Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

    Сега като чета темата и се сещам , че и при мен го прави това. Като развия капачката да зареждам и се чува едно цъссссс , все едно бирата си отварям. Нормално ли е това или е проблем някакъв.
    Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
    0885544754 Светослав Стоянов

    Коментар


    • #32
      От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

      Първоначално публикуван от Светослав Стоянов Преглед на мнение
      Сега като чета темата и се сещам , че и при мен го прави това. Като развия капачката да зареждам и се чува едно цъссссс , все едно бирата си отварям. Нормално ли е това или е проблем някакъв.
      Зависи. Някакво налягане в резервоара има винаги. На леката ми кола изрично си пише да се отваря внимателно

      А как да разбереш дали е ок - ако не пречи на работата на мотора начи си в нормите
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Зависи. Някакво налягане в резервоара има винаги. На леката ми кола изрично си пише да се отваря внимателно

        А как да разбереш дали е ок - ако не пречи на работата на мотора начи си в нормите
        Зависи. При мен е подналягане. Особено след дълъг преход. Усетих го първия път като се качих с Кията на Г. Беглик. Паркирана е в гората, спретнали сме катуна,седнали сме, и от време на време някой въздиша от към гората. Открих го чак след 5-6 дни. Мамка му и резервоар!!!

        Коментар


        • #34
          От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

          Под-, над-, все е налягане
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #35
            От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Под-, над-, все е налягане
            Цък! То и вкуума си е липса на налягане, ама тука мисля, че говорим за връзката с атмосферата. Дали я има или я няма.

            Коментар


            • #36
              От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

              Малко е вероятно създаването на "вакум", който помпата да не може да преодолее да е причината за трудно палене на студен двигател. В случай на такъв вакум по вероятно е двигателя да гасне когато работи.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                Андро и аз така си мислех, обаче го видях с очите си.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Зависи. При мен е подналягане. Особено след дълъг преход. Усетих го първия път като се качих с Кията на Г. Беглик. Паркирана е в гората, спретнали сме катуна,седнали сме, и от време на време някой въздиша от към гората. Открих го чак след 5-6 дни. Мамка му и резервоар!!!
                  Въздишките по-скоро са от над налягане. Прави ги клапанът , който се грижи за изравняване на налягането. През него приминават горивните пари и излизайки в атмосферата се чуват тези звуци. Ямахата ми едно време си въздишаше най - редовно.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                    Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                    Въздишките по-скоро са от над налягане. Прави ги клапанът , който се грижи за изравняване на налягането. През него приминават горивните пари и излизайки в атмосферата се чуват тези звуци. Ямахата ми едно време си въздишаше най - редовно.
                    Това с "бензиновите пари" добре, ама тук става въпрос за дизел. Отделно като източваме резервоара през помпата и ако не работи този "клапан" в празното пространство не трябва ли да се "настани" малко и вакум-мът?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                      Здравейте, колеги! Имам проблем с паленето на моето терано при загрял двигател. При студен нямам никакъв проблем. Два пъти подгрявам и всичко е ок.- пали от 1/4 оборот. Проблема идва след като вече е работил мотора. След като е загрял и го угася, при последвало палене върти много повече от очакваното (дори пак подгрявам 2 пъти). Някой път върти повече от 5 сек. Друг път си пали съвсем нормално Не знам на какво се дължи??? Акумулатотът няма и година 95ah/1000 стартов ток (сух е - "Топла"). Ходих и при майстор да го провери да ли задежда - каза, че е ок. Когато ми направи проблем с паленето и след това запали от ауспуха излиза гъста черна пушилка. По принцип не пуши. Работи си съвсем добре, не ми прави мизерии с оборотите. Миналата зима нямаше никакв проблем. Палише дори със старият акумулатор, който вече беше на доизживяване. Пролетта съм му сменил умната дюза и дебитометъра. Терано 2 99г. 2.7 тди

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                        Компресия мерена ли е?

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                          Не съм я мерил. Но според мен едва ли е от компресията.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                            Първоначално публикуван от RistakiG Преглед на мнение
                            Не съм я мерил. Но според мен едва ли е от компресията.
                            Нищо не пречи да се премери, пък после да коментираме. Щото симптомите са показателни.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                              При първия удобен момент ще я премеря. Но все си мисля, че може да е от нещо друго, ще видим.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                                Споделям,преживян същия проблем, но на Форд-Транзит!
                                На студено сутрин пали ,но на загряла кола и оставена за около 30минути ,голям зор докато запали!
                                След хиляди предположения и различни дребни ремонти,центровки ,регулировки... /тръгнах от по-елементарните и евтини неща/, накрая се оказа :-че на всичките 4-бр. бутала,първите компресационни сегменти са счупени! Смених само всички сегменти ,без шлайф и какъвто и да било друг ремонт да се прави /нямаше време- буса не можеше да се спира / и вече го нямаше този проблем!Започна да си пали и на топло!
                                При теб може да не е това, но само го споделям,за всеки случай!
                                / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X