Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигатели Патрол-Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Двигатели Патрол-Терано

    Не толкова много, че да не издържа на натоварването. Мисля си за около 150 - 160 коня и момент поне от 25о Нм,
    че на състезанията Самураите на равно ни забравят. Добре , че има по-сериозни препятствия да наваксаме.
    Samurai Gemax

    Коментар


    • #32
      От: Двигатели Патрол-Терано

      Спарки, отвори темите с VP 44 и виж колко откази да запали и се придвижва колата има. Безброй. Виж и каво следва след това. Съответно виж и RD28T, пък и не само. Виж дизелов двигател без микропроцесорно управление.
      За това говорим, в това се изразява надеждноста на автомобила. Да не те остави насред път, защото при високо-проходимите машини от това може да зависи човешки живот. В тоя смисъл RD28T e "в пъти по надежден".
      Това "колко вървяли", "какви чипове имало" за хил. левове и т.н. няма да го коментирам. Само ще кажа напълно сериозно, че трима приятели с прехвалени джипки, тъпкани с електроника, след като се возиха и караха моя Патрул казаха че повече върви. Без чип. С настройки и тестване на оригиналните системи, примерно в рамките на деня.
      Който е гледал 260-сетката на Влади миналата година на Трявна има на представа как върви пък неговата машина. И тя само с пипане. Който пък не е гледал да направи справка с най добрите времена.
      Относно пукането на глави - това са бели ядове в сравнение с тоталното унищожаване и подмяната на двигатели и при Нисан, и при Тойота и т.н. A тук говорим за нови автомобили, не за 20 годишни, надживяли ресурса си кошове.

      Коментар


      • #33
        От: Двигатели Патрол-Терано

        Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
        Благодаря на всички за компетентните коментари. Но наистина мисля да сменя мотора с малко по . . .
        Защото сега продължава да гори масло, дори и с ново турбо. И като си помисля колко пари трябват за един добър основен ремонт
        и това, че като се свали главата пак ще се сцепи , макар сега да няма никакви проблеми и ще трябва нова.
        Обмислям два варианта - или 3,0 бензин от Терано 1 или 3,0 Di от 2004 Терано ? Но при всички случай няма да е RD28
        Замислил си се че големия разход на масло може и да не е само от турбото,ами и от друго място - например износени сегменти или надрани цилиндри вследствие на прегрявания в миналото...пишеш че си сменил турбината - какъв модел сложи ?
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #34
          От: Двигатели Патрол-Терано

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Спарки, отвори темите с VP 44 и виж колко откази да запали и се придвижва колата има. Безброй. Виж и каво следва след това. Съответно виж и RD28T, пък и не само. Виж дизелов двигател без микропроцесорно управление.
          За това говорим, в това се изразява надеждноста на автомобила. Да не те остави насред път, защото при високо-проходомите машини от това може да зависи човешки живот. В тоя смисъл RD28T e "в пъти по надежден".
          Това "колко вървяли", "какви чипове имало" за хил. левове и т.н. няма да го коментирам. Само ще кажа напълно сериозно, че трима приятели с прехвалени джипки, тъпкани с електроника, след като се возиха и караха моя Патрул казаха че повече върви. Без чип. С настройки и тестване на оригиналните системи, примерно в рамките на деня.
          Който е гледал 260-сетката на Влади миналата година на Трявна има на представа как върви пък неговата машина. И тя само с пипане. Който пък не е гледал да направи справка с най добрите времена.
          Относно пукането на глави - това са бели ядове в сравнение с тоталното унищожаване и подмяната на двигатели и при Нисан, и при Тойота и т.н. A тук говорим за нови автомобили, не за 20 годишни, надживяли ресурса си кошове.
          Ако е до махането на жици - и на оня могат да се махнат жиците. И да се смени помпата. Въпрос на мерак.

          И по никакъв начин не можеш да ме убедиш че твоя върви повече от "пипнат" ZD30. Просто няма начин да се случи. 180 коня ще докараш със сменено турбо и силно "пипане" на помпата, ама ресурса ще отиде някъде си.

          А това за жиците сме го чували достатъчно. Само че тук най-далечното село ти е на 20 километра, където и да се забиеш. Други са местата, където това има жизненоважно значение. Тук - почти няма такива.

          Както казах - всеки от камбанарията си.

          А като искаш истинска надеждност, сложи си TD27T от терано. Той не пука и глави. Евтин е (по-евтин от глава за RD2, и се намира навсякъде А параметрите му са пак същите, че дори въртящия момент му е по-голям. Няма и ремък, няма повдигачи, няма нищо. Изцяло чугунен, дърта като света концепция. Има един единствен недостатък - шумен е и груб. С повече вибрации. Ама нали надеждност гоним?

          Е, няма да сложиш, нали? А ако си говорим за чиста надеждност, би трябвало. Сега надявам се ме разбра за камбанарията.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: Двигатели Патрол-Терано

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Е, няма да сложиш, нали...
            Няма да сложа. Няма да сложа и 3,0 Di. Единия няма да даде нищо отгоре. По вероятно надолу. Другия е в небитието. Глух клон в развитието. Като искам електроника бих сложил CR. Отвсякъде по безпроблемен и прост. И върви повече, и харчи по малко, и т.н.

            Коментар


            • #36
              От: Двигатели Патрол-Терано

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              ...По вероятно надолу...
              Ще ти се.

