От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г
Докладвам.
Маркучите за обратната нафта между дюзите и към помпата на Бошовска система са 3.2мм. За смяна на всичките отива под 1м.
Махнах и промих интеркулера (за всеки случай, така и така беше свален). Проверих си подгревните свещи - работят, да им се ненадяваш.
Проблемът с паленето изчезна още след връщането на стария маркуч на мястото му. Въпреки това, двигателя продължаваше да е в нафта. Явно гумата на маркуча се беше поизпекла/остаряла и нямаше правилната еластичност, въпреки че не беше напукана.
След смяната на умната дюза преди половин година явно маркучът се е държал на свети скрепки и е трябвало да се смени още тогава.
Тия дни ще издебна момент да измия поне повърхностно двигателя, но за момента проблемът изглежда решен.
Благодаря на всички включили се
Докладвам.
Маркучите за обратната нафта между дюзите и към помпата на Бошовска система са 3.2мм. За смяна на всичките отива под 1м.
Махнах и промих интеркулера (за всеки случай, така и така беше свален). Проверих си подгревните свещи - работят, да им се ненадяваш.
Проблемът с паленето изчезна още след връщането на стария маркуч на мястото му. Въпреки това, двигателя продължаваше да е в нафта. Явно гумата на маркуча се беше поизпекла/остаряла и нямаше правилната еластичност, въпреки че не беше напукана.
След смяната на умната дюза преди половин година явно маркучът се е държал на свети скрепки и е трябвало да се смени още тогава.
Тия дни ще издебна момент да измия поне повърхностно двигателя, но за момента проблемът изглежда решен.
Благодаря на всички включили се

Коментар