Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигатели Патрол-Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Двигатели Патрол-Терано

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    ...
    И толкова. След доработките и на TD42 картинката не е особено в полза на малкия.
    Естествено. Онова си е желязо, със все кутията и прочие. Което идва с цената на тегло. И ресурса му е в пъти по-голям.

    Концептуално различен агрегат.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Двигатели Патрол-Терано

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      ..........Обаче определено ми писна хора, които никога не са карали Патрул с RD28T, да ми разтягат локуми колко ненадежден бил този двигател!.........
      Ако замениш 2.8 с 3.0 в горното нищо няма да се промени.

      Дори 3.0 до 2002 не е проблемен ако не караш 200 км с 4000 об/м. т.е. със 160 км/ч. Проблема с буталата който решиха 2002 е точно този. Появяваше се по магистралите в Европа.

      Ако човек има мерак и талант може да строши всеки мотор.
      Лично познавам такъв който не е строшил само колите които не е карал.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #18
        От: Двигатели Патрол-Терано

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        2 на колите на мои приятели, които и ти познаваш. Единия двигател бе на 130.000км по документи, а не са много хората в този Портал които поддържат автомобил по този начин. ...
        Те "по документи" всичките коли на старо, дето ги продават тук, са на около 120,000.

        Когато една кола е минала през други ръце преди да стигне до теб, никога не можеш да бъдеш сигурен какво се е случвало с нея в миналото.

        Първият ми джип беше с копие на също така нарочения за проблемен 4D56 на Мицубиши. За 4 години експлоатация, в т.ч. и прилично тежък офроуд, така и не успях да му спукам главата.

        За Патрулите моите впечатления са, че:

        1) Тук се вкарват екземпляри в много лошо състояние и с много голям пробег.

        2) Поддръжката на тези доста солидно направени машини най-често е мърляшка (меко казано) и не е рядкост да се карат с неизправна охладителна система (задръстени радиатори, неизправно виско).

        Е, като вземеш екземпляр на около 200, че и повече хиляди км и след това му вадиш душицата с често солидно загряване, никак не е чудно, че в един момент дългата алуминиева глава върху чугунен блок се пука.

        Иначе, изправен двигател, с добре поддържана охладителна система, се експлоатира съвсем нормално далеч от опасната зона. С чист истински радиатор и изправно виско на газопровода температурата преди входа на радиатора едва достига 90* ...

        П.П. Ако е за спор, ей сега мога да извадя снимки на напукани между 3 и 4 цилиндър чугунени глави от една серия на иначе смятания за доста безпроблемен 4-литров двигател на Jeep.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          От: Двигатели Патрол-Терано

          Всичкото, което твърдиш важи в пълна сила и за трилитрови патрул/терано и т.н.

          За ZD30 официално се знае че:
          - има проблем с мазането до 2002г. Удължените по документи интервали на смяна на маслото още повече утежняват тоя проблем. Сипването на кво да е масло - още повече.
          - има проблем със запушване на входящиа колектор със сажди, на 2 от цилиндрите, във всичките години. Без EGR, тоя проблем го отнямва.

          В следствие на това, има доста екземпляри със гаранционно сменени двигатели. Съвсем официално признат от производителя проблем. И това и за терано, и за патрол. И е известно и как да се решат тия проблеми. Качествено масло, по-честа смяна, и или редовно чистене на колектора+ маслоотделител, или просто запушване на EGR-а.

          Срещу тия проблеми обаче, седят доста прилични за такава кубатура параметри, и като мощност и въртящ момент, и като икономичност, и като тегло.

          За RD28 във всичкте му варианти, общо взето освен проблема с главата и хидравличните повдигачи, друго няма, или поне аз не знам да има. Работи по-равномерно и в общия случай и по-тихо, но за сметка на това е със скромни параметри, по-голямо тегло, по-голям разход, и по-големи размери.

          Уравнението всеки си го прави за себе си, според изгледа от собствената си камбанария.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Двигатели Патрол-Терано

            Благодаря на всички за компетентните коментари. Но наистина мисля да сменя мотора с малко по . . .
            Защото сега продължава да гори масло, дори и с ново турбо. И като си помисля колко пари трябват за един добър основен ремонт
            и това, че като се свали главата пак ще се сцепи , макар сега да няма никакви проблеми и ще трябва нова.
            Обмислям два варианта - или 3,0 бензин от Терано 1 или 3,0 Di от 2004 Терано ? Но при всички случай няма да е RD28
            Samurai Gemax

            Коментар


            • #21
              От: Двигатели Патрол-Терано

              Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
              Благодаря на всички за компетентните коментари. Но наистина мисля да сменя мотора с малко по . . .
              Защото сега продължава да гори масло, дори и с ново турбо. И като си помисля колко пари трябват за един добър основен ремонт
              и това, че като се свали главата пак ще се сцепи , макар сега да няма никакви проблеми и ще трябва нова.
              Обмислям два варианта - или 3,0 бензин от Терано 1 или 3,0 Di от 2004 Терано ? Но при всички случай няма да е RD28
              С трилитровия от Т1 проблема е че повечето са дърти. Иначе знам къде има един в Перник, ако все още не са го продали. В ниските не е нищо особено, но пък може да се кара на високи обороти, където му е силата.

