Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

    Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
    Извинявай за въпроса,но на колко години си?
    Нали знаеш че ebay не е в България и в Румъния не е .Път,мита такси и др такива.И всичко това за 240-250кс.
    Не си заслужава още повече че това е много кекав мотор.Правен е по-времето когато японците са си мерили турбините с другите производители.Да не говорим че турбото много обича прах,вода ,кал...
    Иначе няма проблеми-монтираш двигателите директно,като кондоми и всичко това в голямото междучасие.
    Извинен си . Пълнолетен съм.
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • #77
      От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

      Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
      Нещата отдавна не са на това ниво. Лично да съм слагал не...но пред очите ми доста добри постижения се появиха (присъствал съм на целия процес включително и диното). Разни Палър Програматори и т.н. юзър френдли устройства са много далече от 'спортна електроника'...и изобщо не ми се подхваща тая тема, щото нема да тръгне добре.
      Нивото на спортни автомобили е уникално в България,а нивото на хората дето пишат програми и слагат електрониките е още по-високо.Тук всички са много в час с компютрите.Но не и с рейсинг програмите,просто липсват такива рейсингови мотори.
      Не случайно моторите на бегачките ги ремонтират и точат в чужбина а тук ги карат и им треперят само.
      Елементарни грешки няма кой да провери камо ли да отремонтира по тези електроники.
      А дино тестовете са много правдоподобни.Стига се до комични последствия след такива измервания.
      Знам го от личен опит и от много тестове.

      Много ясно че за 1000$ ще ти пробутат юзър френдли устройства.Но когато си платиш колкото трябва ти продават каквото трябва защото има пазар за тези неща.Мотора и електрониките ги палят директно в залата.А на вън има и дино на което да свериш часовника.
      И на мен не ми се спори ще съсипем темата....
      Но поне от първа ръка мога да дам мнение.

      Коментар


      • #78
        От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

        Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение
        Аз гласувам за ом606 мерцедес 300 тд,177 к.с. и 330 Н/м заводски.Защо не представяте двигателите им с въртящия им момент,който е по важен и показателен за офроуд каране.Всички бензинови двигатели са с голям разход в гората и една разходка може да ти струва колкото минималната заплата на Българина.Най евтиния вариант да постигнеш силен мотор е с турбиниране или модифициране на турбо мотора.ОМ606 с репрограмиране голям кулер и генерация отива на 400 н/м разход около 15 литра макс.За по големи резултати се сменя турбината с по голяма по големи елементи в дизеловата помпа,пак репрограмиране на компа и могат да се получарт резултати от 600 Н/м и нагоре с заводкси двигател,механична помпа и нисък разход.Същата операция може да се направи и с заводския нисанов 2.8 турбо дизелов мотор.Нищо против нямам концепцията на Ве осмака но някък си не се вписва в сегашната икономическа обстановка в Европа...Поздрави.
        Този мотор е хубав за експедиционнен джип.Иначе е голям колкото струг.Такъв ом606 продава ли се нов и колко струва?
        Последния Патрол който съм виждал с наточен двигател,турбо,кулер и тн. караше на времето Пламен Кралев.Помня че турбото увисваше на колекторите като гимнастик на халки.Ремонтите бяха много скъпи.На пълна газ пушеше като калбойски влак гонен от Сиуксите.
        И ако това е мотора направо на гей класа да се хвърля има и блокажи.
        За спортна кола разхода на бензин е най-малкото зло,другото е скъпо.А Европа никога не е обичала V8 моторите. И в сегашната икономическа обстановка какво е на мода?Смарт на батерии.
        Още малко ще има бензин защо да не му се радваме като хората...после ще разказваме на внуците.

        Коментар


        • #79
          От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

          Половината от Дрифт колите в Западна Европа са с този мотор,Скандинавците имат най-добри резултати.Не ти трябва да го купуваш нов,има живот над 500 000 км,идва с автоматична кутия на семеен автомобил и нема начин да са му взели живота.Доста проекти Драг състезания са разработени също с него,липсва електриника,мехачната помпа се подготвя от една финландска фирма срещу 1000 евро,турбина от скания камион Гт40 или Холсет ХН40 и си на 400к.с и 900 Н/м,заводски бутала и вътрешности.За съжаление в Бг няма информация все още и хората се впускат в прекалено сложни и скъпи Ве8 проекти.Едно видео с този мотор:
          http://www.youtube.com/watch?v=QLB2b...eature=related
          8777203908

          Коментар


          • #80
            От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

            Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
            И в сегашната икономическа обстановка какво е на мода?Смарт на батерии.
            Още малко ще има бензин защо да не му се радваме като хората...после ще разказваме на внуците.
            Алтернативни горива,като растителното масло и др.този мотор се кара на отработено олио без никакви модификации.За съжаление в Бг трудно се намира,в Англия е на 70 пенса литъра...
            8777203908

