Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

    Като се прибера ще видя какво мога да направя. То се знае - напрово при майстора. Някой път върти така всякъш тока и е малко.

    Коментар


    • #47
      От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

      Здравей Колега,
      Имам същия проблем и ще следя с интерес докъде ще докараш нещата, така че пиши редовно за напредъка.

      Успех
      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
      Opel Campo 3,1 TD '99
      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

      Коментар


      • #48
        От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

        От 2 пъти подгряване няма сми. Просто изчаквай 4-5 секунди след изгасването на лампата.

        За другото - опитвали ли сте да четете грешки? Мяза ми на пишкаща дюза или някакъв проблем с авансатора. От дебитомера категорично не е. Пали нормално и без дебитомер.

        ...или пък да се ебава нещо релето за подгряване и не всеки път да дава ток... Проверете с лампа на шината. Проверете си и свещите.

        Черно пуши принципно когато нафтата му е в повече, или аванса тотално е сбъркан. Ако са свещи, в началото не палят всички цилиндри, отзад пуши не баш черно, ами нещо като сиво, и смърди на нафта.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

          Здравейте терановъди
          Темичката е стара, но и аз да се впиша с въпрос за трудно палене на 2.7 tdi.
          При връщане от Гърция, след зареждане "до козирката" в купето през парното ми замириса малко на дизел. Реших, че е от самата бензиностанция и не обърнах много внимание. Карах още над 100 км по магистрала, без особено да жаля двигателя, като той си се държеше съвсем прилично. На следващия ден (следобед, беше си топло) - изненада. Завъртам ключа, моторът запалва от четвърт, както обикновенно. Прави 1-2 неравномерни цикъла и изгасва!?! На второто запалване (с по-дълго подгряване) започва да прекъсва, очевидно не палят всички цилиндри. След 3-4 секунди и по-скоро СИН пушек, работата на двигателя се нормализира.
          Заподозрях, че миризмата на дизел и проблемното палене са свързани. При повърхностен оглед установих, че целият блок на двигателя от към страната на дюзите е "омаслен" с нафта, която явно си е сълзила от доста време без да я надуша. На първо четене видях, че основният теч вероятно е от маркучето за обратна нафта на умната дюза, което се беше поизвадило частично. За сега съм го заврял където му е мястото и съм подсушил наоколо, за да видя дали съм на прав път. Когато моторът е топъл, пали както обикновено, от четвърт. Акумулаторът е от правилните и е на под година. Маслото е за смяна и не го гори, поне не нещо което да се забележи по щеката или по доливане.
          Брал съм ядове с дизел смучещ въздух, но малко ме озадъчава, че тераното пуши синьо, а и не прекъсва/губи мощност по време на големи натоварвания (та може и да не е въздух, а просто да имам два успоредни проблема).
          Преди да заредя, карах доста време на резерва (заради задръстванията по Е-79 тия дни). Именно доста време, а не доста км Заредил съм цял резервоар от Еко Дупница. Но си мисля, че ако беше кофти нафта или пък съм запушил нещо, цветът на пушека щеше да е друг, а и щеше да припушва при големите натоварвания. Горивният филтър е на 8-9 хил. км.
          По изчетеното до тук, ще премеря компресия (стига бензиновия ми манометър да има обхват), свещи и ще прочета компа дали е записал нещо, въпреки че чека не свети.
          Някой може ли да даде още акъл?

          Коментар


          • #50
            От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

            Като за начало смени маркучетата за обратна нафта. Всичките, включително и това от помпата до дюзите. Тераното дори с перфектна компресия пуши синьо-бяло когато нещо по горивната система не е в ред, например ако дърпа въздух от някъде, а тия маркучета на 10-тата година вече вместо гумени са пластмасови.

            Бензиновия ти манометър няма да свърши никаква работа за компресията - налягането е няколко пъти по-високо. Трябва дизелов, със съответния накрайник за точно твойте свещи - компресия се мери през подгревните свещи в случая. При изключена букса за клапана на горивото.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

              Гледам че и аз съм писал в тази тема преди доста време - сега да докладвам.
              Преди 1 седмица смених свещите и премерих компресия.
              Резултат - компресия около 30 на всички цилиндри и с новите свещи (NGK) пали както никога не е палила през последните 5 години.

              Успех на колегата в борбата с проблема
              Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
              Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
              Opel Campo 3,1 TD '99
              Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

              Коментар


              • #52
                От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                30 на топло, или на студено?
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                  Здравей Спарки,
                  Изчакахме да изстине малко - 15-20 минути преди да започнем да мерим - много пареше
                  От свалените свещи само една беше изгоряла, но не е ясно другите как са работили.
                  При мен интересното беше, че зимата при -10 палеше по-лесно отколкото лятото при +25.
                  Новите свещи са NGK и в момента пали много добре.
                  Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                  Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                  Opel Campo 3,1 TD '99
                  Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                  Коментар


                  • #54
                    От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                    [QUOTE=ogimaster;2829568че зимата при -10 палеше по-лесно отколкото лятото при +25.
                    [/QUOTE]

                    Зимата подгрева е по-дълъг. Вероятно заради това. Когато е в ред, тераното просто иска подгревни свещи и пали при всякакви температури.

                    Нормата 25-30 в ръководството е за горещ двигател. На студен може и повече да е - нямам идея. Не помня и да съм имал някакви трудности с горещини при мерене на моя.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                      Мерси за насоките, Спарки,

                      Това за манометъра и аз се сетих, че е тъпо допускане, ама късно
                      Маркучетата между дюзите вече са сменени. Този до помпата по-скоро не е. Случайно да му имаш под ръка диаметъра?
                      Имах и някакви драми с металните линии до резервоара. Ще огледам и там как са нещата.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                        Първоначално публикуван от avalanche Преглед на мнение
                        Случайно да му имаш под ръка диаметъра?
                        Не. Беше преди 5-6 години все пак. Тоя няма и 50 сантиметра - купи 2-3 диаметъра и ще го уцелиш. Моите си ги напазарувах от магазин за лада/москвич, ама те са еднакви навсякъде. Мисля че Pirelli бяха.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                          Маркуча от помпата до дюзите е същия като този между дюзите - пробвай все пак преди да купуваш.
                          Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                          Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                          Opel Campo 3,1 TD '99
                          Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                            Същия е.аз смених че протече.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                              Мерси
                              Ще карам "на око", че оставих тераното да си почива

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблем при запалване на ТЕРАНО 2 98г

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Напротив. Карал съм на 30 километра след светването на лампата. Аз по принцип пълня до горе и карам докато светне, ама се случва да не мога да заредя веднага.
                                Здравейте колеги,да се намеся и аз- 85км след светване на лампата и все още работеше,разбирасе имах туба в багажника. ма няма да ви казвам че не след дълго сменях пак филтър.м/у другото отдушника къде излиза,нее ли една тръбичка при двг горе високо където идват тръбите от към резервоара. при мен палеше с много въртене точно от падане на налягането в системата,просто сложих еднопосочен клапан. поздрави и успех на колегата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X