвай пътя на Близнака , че той е правилен
                    Нали се сещаш,че такива пари няма от къде и как да дам,иначе знам че това е пътя,но уви нямам тези възможности.
                    С две думи търси се най-евтиния вариант-реално приложим!
                    Та къде казваш се намира този 4.4 V8 от БМВ?
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #55
                      От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                      Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
                      Нали се сещаш,че такива пари няма от къде и как да дам,иначе знам че това е пътя,но уви нямам тези възможности.
                      С две думи търси се най-евтиния вариант-реално приложим!
                      Та къде казваш се намира този 4.4 V8 от БМВ?
                      В Младост 3 ,двигателя е на братовчед ми .В 14:30 днес имам среща с него да видим какъв двигател ще сложим на едно Пежо 504 .
                      Ще ти звънна като го навия да не го слагаме тоя двигател !
                      Хубаво е и ръчни скорости от BMW да сложиш с кардан към раздатката и си в играта .Имаше за тия BMW-та някаква много яка р.скоростна кутия но съм бос по тия BMW-та и не и знам номера , ще разпитам и ще ти кажа..........
                      Лудак

                      Коментар


                      • #56
                        От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                        Още един глас за 4,4 ва БМВ. Осмак с алуминиев блок и глава. Страшно лек. Ако имаш оригинален компютър и инсталация, няма да имаш проблеми да го подкараш и с друга кутия даже. Познавам човека, който ще ти го направи. Вече е пробвано даже.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                          Имам малко съмнения как би влезнал V8 на BMW в Патрола. За Y60 съм сигурен, че би било свързано с орязването на половината кош и местенето на много неща. BMW осмака е много широк и голям мотор. За сравнение американския 5.7 LS мотор, за който говори Близнака е с 7" по тесен и доста по-нисък. Патролите са мислени за редови мотори и най-лесно според мен би се насадил такъв. Близнака е прав, че редовия мотор откъм баланс не е най-удачното ( но аз не мисля че някой гони от Патрол житен бегач, а и той и така и така си е с тежък R6 ), но ги има много, прости са и доста евтини. Избор от бензин и дизел също. Аз лично се замисля за 3.5 R6 от BMW, тъй като би влезнал лесно, а и има много хубав и добре разпределен въртящ момент, непретенциозен и доста здрав. Влади успех и ще следя темата с интерес.
                          RB Patrol Team

                          Коментар


                          • #58
                            От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                            Първоначално публикуван от Pat-rolll Преглед на мнение
                            Камионски ама друг път.


                            Е лично аз по-камионски от това дето е на клипа не съм виждал и чувал.Другото е че зад оградата ако имаше две гърбици на пътя щеше да се види как почва да глисира с плясъци като гърбат кит.Ето когато не сипваш в резервоара мазни неща по начален замисъл това е пак камионски двигател.Това са мотори с цена до 15.000лв Готови за монтаж чисто нови.И това е с 5.3 (смятай ония от 53.000злоти кво правят) Разликата към предния мост спрямо дизела и общо тегло е има няма 90/100кг.Или две торби цимент от старите мъжките.
                            http://www.youtube.com/watch?v=O5TF4...eature=related

                            http://www.youtube.com/watch?v=7N902Bc9hRs&NR=1




                            Дизела не е лош за Траял и Трофи но съм виждал само един добре направен със скромен бюджет от около 5.000 еврака без мотора.Другите са вече непосилни за ходещи по земята люде.Та тази жипка е на едни немци дето бачкат в завода на Мерцедес в германско.Момчетата бяха сигурни че само 440CDI от всички познати дизели на планетата си струва да се бори за местене. И то само ако агрегата е чисто нов поради специфични преработки.Естествено тази цифра се е получила без пробите и грешките и то при техните познания и възможности. Въпреки че го бяха тествали дълго време на първото състезание го прегряха.След това вече чух че са се справили с проблемите.

                            За проблемите при бензиновите тупани като AMG и Brabus вече много хора в БГсе опариха.И сега има един проект при които след заплащането на цял добър донор са нужни още към петичка в европейски белешки и то само до първото палене.