            Коментар


            • #81
              От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

              Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение
              Половината от Дрифт колите в Западна Европа са с този мотор,Скандинавците имат най-добри резултати.Не ти трябва да го купуваш нов,има живот над 500 000 км,идва с автоматична кутия на семеен автомобил и нема начин да са му взели живота.Доста проекти Драг състезания са разработени също с него,липсва електриника,мехачната помпа се подготвя от една финландска фирма срещу 1000 евро,турбина от скания камион Гт40 или Холсет ХН40 и си на 400к.с и 900 Н/м,заводски бутала и вътрешности.За съжаление в Бг няма информация все още и хората се впускат в прекалено сложни и скъпи Ве8 проекти.Едно видео с този мотор:
              http://www.youtube.com/watch?v=QLB2b...eature=related
              Тука пак се почнаха приказките под шипковия храст абе хора какво общо има дрифта с траяла защо се паказват подобни неща този мотор за да постигне тези показатели лежи изцяло на сканиевската си турбина само дето тя се явява участник в дрифта на 4000 оборота е в гората не е като на асвалта.
              Един от патрулите който е с рб25 мочетата му сложиха гт3582 някой ме разбраха сега го докарва до 500кс. На асвалта е нещо страшно но буста му се явява на 4500 а през останалото време е атмосверен на разредения си смешен литров обем с две думи ако успееш да го караш в гората постоянно над тези обороти си капитан ама колко от вас ще могат я си представете да карате 2.8 тд мотора постоянно на полусъединител.Турбо моторите с малък обем стават само за големи прави баири и за асвалта за таял нестават за траял мотор с по голям обем по голям маховик и една малка малка турбинка без да е разреден така леко да му потдухва щото без духане нищо не става.
              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

              Sofrace Offroad Team

              Коментар


              • #82
                От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                Общото е 4е се ползва един и същи мотор,в зависимост за какво подготвяш автомобила си слагаш различни турбини и настройки.Видеото показва че този мотор може да се подготви дори и за дрифт.Например ако на рб25 заводски надува на 4500 оборота това може да се промени с 2 по малки турбини.На Ом606 с малко по голяма турбина надува на 2500 оборота,не ти трябва да стигаш 4000 със заводската на толкова идва пика на силата ти.3000 кубика турбиниран дизел е достатъчно голям за траял...
                8777203908

                Коментар


                • #83
                  От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                  Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение
                  Общото е 4е се ползва един и същи мотор,в зависимост за какво подготвяш автомобила си слагаш различни турбини и настройки.Видеото показва че този мотор може да се подготви дори и за дрифт.Например ако на рб25 заводски надува на 4500 оборота това може да се промени с 2 по малки турбини.На Ом606 с малко по голяма турбина надува на 2500 оборота,не ти трябва да стигаш 4000 със заводската на толкова идва пика на силата ти.3000 кубика турбиниран дизел е достатъчно голям за траял...
                  Не се ядосвай колега! ...И аз се опитах да кажа някоя добра дума за този двигател,но тук нестава! ...пък и да НЕ забравяме,че е "голям,колкото струг" ,за разлика от тук споменатите 6,2л ....8,6....10,9 и тн. ....все двигатели,които са далеч от нашите(моята и твоята) представи!
                  Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                  Коментар


                  • #84
                    Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение
                    ...3000 кубика турбиниран дизел е достатъчно голям за траял...
                    Колега цитирам те, но без заяждане ... никога един мотор не е достатъчно голям или мощен за
                    каквото и да е състезание.
                    Но тук май никой не спомена какво ще издържат мостовете на "Патрула", и най-вече раздатката му?
                    Че май тя е парт тайм, какво ще се случи когато преминава през грунд с различна твърдост и вкарани едни обороти и кончета в същото време?

                    Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение
                    ...Например ако на рб25 заводски надува на 4500 оборота това може да се промени с 2 по малки турбини.На Ом606 с малко по голяма турбина надува на 2500 оборота,не ти трябва да стигаш 4000 със заводската на толкова идва пика на силата ти....
                    Това е достойно за филм-сериал по Дискавъри... от ония дето правят от нищо чудеса.... кой и за колко у нас би направил нещо подобно в България?
                    Човека иска да си даде по-голяма мощност на Нисана, какви дрифтове, какви къстъм изпълнения с би-турбота...? Иска си осмака, да го купи, да го напасне с кутията и да кара. За Божурище и Калояново не е питал.
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 29-10-11, 23:29. Причина: Сливане на последователни публикации

                    Коментар


                    • #85
                      От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                      Кой е специалиста дето ще педалира с 400нм и турбо ритник по каманаци и кал Аиде поне като няма някои които от личен опит да е правил такава подмяна поне напишете колко от вас са карали или поне гледали наживо екстремен траял.

