От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация
Неприятно! От пролетта се борим с тези течове на нафта, ама напоследък положението на 3-и и особено 6-и цилиндър е станало съвсем зле.
Днес Гого е направил експеримент с последователно разхлабване на тръбичките за нафтата след трудното сутринно палене. Откачането на 4-и цилиндър изобщо не се е отразило на работата на двигателя, въпреки че е хвърляло нафта. Така че, много е вероятно да си имам и проблем с "пикаеща" дюза .
Мдааа, възрастта и умората на материала май взеха да си казват по-често думата ...
Първоначално публикуван от Аndro 160
Преглед на мнение
Днес Гого е направил експеримент с последователно разхлабване на тръбичките за нафтата след трудното сутринно палене. Откачането на 4-и цилиндър изобщо не се е отразило на работата на двигателя, въпреки че е хвърляло нафта. Така че, много е вероятно да си имам и проблем с "пикаеща" дюза .
Мдааа, възрастта и умората на материала май взеха да си казват по-често думата ...
Коментар