Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигатели Патрол-Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигатели Патрол-Терано

    Някой знае ли дали 3.0 Di двигатела от 2004 става на скоростната кутия на Патрола GR Y60
    Samurai Gemax

  • #2
    От: Двигатели Патрол-Терано

    Още ли не си намерил донор!?Че се чудиш какво ново да сътворите!?
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #3
      От: Двигатели Патрол-Терано

      Вижте в сервизното ръководство на въпросния патрол Y60 какъв е модела (не номера, а модела) на скоростната кутия.
      Терано 1 2.7TD и 2.4 бензин ползват кутия FS5W71C.
      Терано 1 3.0V6 ползват кутия FS5R30A.
      Терано 2 до 1996 (2.7TD + 2.4 бензин) ползват кутия FS5W71C.
      Терано 2 2.4 бензин след 1996-та ползват FS5W71C.
      Терано 2 след 1996г (2.7TDI и 3.0Di) ползват кутия FS5R30A.

      До колкото ми е известно, двете кутии са взаимозаменяеми, както към двигателя, така и към раздатката, която на всички е TX10A, и която до колкото знам също е съвместима с патролската. По-здравата кутия е FS5R30A, и тя със сигурност се използва в някои модели Patrol, но просто трябва да се погледне в кои.

      Някой във форума притежаваше/продаваше патрол с двигател 2.8 от терано, но беше отдавна и не помня подробности.

      Тоест, има почти пълна вероятност отговорът на въпроса ти да е положителен. За съжаление обаче нямам под ръка сервизно ръководство на никой Patrol под ръка, за да сравня.

      ПП: Модела на скоростната кутия го пише в секция "МТ" на сервизното ръководства, на последните и страници, в подраздел "service data and specifications".
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Двигатели Патрол-Терано

        4.2 литровите бензин и дизел, GQ, ползват FS5R50A.

        3 литровия бензин GQ ползва FS5R30A, тоест, същото като тераното.

        И двата ползват раздатка TX12A, та явно скоростната кутия е съвместима и с TX10A, и с TX12A.

        Сега остава да намерим и 2.8 литровия Y60 или Y61 какво ползва, и всичко ще се изясни.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Двигатели Патрол-Терано

          160,260,Y60 с RD28 и RD28T също използват FS5R30A.

          Тоест, би трябвало всички двигатели от под 3 литра включително, независимо бензин или дизел, монтирани на терано 1/2 или патрол Y160, Y260, Y60, Y61, да са взаимозаменяеми по отношение на скоростната кутия.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Двигатели Патрол-Терано

            Tоя двигател е комплектован със системи за управление, сътветните датчици, компютър и снопове кабели. Много се съмнявам, че ще намериш напълно окомплектован двигател. В такива слючаи се купува кола донор, като се следи всяка една една система и стриктно се прехвърля всичко необходимо. Иначе рискуваш да имаш паметник под капака.
            Така отпада въпроса "ще пасне ли това, или онова".
            Не знам обаче, как точно реши на тая машина да монтираш такъв двигател. RD28T e в пъти по надежден, а мощноста му спокойно се докарва до толкова, че да върви достатъчно за тия цели.

            Коментар


            • #7
              От: Двигатели Патрол-Терано

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              RD28T e в пъти по надежден...
              ...докато не сцепи глава. А все ми се струва че разлика от 50 кончета, потенциално 80, никак не е за подценяване.

              Проблемите на ZD30 са отдавна известни, а още повече че тоя е 2003г. и не би трябвало да ги има. Сменяш хубаво синтетично масло на 7500, изчистваш входящия колектор и запушваш EGR-а. Проблемите приключват. А патрола ще върви значително повече. Чипосан ZD30 е 185 коня, при това с доста приличен въртящ момент. Дори в заводския си вариант дава това, което заводски 4.2 дизел, че и отгоре.

              ...пък и инсталацията му не е чак толкова сложна. Реално, нещото, дето ти трябва, е компютъра с кабелите му до двигателя. Трябва да излъжеш или емулираш и имобилайзера.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Двигатели Патрол-Терано

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                ...докато не сцепи глава. ...
                Ти колко глави сцепи на твоя Патрул?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: Двигатели Патрол-Терано

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Ти колко глави сцепи на твоя Патрул?
                  Тва е поредната градска легенда за пукащия глави рд28т.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #10
                    От: Двигатели Патрол-Терано

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Ти колко глави сцепи на твоя Патрул?
                    А Андро колко ZD30-ки строши на неговия?

                    Просто и двете твърдения са не до там коректни. И двата двигателя си имат проблемите, предимствата и недостатъците. Но никой не е с нищо "в пъти" повече от другия, като изключим едни 70% повече добитък за трилитровия.
                    Последно редактирано от sparkybg; 31-05-11, 09:53.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Двигатели Патрол-Терано

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Ти колко глави сцепи на твоя Патрул?
                      А ти колко проблема има с трилитровия?

                      Карал съм 2.8 и 3 литра Патроли.
                      Y61 е доста по-тежа машина от Y60 и въпреки това върви доста по-добре. На старта 3-тонното купе си казва своето но над 30 км/ч. разликата в ускорението е огромна. Няма да споменавам, че дългата база на Женя на асвалт поддържа 170км/ч без проблеми. Ускорението от30 до 130 е впечатляващо. Сега е над 220 к. км. и съм имал проблеми само с динамото.

                      Това за жиците е истина. Много са. Турбото е с променлива геометрия, помпата е с кабел, ключа е с чЕп и IR.
                      Кутията на 3.0 мисля е по-голяма от тази на 2.8, но не съм сигурен. Знам само, че когато Стоян ми сменя съединителя (на 205к.) щяха да се пребият с нея.
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #12
                        От: Двигатели Патрол-Терано

                        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                        А ти колко проблема има с трилитровия? ...
                        А къде си ме видял да твърдя, че този двигател не става?!? ZD30 от 2000 и 2001 определено си има проблеми, които са официално признати, но извън това не виждам какво бих могъл да имам против него. Още повече, че нямам лични впечатления от Патрул с такъв мотор.

                        Обаче определено ми писна хора, които никога не са карали Патрул с RD28T, да ми разтягат локуми колко ненадежден бил този двигател!
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Двигатели Патрол-Терано

                          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                          Кутията на 3.0 мисля е по-голяма от тази на 2.8, но не съм сигурен. Знам само, че когато Стоян ми сменя съединителя (на 205к.) щяха да се пребият с нея.
                          Не е. Еднакви са. FS5R30A. Това според сервизните ръководства, дето снощи ровчих.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            offtopic:

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Ти колко глави сцепи на твоя Патрул?
                            2 на колите на мои приятели, които и ти познаваш. Единия двигател бе на 130.000км по документи, а не са много хората в този Портал които поддържат автомобил по този начин. Иначе да, всичко е "градски легенди"... Дори и най-кривия агрегат може да изкара достатъчно дълго ако знаеш какви са недостатъците му и грамотно ги заобикаляш.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            ...Чипосан ZD30 е 185 коня, при това с доста приличен въртящ момент. Дори в заводския си вариант дава това, което заводски 4.2 дизел, че и отгоре...
                            И толкова. След доработките и на TD42 картинката не е особено в полза на малкия.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Двигатели Патрол-Терано

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Обаче определено ми писна хора, които никога не са карали Патрул с RD28T, да ми разтягат локуми колко ненадежден бил този двигател!
                              Не теб никакви локуми не съм разтягал! Отговорих на това:
                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              ...RD28T e в пъти по надежден...
                              Ми, не е В ПЪТИ по-надежден!

                              Още нещо да имаш да кажеш по въпроса?
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X