                      А за флегматично родени агрегати на по 200.000км. надути с турбина от камион заедно с оригиналните буталца е смешно да говорим.Сединителя и той ли е от Скания???.Каралите яко турбо в кал знаят как се натоварва този елемент при контрола на машината.Но въ,ха на тота.ната безпомощност е автоматична т,ансмисия.+ яко ту,бо на х.ъзгав те,ен. Ако бяхте следили поне развитието на националния шампионат през годините щяхте да знаете че с такива и подобни MB мотори дали фира може да се напълният десет гондоли за скрап.И това е без турбо изнасилвания и гуми до 35"Колкото за разхода на гориво подайте смес на някое по-тежко трасе и гледайте кво става с икономичните немски мотори.Ако ще и бухти да излизат отзад.
                      Колкото до колегата дето пусна Порше мотора този двигател е много добър за вграждане като заден агрегат.Разглеждал съм такъв и специалисти са ми казвали че някои от частите му са лудо надути.Но с една известна сума може да стане доста прилична машина.Лошото е че лично аз нищо не разбирам от подобен род двигатели.Тия пичове споменаха и няква хватка по преноса на маслото заради големите странични наклони в Рок-кроулинга..Знам само че мой приятел сложи за 10.500 гущера компресор и след кратки тестове го върнахме в Америка на 50%от цената.Говорим за последен модел Порше и кит купен по препоръка на немска тунинг къща.Уникалното на този мотор е че е с много нисък център на тежестта и добър торг от ниски обороти.А не като ония с ТУРБО от Скания и живот от три минути.

                      Абе на последната Саксония се чудихме що няма пържени картофи в кетъринга ...а то скандинавците източили олиото.Вижте от старите репортажи от там и после питайте някои дето е присъствал кво ги правихме Г-етата с мотори под пет литра.И то с нашите заспали двигатели.Там не е само чисто рали щото има доволно дълбоки коловози в кал сняг и пясък.
                      А иначе страшната тайна за тези дето само гледат картинки в нета е че когато след мотора се наредят и адекватни здрави железа и бабангюдски колела в тежък терен може да се стигне и до загуба на 100кс.от агрегата.
                      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 30-10-11, 01:40.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                        Нищо лично преди доста години когато си купувах с-класата много се чудех дали да е бензин 320 или дизел 300 всички ме убеждаваха да е 300 а аз тогава бях фен на дизела но реших да е 320 бензин тогава разбрах,че от глупавия 300тд двигател просто няма смисъл бензина върви повече и на разход не е страшен най много 15/100 извън градско най малко 11/100 и никакви проблеми с турбо,гнп,ГЛАВА,вериги,дебитомери итн.И след кратко време разбрах,че газта е за готвене дизела е за отопление а бензина е за возене.За себеси съм решил за напред да купувам коли с минимум 6-цилиндъра и задължително ако са за возене автоматик.
                        Мерцедесовите мотори предлагам да си ходят в раздела за г-тата.
                        Въпреки,че ако някога реша да се занимавам с г-класи за гората то със сигурност не бих ползвал мотор 300 винаги бих предпочел 109.994 -320 по непретенциозен работи с алтернативни електроники и с едно малко турбо дори без да се разрежда ще прави чудеса.
                        Към колегата с дрифт колите защо да слага мерцедес мотор и да изкара от него 400кс не е ли по лесно да сложи рб25 и да изкара от него 1000кс?http://www.youtube.com/watch?v=zBYA4...eature=related
                        или да му звънне на тоя арабина и да му даде двигател за 1300 на колелата:http://www.youtube.com/watch?v=v4T1W...eature=related
                        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                        Sofrace Offroad Team

                        Коментар


                        • #87
                          От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                          Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                          Към колегата с дрифт колите защо да слага мерцедес мотор и да изкара от него 400кс не е ли по лесно да сложи рб25 и да изкара от него 1000кс?http://www.youtube.com/watch?v=zBYA4...eature=related
                          или да му звънне на тоя арабина и да му даде двигател за 1300 на колелата:http://www.youtube.com/watch?v=v4T1W...eature=related
                          Не е нито по лесно,напротив ужасно скъпо е.Предполагам че си добре запознат с нисанското качество на Рб25 и 26,в заводско състояние блока на Рб25 държи на около 350-380 к.с. и Рб26 около 450 к.с.За да ги напражиш 1000 ти трябват пълен комплект ковани бутала биели лагери,станд алоне комп и много други части.По груби сметки излизаше над 10000 евро само за части.400 к.с.при ом606 са със 800Н/м което се равнява около 700к.с. на бензинов турбо мотор.В принципно си прав за турбинирането на бензиновите мотори.Ако имам неограничени средства за проект,бих взел 320 ЦДИ мотор редови.500 Н/м заводски на 2000 оборота.Това сравнение с дрифта го направих за да се види нагледно за издражливоста на блока на ОМ606 със заводските карантии.
                          8777203908

