Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация



    Браво, прочетох на дъх цялата тема, само ви ръкопляскам...



    не забелязах, но не смятам че сте оставили самите нитове без силикон, щото си е направо като решетка така!
    ако може актуална снимка от филтъра.

    Естествено, преди да започнем с нитовете сме намазали където трябва с хубав силикон. Но това не е причина да не омажем хубавичко и отвън. Ей така, ако не за друго, то за душевно спокойствие ...
    SJ-8, SCRAMBLER / 4-Speed, Manual Transmission, Part Time Transfer Case / Engine I-6, carburettor / Year: 1982 Toledo, Ohio

    Коментар


    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от ErdincK Преглед на мнение
      ... не забелязах, но не смятам че сте оставили самите нитове без силикон, щото си е направо като решетка така!
      ако може актуална снимка от филтъра.
      Честно казано, не помня дали дме мазали и нитовете. Предполагам, че да. Във всеки случай, не съм имал случай оттам да ми влиза вода.
      Може би, защото не се е случвало да се задържа достатъчно дълго във вода над нивото на капака.

      За съжаление, не можах да намеря по-скорошна снимка на кутията на филтъра. Тя все е оставала извън кадър, ама утре - в други ден може да й щракна едно фото.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        За съжаление, не можах да намеря по-скорошна снимка на кутията на филтъра. Тя все е оставала извън кадър, ама утре - в други ден може да й щракна едно фото.
        sory Колега, долната снимка съм я пропуснал, филтъра е в кадър, нo сякаш не са мазани...




        SJ-8, SCRAMBLER / 4-Speed, Manual Transmission, Part Time Transfer Case / Engine I-6, carburettor / Year: 1982 Toledo, Ohio

        Коментар


        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от ErdincK Преглед на мнение
          ... филтъра е в кадър, нo сякаш не са мазани...
          Мазани са, но не главите на нитовете, а отворите в тях.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Преди 3 години това решение за вкарване на лебедката максимално навътре



            предизвика дискусия дали замяната на оригиналната долна гредичка с винкел няма да доведе до разпадане на коша и изпадане на радиатора, който оригинално лежи на нея.

            Е, най-мрачните прогнози не се сбъднаха. Дебелият винкел удържаше положението, поне докато Патрулът се използваше за разходки.

            Натоварванията от все по-бързото каране по време на състезания обаче явно му дойдоха в повече. След "Баха Дупница", наред с другите щети по купето, бяха констатирани и разкъсвания в близост до местата на предните тампони на купето.




            Работата вече наистина отиваше на разпадане на коша.

            Беше преценено, че кърпенето на положението със заварки на скъсаното ще изтрае не повече от 1-2 скокчета, поради което е необходима по-радикална намеса.

            Първо бяха изрязани разкъсаните части от долната гредичка




            За съжаление, подмяната на повредената конструкция със здрава не беше толкова лесно.
            Най-лесният вариант би бил поставяне на подходящ стоманен профил по цялата ширина, но той просто не беше възможен, тъй като плочата на лебедката влизаше под използвания по-рано винкел, което нямаше да бъде възможно при използване на тръба с правоъгълно сечение.

            Вариант № 2 - на местата за захващане на тампоните слагаме парчета от по-голяма тръба, които съединяваме с по-тясна.





            Да, ама и по-тясната се оказа достатъчно дебела, за да не може да влезе плочата на лебедката.

            Накрая, по идея на Иво Върбанов, решихме да снабдим Патрула с гредичка - уникат ...



            Изпълнението явно не ще да е било от най-лесните неща, защото днес чух Гого Флекс да споменава нещо за някаква майка на някакъв Нисан ...

            На първо четене, конструкцията изглежда доста солидно.Кошът, който беше започнал да се гъне, сега стои доста стабилно.
            Ще видим какво ще стане в Трявна.

            Междувременно обаче, из главата ми започват да бръмчат едни бръмбари, които могат да махнат лебедката от носа на джипа и да я метнат отзад в багажника.
            Никак не ми харесва влиянието на тези 50-на кила отпред ...
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-02-10, 19:18.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              А мотора що го няма?

              Коментар


              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                А мотора що го няма?
                Щото на последните 2 състезания хич не ми харесваше как дърпа, а след Шумен на студено направо взе да се държи като болен.

                Като замерихме, се оказа, че от 6 цилиндъра само 3 бяха с компресия в нормата, 1 беше на долната граница, 1 под нея, а 1 - с нулева компресия.

                Сложените през лятото на 2008 чисто нови клапани хич не изглеждаха добре. Имаше и пукнати, имаше и вкопани.

                Та от дума на дума, и се наложи моторът да се попрепипа малко ...