              А ZD30 го има и във вариант Common Rail, ако това имаш в предвид под "CR".
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Двигатели Патрол-Терано

                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                Замислил си се че големия разход на масло може и да не е само от турбото,ами и от друго място - например износени сегменти или надрани цилиндри вследствие на прегрявания в миналото...пишеш че си сменил турбината - какъв модел сложи ?
                Най-вероятно. Бил е прегряван преди, чак се чудя как няма проблеми с главата и охлаждането след като го преработих.
                Но разхода на масло остана. Турбо сложих оригинално - Бай Матю от Русе ми го даде временно да карам на две-три състезания и края на месеца ще му го върна. Понеже не можах да дочакам новото ми от Англия. То обаче вече е тук.
                Малко по-голямо и чисто ново. Излезе ми на цена 700 лв. Произход - Хонг Конг. До края на месеца ще дам отзиви, стига да не счупя двигателя на Златна Панега. Май ми хресва идеята за 2,7 Tdi от Терано 2, евтин е , безпроблемен и може да се чипоса
                Samurai Gemax

                Коментар


                • #38
                  От: Двигатели Патрол-Терано

                  Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                  Май ми хресва идеята за 2,7 Tdi от Терано 2, евтин е , безпроблемен и може да се чипоса
                  А голямото турбо можеш да го паркираш и на него, предполагаемо. Иначе оригинално и RD20, и TD27TI са с Garett TB25.

                  Ако решиш да е това, търси такъв без EGR, и за предпочитане след 2000г.
                  Без EGR, защото ще си спестиш запушването му, а след 2000г. защото се "чипосва" през кабел. На по-старите (като моя), се отваря компа и се сменят чипове. Иначе механично са абсолютно еднакви. Разликата е само в компа. Добре е да е в BOSCH дюзи. Различават се лесно - ако между дюзите има гумени маркучета за обратна нафта, значи е BOSCH. Ако са метални тръбички, значи е ZEXEL. Не знам дали има разлика в чипосването на единия и другия. Има ги и двата и преди, и след 2000г.

                  А ако искаш без комп - от терано преди 1996-та. С добавяне на интеркулер и пипване на помпата също вероятно ще се получи приличен резултат. Предполагаемо могат да се докарат 130 кончета и към 300 нютона, но личен опит в заиграване с такъв нямам. Същото ще се получи и на тоя след 1996-та, ако просто му смениш помпата с такава от преди 1996. Това ако на по-късен етап по някаква причина решиш че не ти трябват комп и жици. Помпи в английския eBay има колкото щеш на цени 60-80 лири.
                  Последно редактирано от sparkybg; 01-06-11, 10:53.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Двигатели Патрол-Терано

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Вижте в сервизното ръководство на въпросния патрол Y60 какъв е модела (не номера, а модела) на скоростната кутия.
                    Терано 1 2.7TD и 2.4 бензин ползват кутия FS5W71C.
                    Терано 1 3.0V6 ползват кутия FS5R30A.
                    Терано 2 до 1996 (2.7TD + 2.4 бензин) ползват кутия FS5W71C.
                    Терано 2 2.4 бензин след 1996-та ползват FS5W71C.
                    Терано 2 след 1996г (2.7TDI и 3.0Di) ползват кутия FS5R30A.

                    До колкото ми е известно, двете кутии са взаимозаменяеми, както към двигателя, така и към раздатката, която на всички е TX10A, и която до колкото знам също е съвместима с патролската. По-здравата кутия е FS5R30A, и тя със сигурност се използва в някои модели Patrol, но просто трябва да се погледне в кои.

                    Някой във форума притежаваше/продаваше патрол с двигател 2.8 от терано, но беше отдавна и не помня подробности.

                    Тоест, има почти пълна вероятност отговорът на въпроса ти да е положителен. За съжаление обаче нямам под ръка сервизно ръководство на никой Patrol под ръка, за да сравня.

                    ПП: Модела на скоростната кутия го пише в секция "МТ" на сервизното ръководства, на последните и страници, в подраздел "service data and specifications".
                    Оказа се, че скоростните кутии на Тераното и Патрола нямат нищо общо. Така, че не може да се сложи мотор от Терано на Патрол и обратно.
                    Samurai Gemax

                    Коментар


                    • #40
                      От: Двигатели Патрол-Терано

                      Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                      Оказа се, че скоростните кутии на Тераното и Патрола нямат нищо общо. Така, че не може да се сложи мотор от Терано на Патрол и обратно.
                      Какви по-точно са разликите? Камбаната към двигателя? И какъв патрол е бил въпросния?
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Двигатели Патрол-Терано

                        И камбаните и кутиитв и раздатките са различни. Патрола е най-обикновен GR Y60 2,8 ТД. На всичко отгоре и предните дифове са на различно място - на Патрола е отдясно, а на Тераното - отляво
                        Samurai Gemax

                        Коментар


                        • #42
                          От: Двигатели Патрол-Терано

                          Хм. Интересно защо тогава насам-натам ги пишат еднакви, поне като модел. Нисанска им работа. Те така и с дифове, спирачки и въобще квото се сетиш. Никога не можеш да си сигурен точно твойта джипка с какви чаркове е, додето не провериш по VIN. А после се оказва че някои номера са съвместими, пък други не, трети тотално различни и прочие. Мазало!
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Двигатели Патрол-Терано

                            Ми поне всички Патроли където съм гледал поне 4-5 са с еднакви кутии, а всички Теранота също,
                            но Патрол - Терано - не става. Язък за хубавия мотор от Тераното дето го взех
                            Samurai Gemax

                            Коментар


                            • #44
                              От: Двигатели Патрол-Терано

                              Раздатката не може ли да се завърти на 180*?
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #45
                                От: Двигатели Патрол-Терано

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Раздатката не може ли да се завърти на 180*?
                                Ти нали имаше някакво сервизно за GR? Я виж какво пише вътре като номерация на скорости и раздатка.

                                Някой от форума беше слагал двигател от терано и го продаваше (патрола), но не помня кой.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X