                          Коментар


                          • #88
                            От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                            Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                            Нищо лично преди доста години когато си купувах с-класата много се чудех дали да е бензин 320 или дизел 300 всички ме убеждаваха да е 300 а аз тогава бях фен на дизела но реших да е 320 бензин тогава разбрах,че от глупавия 300тд двигател просто няма смисъл бензина върви повече и на разход не е страшен най много 15/100 извън градско най малко 11/100 и никакви проблеми с турбо,гнп,ГЛАВА,вериги,дебитомери итн.И след кратко време разбрах,че газта е за готвене дизела е за отопление а бензина е за возене.За себеси съм решил за напред да купувам коли с минимум 6-цилиндъра и задължително ако са за возене автоматик.
                            Мерцедесовите мотори предлагам да си ходят в раздела за г-тата.
                            Въпреки,че ако някога реша да се занимавам с г-класи за гората то със сигурност не бих ползвал мотор 300 винаги бих предпочел 109.994 -320 по непретенциозен работи с алтернативни електроники и с едно малко турбо дори без да се разрежда ще прави чудеса.
                            Към колегата с дрифт колите защо да слага мерцедес мотор и да изкара от него 400кс не е ли по лесно да сложи рб25 и да изкара от него 1000кс?http://www.youtube.com/watch?v=zBYA4...eature=related
                            или да му звънне на тоя арабина и да му даде двигател за 1300 на колелата:http://www.youtube.com/watch?v=v4T1W...eature=related
                            Колега като гледам май няма смисъл да се пише по темата.Тя и без това стана за корабни двигатели модел Брус Лйй-Бета Макс едишън.
                            Или както казва един познат-'Близнак защо им махаш кюфтетата от очите?Остави ги да четат весник в окопа'.....
                            Мицуизбуши Моторс Компани се провалиха на Дакар точно с мазната течност в резервлоара.

                            Този Патрол с (ледарката)1300кс. не знам как се кара,не съм карал толкова натопорчен мотор но знам как се кара Гранд Чероки SRT-8 Hennessey 6.1-620кс.Тогава това беше най бързия СУВ на планетата.Когато потеглиш нормално ако си втора,трета кола на светофара направо се качваш на колите пред теб.В София тази кола не се караше.Не можеш да потдържаш нормално 80км/ч винаги ги подминаваше и на 160км/ч вече разбираш че се движиш много над ограничението..А колата продължава да набира като луда.И всичко това заради натопорченото турбо.



                            Другите такива коли за които се сещам са Додж Вайпър Венъм-Hennessey-1000кс. и Ариел Атом-ll 320кс.
                            Според мен горната граница трябва да е маx 500кс.за едно такова возило.А долната минимум 450кс.
                            С две думи на Патрола и неговото боди ще му лепнат идеално.450-500кс. GM-мотор.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                              Първоначално публикуван от DIDOSKIN Преглед на мнение
                              Не е нито по лесно,напротив ужасно скъпо е.Предполагам че си добре запознат с нисанското качество на Рб25 и 26,в заводско състояние блока на Рб25 държи на около 350-380 к.с. и Рб26 около 450 к.с.За да ги напражиш 1000 ти трябват пълен комплект ковани бутала биели лагери,станд алоне комп и много други части.По груби сметки излизаше над 10000 евро само за части.400 к.с.при ом606 са със 800Н/м което се равнява около 700к.с. на бензинов турбо мотор.В принципно си прав за турбинирането на бензиновите мотори.Ако имам неограничени средства за проект,бих взел 320 ЦДИ мотор редови.500 Н/м заводски на 2000 оборота.Това сравнение с дрифта го направих за да се види нагледно за издражливоста на блока на ОМ606 със заводските карантии.
                              И какво се видя? Този мъртво ходещ MB си тръгна на платформа.А външния вид на колата говори много добре колко още ще се кара по този начин.
                              Предлагам тук,в тази тема да пишем за мотори и коли които поне сме виждали на живо,карали,правили,говорили с човека който го кара и тн.Само така можеш да даваш мнение по темата.То е ясно че винаги има по-голяма риба,и какво от това?Ако само я гледаш на тубата какво мнение може да дадеш по въпроса.
                              Иначе става говорилня и няма смисъл да пишем.
                              Да не говорим че темата е за V8!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Kакъв 8 цилиндров двигател да сложа на Патрола!!!!?

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Пък и не помня аз да съм се изхвърлял, че бензинови двигатели не стават за офроуд или за състезания.
                                Преди няколко години чух една много яка сентенция "Бензинов джип/в смисъл Всъдеход а не марката/ и дизелово Ферари няма"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X