                А пък свалянето му беше удобно за по-лесно ликвидиране на щетите от ралиджийското каране по купето.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Бе той тоя мотор май не е от най-състезателтните, та нищо чудно, че му е дошло в повече. Но пък кеф цена няма.
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Според мен повече от доволно е изкарал. Има примери с къде по мощни и уж безпроблемни за по едно състезание.

                    Коментар


                    • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Ооо, да! То си зависи и от мениджмънта на колата.
                      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                      Коментар


                      • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                        Бе той тоя мотор май не е от най-състезателтните, та нищо чудно, че му е дошло в повече. Но пък кеф цена няма.
                        За съжаление, не сме в Австралия, където присаждането на един американски V8-ак нямаше да представлява никакъв проблем.
                        Вярно е, че кеф цена няма, но, пак за съжаление, понякога цената на кефа идва твърде висока, така че на този етап караме с каквото имаме ...

                        А за този мотор все пак не е зле да се помни, че е на над 200,000 км и до този момент един път (преди 1.5 г) бяха сменени клапани и повдигачи. За съжаление, явно с не особено качествени. Друго по двигателя не е правено.
                        За сметка на това, през последните 2 години този толкова одумван двигател се експлоатира при зверски за един малък дизел условия.
                        Въпреки това обаче, досега той не ме е оставял никъде по трасетата и винаги ме е връщал в къщи на ход.

                        Май излиза, че лошата слава на моторчето може би не е особено заслужена и по-скоро се дължи на лоша поддръжка от смотани собственици.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Тя лошата му слава, че прегрява си идва само от неправилна експлоатация и поддръжка. Аз самият имам наблюдения върху този мотор, но монтиран на дългата база. Беше му изкривена главата. Главата беше сменена, заедно с плъзгащите лагери и сегментите. От тогава си работи безпроблемно. Идеята ми беше, че когато е конструиран преди 20 и повече години едва ли е предвиден за режими на експлоатация, каквито се срещат при състезание. Все пак едно е да го караш при обороти около максималния въртящ момент, а друго да го пържиш в състезание. Все пак си е тежък дизел и е сравнително тромав. Колкото до кефа - в края на краищата е въпрос на възможности.
                          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                          Коментар


                          • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Чаво, нищо не казваш?

                            Коментар


                            • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Чаво, нищо не казваш?
                              Няма нищо за казване. Моторът е още в процес на разработване след ремонта и се опитвам да не му давам много зор, макар че на Трявна това хич не беше лесно ...

                              Трябва да измисля замяна на вентилатора на интеркулера, защото използваният даде фира на състезанието в Дупница. От друсането и блъскането при скоковете кулерът се е люлял, докато закрепването в задната част не е поддало, стойката на вентилатора се е изпраскала в капака на мотора и вентилаторът е запънал в радиатора. В резултат - строшена перка и заминал мотор.

                              Иска ми се също така помпата да се провери и евентуално да се пипне при необходимост (защото така или иначе е пипана и то май на око).
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                За съжаление, не сме в Австралия, където присаждането на един американски V8-ак нямаше да представлява никакъв проблем.
                                Вярно е, че кеф цена няма, но, пак за съжаление, понякога цената на кефа идва твърде висока, така че на този етап караме с каквото имаме ...

                                А за този мотор все пак не е зле да се помни, че е на над 200,000 км и до този момент един път (преди 1.5 г) бяха сменени клапани и повдигачи. За съжаление, явно с не особено качествени. Друго по двигателя не е правено.
                                За сметка на това, през последните 2 години този толкова одумван двигател се експлоатира при зверски за един малък дизел условия.
                                Въпреки това обаче, досега той не ме е оставял никъде по трасетата и винаги ме е връщал в къщи на ход.

                                Май излиза, че лошата слава на моторчето може би не е особено заслужена и по-скоро се дължи на лоша поддръжка от смотани собственици.
                                E това последното добре си го казал.Карам Патрол със същия двигател и по километраж показва 301000-не знам какво толкова го плюват този двигател.Като знам как го карам и при какви условия този двигател издържа-не разбирам какво искат повече от този мотор.Аз също скоро монтирах интерколер ,пипнахме малко помпата и някой ако не му се вярва нека заповяда да се убеди как върви сега-разликата е огромна.Като съм запланувал и лека интервенция по турбото.Така че ,айде да не правиме изводи основани на това ,че на някой му се спукала глава, на друг задрало бутало и т.н.-има една важна подробност, която пренебрегваме,а тя е че ги взимаме втора ръка и не знаем какво е преживял този мотор преди да попадне в нас.Аз съм доволен от тази машина и никой не може да ме убеди в противното.
                                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X