              Трилитровия дизел е скъп, и сравнително рядък по моргите. Не вярвам да се намери за по-малко от 4000, и то са предимно от първите години, с въпросния проблем с мазането на буталата.

              TD27Ti има колкото щеш и са евтини, но като параметри няма да ти даде нещо повече от RD28, освен предимно повече шум+липса на проблеми с главата(целия е чугунен, долен вал, зъбни ангренажни колела) Евентуално е малко по-лек, но пък се чипосва на 145-155 коня. Мисля че със все компютъра (ако ще взимаш такъв с компютър, щото има и без) е намираем за около 1500-2000. Инсталации за дясноволанни има колкото щеш. Проблема е с лявоволанните, защото обикновено ги внасят с цел да обръщане.

              Някакъв вариант са стари бензини от 160/260, ако се намерят. Пак не са нищо особено като параметри, но пък до колкото знам нямат особени проблеми и ще ги подкараш лесно.

              Дръж ни в течение какво си решил, и какви са резултатите. Все пак е сравнително рядко някой да тръгне да сменя двигател с друг модел.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Двигатели Патрол-Терано

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Тва е поредната градска легенда за пукащия глави рд28т.
                Моя приятел Иван Дренски спука 2бр. за 4год,ето това му е тел,който не вярва да пита-0888986166

                Коментар


                • #23
                  От: Двигатели Патрол-Терано

                  Сложи си един като моя и си карай из чукаците!Може да е стара концепция и морално остарял но проблемите с него са малко!даже и без турбо като му пуснеш малко повече гориво и му пооправиш генерацията.....става звер!Е нали си ни идвал на гости в Шумен знаеш как се справя моят старец!
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #24
                    От: Двигатели Патрол-Терано

                    А аз за 15год. не съм спукал нито една, ето това ми е тел., 0888656517, който не вярва да пита!
                    Не че не мога за 4 години да спукам N на брой глави де!
                    Инак Y61-то не знае колко километри има с двойна платформа от чужбинско, а тя натоварена е има-няма 3500кг.

                    Към колегата с темата, търси си двигател от 300zx, Z31 е купето, същия е като на старото Терано ама е 170 кончета без турбина, турбиниран е 208.
                    TLC 100
                    TLC 120

                    Коментар


                    • #25
                      От: Двигатели Патрол-Терано

                      Първоначално публикуван от Pat-rolll Преглед на мнение
                      Към колегата с темата, търси си двигател от 300zx, Z31 е купето, същия е като на старото Терано ама е 170 кончета без турбина, турбиниран е 208.
                      А двойно туMбиниран е 300. VG30DETT

                      Въпроса е как ще узакони после бясната табуретка на анаболи.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Двигатели Патрол-Терано

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        А двойно туMбиниран е 300. VG30DETT
                        Ама и двойно вентилиран,тогава е 300, и се монтира в Z32
                        Узаконява се...
                        TLC 100
                        TLC 120

                        Коментар


                        • #27
                          От: Двигатели Патрол-Терано

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          А двойно туMбиниран е 300. VG30DETT

                          Въпроса е как ще узакони после бясната табуретка на анаболи.

                          Той неговия и сега е много "законен"
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • #28
                            От: Двигатели Патрол-Терано

                            Първоначално публикуван от Pat-rolll Преглед на мнение
                            Ама и двойно вентилиран,тогава е 300, и се монтира в Z32
                            Узаконява се...
                            Ъхъ. Глей кво прави на терано 1 пикап (D21):


                            Те ти и темичка:
                            http://forums.hybridz.org/index.php/...dett-into-d21/

                            Пича сменил 2.4-ката си с това.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Двигатели Патрол-Терано

                              Абе на мен не ми трябва чак такова чудо. Само малко по-мощен от оригинала е достатъчно.
                              Samurai Gemax

                              Коментар


                              • #30
                                От: Двигатели Патрол-Терано

                                Колко малко?
                                Щото рд28т може да се понадуе
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X