Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Това може да се окаже неприятен проблем. В смисъл от към финансии.
    Опита от днес показа че се пука женския конус на дюзата. Първо надеждите бяха за дифтунги - не би. После конуса на тръбичката - пак не би. И остана само дюзата. За това и ти се обаждах. Намерих във Фокс-овете, в края на работния ден. Монтирах новата стара дюза и теча спря ...
    Неприятно! От пролетта се борим с тези течове на нафта, ама напоследък положението на 3-и и особено 6-и цилиндър е станало съвсем зле.

    Днес Гого е направил експеримент с последователно разхлабване на тръбичките за нафтата след трудното сутринно палене. Откачането на 4-и цилиндър изобщо не се е отразило на работата на двигателя, въпреки че е хвърляло нафта. Така че, много е вероятно да си имам и проблем с "пикаеща" дюза .

    Мдааа, възрастта и умората на материала май взеха да си казват по-често думата ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Чавдаре, забравих да ти благодаря за тампоните, при мен са и всичко е точно!
      Имам един въпрос, ще питам тук защото предполагам че си минал по този път. Много хора питах и на много места търсех и никой не ми отговаря със 100% сигурност, с какво се пълнят сверите на Патрола???
      NISSAN PATROL GR

      OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

      Коментар


      • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от karo_1 Преглед на мнение
        ... Много хора питах и на много места търсех и никой не ми отговаря със 100% сигурност, с какво се пълнят сверите на Патрола???
        Грес с молибденов дисулфид. Примерно такава.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Какво да е освен грес. Ролваристите слагат и масло, ма те са си изтънчени джентълмени.

          Коментар


          • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Малко информация относно индикацията на температурата на двигателя.

            При това положение, температурата е малко над 80*



            Тук вече е около 90*



            А тук гони 100-те




            Това не съм го засичал колко е, но със сигурност е неприятно над 100*




            Трябва да се спомене, че щатният уред отчита температурата директно в двигателя (датчикът е в района на 6-и цилиндър), а допълнителният термометър е поставен на мястото на тапата за обезвъздушаване преди входа на радиатора.
            Оказа се, че резбата на оригиналния датчик се различава от тези на вариантите, предлагани с термометъра на VDO (10х1, 14х1,5 и 16х1,5). За сметка на това резбата на тапата беше подходяща (10х1).

            От направената вчера съпоставка стигам до извода, че оригиналният уред за контрол на температурата дава съвсем адекватни показания и определено може да му се вярва.
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-12-10, 10:12.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Минавало ли ти е през акъла, да го вземеш тоя патрул и да го засилиш от някой баир към някое дере и отстрани да го снимаш с камера?
              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

              Коментар


              • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                Минавало ли ти е през акъла, да го вземеш тоя патрул и да го засилиш от някой баир към някое дере и отстрани да го снимаш с камера?
                И от к'ъв зор?!?

                Хората потрошиха по 5-6 двигателя и там някъде скоростни кутии на разни мицушибита и Г-еги. Други тотализираха по 1-2 коли.
                Аз съм само на 1 основен ремонт, 1 смяна на клапани, 1 сменен мост и тук там по нещо друго ...
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-12-10, 17:58.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  ... Днес Гого е направил експеримент с последователно разхлабване на тръбичките за нафтата след трудното сутринно палене. Откачането на 4-и цилиндър изобщо не се е отразило на работата на двигателя, въпреки че е хвърляло нафта. Така че, много е вероятно да си имам и проблем с "пикаеща" дюза . ...
                  В същност, оказа се, че наистина 4-и цилиндър е проблемен, но не и заради дюза. Дюзите ги проверихме, но се оказа, че само една не е съвсем като хората, но все пак далеч от такова състояние, че да прави някакви сериозни проблеми.
                  При замерване 4-и цилиндър е показал нулева компресия, което наложи непредвидено отваряне на мотора. За наша изненада, причината беше вкопан клапан. Само един, и само на този цилиндър. Когато миналата година отваряхме мотора, пак имаше вкопани клапани. Тогава допуснах, че клапаните, които бях купил, са били не особено качествени. Ама при основния ремонт главата я правиха в сервиз с добра репутация и всички части си бяха от тях, та хич не очаквах след едва 6000 км да имам пак клапани за ремонт.

