Обява

Свий
Няма добавени обяви.

A Y60 is reborn :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: A Y60 is reborn

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Ето обещаната снимка:

    Както казах и моя е с нова помпа, но като гледам стрелката седи на същото място. Мислех че, трябва да седи по средата, но явно това си е нормалното положение. Мерси за снимката...
    NISSAN PATROL GR

    OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

    Коментар


    • От: A Y60 is reborn

      Не са ли ви малко нисички оборотите на празен ход за турбодизел?
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: A Y60 is reborn

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Не са ли ви малко нисички оборотите на празен ход за турбодизел?
        Добре са му оборотите.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: A Y60 is reborn

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Не са ли ви малко нисички оборотите на празен ход за турбодизел?
          Че какво му е на турбодизела, та да иска по-високи? Пък и шестак, където вибрациите са на порядък по-малки.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: A Y60 is reborn

            Оборотите на рд28т могат да се свалят до 500 ама е леко дискомфортно. На ~600 заспива.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: A Y60 is reborn

              Ако турбината държи по-високи обороти, по лесно се развърта и е по-пъргав без да му липсва въздух. Няма общо с вибрациите.
              На Ситроена ми, не падат под 850 и е ракета. Това имах предвид. По-бързо реагира на дясната кубинка и по-малко се замисля.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: A Y60 is reborn

                Саше, не съм забелязал да се замисля. А и по книжка е ~600 оборота. Но пък гори 10/100 в София, което мисля е доста добре.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: A Y60 is reborn

                  Радвам се че е така , Петьо! Просто логиката е такава. Турбината тежи и има инерция. Това е.
                  Айде, кога ще гледаме нови брони?
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • От: A Y60 is reborn

                    Ти че си прав, си прав. Ама и на патрула турбото е предимно за хомологация )))
                    Тая кола рядко я карам над 1800 пък турбото духа откъм 2200.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • От: A Y60 is reborn

                      То турбото си духа постоянно, ама над тия обороти се усеща наистина. И аз рядко карам над 2000 оборота, ама като я сритам е змия.
                      Това си е традиционно турбо. Променливата геометрия вече е друга бира, ама и други електроники...
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: A Y60 is reborn

                        Добре де, да бъдем точни, максималното налягане на турбината се постига при ~2200 об/мин-1
                        То на толкова почва да ми духа на алфата, ама тя има още 5000 оборота работен диапазон -
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: A Y60 is reborn

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Тая кола рядко я карам над 1800 пък турбото духа откъм 2200.
                          Garrett TB2527 я дават да започва да работи от 1800 оборота ,там някъде чувам и моята да ми свисти в шнорхела...
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: A Y60 is reborn

                            Е, това е така.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: A Y60 is reborn

                              Хъм. Трябва да видя в сервизното кво пише. За точните обороти може и да греша, но определено надува е над диапазона в който я карам обичайно
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: A Y60 is reborn

                                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                                Ако турбината държи по-високи обороти, по лесно се развърта и е по-пъргав без да му липсва въздух. Няма общо с вибрациите.
                                На Ситроена ми, не падат под 850 и е ракета. Това имах предвид. По-бързо реагира на дясната кубинка и по-малко се замисля.
                                Точно вибрациите са едната причина. Не вярвам върху ситроена ти да има 2.8 литра редови шестак. Най-вероятно е примерно около 2 литра, 4 цилиндров. Вибрира в пъти повече на ниски обороти, а като сложиш и лекото купе, сравнено с джипа, направо би станал неприятен за каране.

                                На тераното са 725, до колкото помня. От там надолу, особено зимата, вибрациите стават зверски. А има и друго - докато се движиш, празния ход леко се вдига, примерно до към 800 - 800 и малко. И така докато скоростта не падне под 5-6км/ч. Ама, това го прави компютъра при мен.

                                Та, има и от едното, и от другото.

                                Знам как вибрира фабия дизел, макар с много по-модерен двигател. Е, не бих си купил. Направо е като трактор.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X