                            Виждал съм много добре направени 4.4 на BMW но там цифрите са същите.Даже тази година на ралито разбрах че има фирми във Франция и Италия които имат готови решения за този двигател но сумите са умопомрачаващи.Другото е че за пълен ремонт след няколко състезания става направо безмислено.Имаме в семейството лек автомобил с този двигател от близо десет години. По бегли наблюдения за да работи добре и харчи нормално годишно се сменят консумативи и други дреболии по мотора и горивната система за хиляда лева.Помня също гримасата на баща ми когато се върнах от сервиз с рециклиран нов алтернатор за 2.300лв.И като прибавим цената на мотора електрониката и два колектора по 900лв. /толкова излиза направен за едната страна в БГ от човек които дава гаранция за изделието/поръчковите мотори на GM LS-2 и тн. ми се виждат направо евтинджос.

                            Защо пиша всичко това... защото без електроника и изпускателни колектори този двигател няма начин да се насади в нещо друго.И това е темела при започване на упражнението... за другите магарии по опростяването за офроуд употреба даже не ми се мисли.


                            За V-6 двигателите простата истина е че стават само когато общата маса на возилото е до 1.300кг.максимум.За гуми над 35инча и адекватен перформънс към този по слаб мотор и диск на долния ляв педал вече си трябват и други бъркочи които като труд или цена пренебрегват двигателя няколко пъти.

                            Лично за мен ако се хвърлят такива средства и време(нещо което ние вулгарите доскоро не смятахме) ама вече няма начин.. си струва осмака да е с алуминиево тело и над 300кс.лесно пригодим за гаражни базици и ноо евтин. ТАКОВА ЖИВОТНО НЕМА Нема и да има..Те гаврите в която и да е плоскост от шибаният живот си струват кинти или лежане в затвора.. ако преди това тълпата не те изнасили с ножка.

                            Ако аз съм мераклия да направя нещо като беден компромис бих избрал линия 6. 4литра на доброто старо АМС Защо

                            Защото съм виждал на зверски траяли в Испания при Иво че този мотор се справя повече от добре за цената си.
                            Защото в България го има като предлагане на нормална цена и части за него.Както и усилени съединители и тн.
                            Защото е дълговечен прост и надежден а с още 1000 до 1500лв му сипвам Виагра до 230кс.

                            Някои ще кажат е ма той е тежък и пак американски...но май алтернатива няма.А за Траял не ми пречи толкова че е тежък.

                            Този агрегат може да се намери в добра форма за 1500лв.а добър цял донор +СК и раздатъчна кутия и др. за 3500лв.

                            Айде смятаите сега другите предложения които са на хоризонта в този диапазон цена, мощност, присъствие на пазара и обслужване..Немски Японски Китайски квито изберете.Но нека пишат хора които поне са правили микс от велосипеди Балкан и Школник иначе снимчици и филмчета много.Когато сложиш обаче трудно събраните кинти в некой паметник нещата изглеждат по друг начин.И това го казвам от опит а не да си ляляме тука.
                            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 28-10-11, 22:55.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                              Като турнах моя М117 на Г-егата, дълго мислих и за друга V8-ца на рузмни пари.....

                              ...Мерцедесовите М119 са супер ама:

                              -нема ръчка
                              -много широк..ама много

                              ...Роувър

                              +алуминиев и компактен колкото ГАЗ-ка и със същия дизайн
                              +има некви ръчки за него
                              - даже и 4.6 е бахти умрелия

                              ..От Джип

                              +компактен
                              -май е с чугунен блок (което иначе не лошо) обаче е класичека американска 'котва' с дизайн на ГАЗ53
                              - нещо както сичко американско много обем малко коне

                              ОТ БМВ

                              + може би най-компактния V8 (говорим за 4 клапанови мотори)
                              +/- има некви 5-ки и 6-чки за него ама са кът
                              + доста е разпространен


                              Електрониките на всички изброени не са проблем...щото се изхвърлят и заменят със стенд алоун за около 1500лв.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                                Нещо не стоплям. Колко коня и колко нютон метра ти трябват за трофи и траял, а защо не и за рали, че Ровърския 4,6 е бахти умрелия? Върбанов с едно едва ли не заводско 3,5 Паджеро направи смешни състезателите на половин Европа. Потърсете проблемите другаде, не в моторите. Просто си разсъждавам.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X