                  Както и да е. Главата я отремонтираха срещу дребна сума. Лошото беше, че от свалянето й произтекоха неизбежни (и непредвидени) разходи, които многократно надхвърлиха сумата за оправянето на клапана.

                  Покрай главата реших да направя нещо и по въпроса с турбото, което беше взело да хвърля масълце, а перката беше видимо износена и се беше появил луфт.
                  Първоначално мислех да отида на варианта оригинална турбина, обаче анонсът от около 2900 лв ме отказа. Имаше и малко по-тънки оферти, но с твърде дълъг срок за доставка, който не ме устройваше никак.

                  От няколко места ми предлагаха нова турбина (Гарет) на цени между 1500 и 1800 лв, което звучеше доста по-добре. Само че филмът се оказа не шведски, а съветски. Закачката беше, че при всичките тези оферти източникът беше един - българският клон на Turbo Hoet, Белгия. А хората, когато им звъннах директно, ми казаха, че в момента в Белгия разполагат с 2 бр. рециклирани турбини. Т.е. "новите" турбини, които ми предлагаха от 2-3 места, в същност изобщо не бяха нови ...

                  В крайна сметка реших, че след като ще е рециклирана, със същия успех може да е рециклирана и тук и отидох на варианта подмяна на целия картридж, като от старата турбина остана само корпусът. Или ще го бъде - или не.
                  В нет-а намерих оплаквания и от фабрично рециклирани турбини, така че явно работата ще е на късмет. Уж се дават гаранции, ама като знам какво става, когато ги потърсиш ...

                  При всички положения 2-3 бона за турбина не ми се дават, още повече на фона на всички непредвидени разходи, които възникнаха.
                  Ще видим колко ще изкара ремонтираната, пък после ще му мисля.

                  П.П. Турбото го ремонтираха в "Реал Турбо". Офертата им беше същата, като на другия сервиз, който е до ТЕЦ София, обаче на другото място по начало отказват да дават гаранция за ремонта, който правят, защото "турбина не се чупи сама". Тази теория би могла да се приеме, ако става въпрос за фабрично нова турбина. Ама тотално да изключваш всякаква отговорност за качеството на ремонт, който правиш ...
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-01-11, 11:38.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    При всички положения 2-3 бона за турбина не ми се дават, още повече на фона на всички непредвидени разходи, които възникнаха.
                    Ще видим колко ще изкара ремонтираната, пък после ще му мисля.
                    Пожелавам ти прясно рециклираната ти турбина да изкара вечно, но ако ти се наложи все пак да мислиш за нова, не е нужно да даваш чак толкова пари... Ето ти един пример за нелоша алтернатива на добра цена:
                    http://shop.scanturbo.dk/pi/Garrett_...k_1756_23.aspx
                    За dual ball-bearing GT2560R четох, че го препоръчват като успешен ъпгрейд за около 180 к.с. (при налягане около 1,3 бара и добавен интеркулер), но дори и за заводското налягане е добра алтернатива по мое скромно мнение. Ако пък е прекалено голяма, то има и по-малка - GT2554, която дори е и по-евтина...
                    Цитираната цена от 5.375,- датски крони е 1410 лв. Турбините там са чисто нови (не са рециклирани) и имат гаранция. Аз лично съм купувал немалко пъформанс артикули от точно тези хора и доколкото логиката повелява мога да гарантирам за тях...
                    Обяснението на сравнително ниската цена според мен е фактът, че получават стока от някой от трите (или всичките) завода на Garrett (Honeywell) в Китай, но предвид контролът на качеството и американският мениджмънт в тези заводи, това не би трябвало да е притеснително... Мен поне не ме притеснява, особено след като знам, че дори да искам не мога да си купя Garrett, който е Made in USA, особено след като и последният им завод в Torrance (Калифорния) е в процес на ликвидация.
                    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                    Коментар


                    • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                      Пожелавам ти прясно рециклираната ти турбина да изкара вечно, но ако ти се наложи все пак да мислиш за нова, не е нужно да даваш чак толкова пари ...
                      Тя че няма да е вечна - това е сигурно. Въпросът е да изкара достатъчно дълго.
                      Благодаря за линка, ще го имам предвид. Ако турбините са наистина оригинални - цената е добра.

                      Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                      ... За dual ball-bearing GT2560R четох, че го препоръчват като успешен ъпгрейд за около 180 к.с. (при налягане около 1,3 бара и добавен интеркулер) ...
                      Не съм убеден, че този двигател ще може да се надуе до толкова, че и да устиска достатъчно дълго, ако това все пак се направи.
                      Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-01-11, 16:11.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Моята я купих от тук http://www.frsport.com/Garrett-GT256...WG_p_2305.html но са вдигнали цената с около 100 долара.
                        [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

                        Коментар


                        • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Мааму стара, вече е истинско чудо, ако някой някъде си свърши работата като хората на 100% и от първия път!

                          Миналата седмица събрахме жипката и направих едно пробно кръгче. След него гледам, че под турбото тече масло. Бързият оглед показа, че тече изпод щуцера на входа за маслото. Опитите за затягане се оказаха безуспешни и се наложи да се свали тръбичката за маслото. Пък тя е завряна на баба си еди-къде си. Поради което имаше обилна употреба на майки. Добре, че бях там, че иначе Гого освен майката, можеше да пусне в действие и чука.

                          След свалянето се оказа, че щуцерът изглежда така

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0029a.jpg
Прегледи:1
Размер:59.7 КБ
ID:5250818

                          Т.е. тази част от резбата, която работи, беше почти изцяло замазана. А сега де!

                          Тръгнах да търся нов щуцер, обаче ударих на камък. За моя изненада се оказа, че резбата е или инчова или някакъв странен размер. Поне до такъв извод стигнаха в магазините, където продават такива чарколяци.
                          Тук някъде ми просветна, че причината за тази замазана резба може да е в това, че резбата на щуцера не е като тази, в която е бил навит. След посещение в сервиза, където правиха ремонта на турбото се оказа, че предположението е вярно. При рециклирането е подменено и лагерното тяло, в което в същност се навива въпросният щуцер. Резбата обаче се оказа различна от тази на турбото, свалено от Патрула. Който е събирал турбото след ремонта не е обърнал внимание на тази дребна подробност и е праснал стария болт. Неподходящата резба се е замазала, но явно при това е затегнала достатъчно за да създаде илюзията, че всичко е ОК.
                          Слава богу, че резбата на щуцера се е оказала по-мека от тази, която е на турбото, че иначе щях да съм в ново приключение и пак да се занимавам с рекламации и изясняване кой крив, кой прав ...

                          Правилният болт се оказа с по-едра метрична резба, а също и с малко по-голям диаметър, което наложи леко разширяване на отвора на тръбичката. След поставянето му течът на масло се прекрати. Или поне така изглеждаше при пробното каране вчера.

                          Интересното е, че щуцерът турбото на Патрула на Дънди (1990 г.) май е със същата едра резба, за разлика от моя (1993), на който щуцерът беше със ситна и май инчова. Може би в различни години са използвани различни турбини.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Колко малко му трябва на човек. Катериш планината на 3-та с много газ и стрелката на температурата не преминава 90* ...

                            За целта просто трябва да сложиш истински радиатор

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0033.jpg
Прегледи:1
Размер:151.0 КБ
ID:5266749

                            а не изделие на фирма за производство на авторадиатори-менте.

                            От трети опит номерът стана! Патрулът явно обича радиатори с много тръбички и гъсти ламели. Като му сложиш такъв, проблемите с греенето изчезват яко дим ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Този какъв е?
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                                Този какъв е?
                                Заводска пита, с претенции за идентичност с оригиналната, поставена на казанчетата на стария.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 6 потребители онлайн. 0 потребители и 6 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X