Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ ! - помагайте

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

    Имото си е забравило ключа. Следва обучение за разпознаване или ходене на автоалармаджия.....

    Коментар


    • #17
      От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

      а защо не си провериш всички бушони,в купето и най-вече тези около двигателя,щото там са по сериозните и като нищо като си се правил на крадец може да си изгърмял някой бушон

      Коментар


      • #18
        От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

        Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
        а защо не си провериш всички бушони,в купето и най-вече тези около двигателя,щото там са по сериозните и като нищо като си се правил на крадец може да си изгърмял някой бушон

        Най първо-всички бушони проверени, това е задължително условие !
        А и, ако ключа е оглупял---няма да върти стартера .
        0876 79 25 21

        Коментар


        • #19
          От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

          Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
          А и, ако ключа е оглупял---няма да върти стартера .
          Защо реши така?

          Алармата най-вероятно е фабрична. Системата е NATS 2. Имобилайзера също е фабричен, но рядко дава проблеми.
          За да ти прочетат грешки, трябва да имат кабел Nissan Consult (14 пинов е, и не всеки го има).

          Прегризания от гризач кабел е вариант, между другото. Хубавото е поне че лесно ще го намериш, защото инсталацията не е особено сложна.
          Интересуващите те жици са в двигателния отсек и под таблото. Модулите на имобилайзера - също, преобладаващо откъм шофьора.

          Странен проблем, всъщност. Непривичен за терано.

          ПП: И не, ключа не може да оглупее. Не и двата едновременно. Като го запалиш с ток директно на клапана, чек енджина свети ли?

          ППП: Не е проблем на всеки читав ключар с необходимата техника да провери всичко около ключовете и да ги програмира наново, ако се налага. Тоя на Цар Симеон, близо до Опълченска, го може. На мен ми изтри втория ключ (нямах такъв като купих джипката) и ми дублира единствения, дето имах. А може да ги програмира със съвсем различен код. Даже чипа в ключа не е никаква екзотика.
          Последно редактирано от sparkybg; 13-04-11, 23:19.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Защо реши така?
            Решението ми е обосновано от наблюдения на някои модели коли, имат ли проблем с чипа в ключа, работят до контакт, но при завъртане стартера НЕ върти.
            Както уточних в началото, при подаден контакт и запалване принудително с ток на клапана, светят постоянно в ляво на таблото /аир баг, чек, 4x4 индикатора/, в дясно само /подгряването и ръчна/. Притеснението ми е, че не светят лампите за генератор и масло, както и при подаден контакт на горивният клапан идва /минус/, а би трябвало /плюс/. Това ме навежда на мисълта, че алармата е възможно да ми прави номера /почти до сред нощ сега/
            0876 79 25 21

            Коментар


            • #21
              От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

              Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
              Решението ми е обосновано от наблюдения на някои модели коли.
              Щкода фабия 2005г. си върти, даже хич да няма чип в ключа. Твоя е модел 1996-та. Имобилайзера и компютъра нямат никаква намеса в работата на стартера, и слава богу. Управлява си се от ключа. Утре сутрин ако не забравя ще пробвам как ще се държи ако извадя чипа от ключа. За съжаление нямам заводска аларма и няма как да проверя повече.

              Горивния клапан, до колкото помня, не минава през алармата. Идва от компа. Фабричната аларма работи заедно с централното, имобилайзера и компа.

              Щом ония лампи светят постоянно, има някакъв генерален проблем според мен. ABS-а и ербега например са съвсем отделни системи, и тяхните лампи би трябвало да изгаснат.

              Дано не си опушил нещо с тоя плюс на кабела.

              Подгряването работи ли нормално? В смисъл, гасне ли лампата след примерно 10-ина секунди максимум?


              ПП: До колкото помня и жицата към датчика за маслото няма досег с компа и имобилайзера, но не съм 100% сигурен. Погледни в сервизното ръководство. Има го качено тук.
              ППП: Във всеки случай, двигателя си работи и при разкачен датчик и светеща лампа за маслото. Не трупа и грешки. Моя се държи по подобен начин (не ще да пали), ако му изключа дебитомера, например. Ама вътре лампите си светят нормално. Просто чек енджина не изгасва.
              Последно редактирано от sparkybg; 14-04-11, 00:48.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                Цялата инсталация на Нисана е на куплунги за предния кош, за задия отсек, за вратите и пр. Не са херметизирани добре. Отвори си куплунгите отпред в моторния отсек и гледай внимателно вътре в тях. Видиш ли някъде бяло-синкава прах, дърпай жилата едно по едно да видиш кое точно се е окислило и се крепи само на изолацията.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #23
                  От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                  За да не гадаем коя е системата, я кажи, между дюзите с метални тръбички за обратната нафта ли си, или с маркучета с платнена обвивка?

                  И послушай Вальо. Огледай куплунгите. Отпред, в ляво от интеркулера. Всичките, един по един. После може да огледаш и тоя на дебитомера. При мен са като нови, хем често си мия двигателя, но при теб случая може и да е друг. А дори и да няма проблем, може като ги изключиш и включиш, нещата да се оправят.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    За да не гадаем коя е системата, я кажи, между дюзите с метални тръбички за обратната нафта ли си, или с маркучета с платнена обвивка?

                    И послушай Вальо. Огледай куплунгите. Отпред, в ляво от интеркулера. Всичките, един по един. После може да огледаш и тоя на дебитомера. При мен са като нови, хем често си мия двигателя, но при теб случая може и да е друг. А дори и да няма проблем, може като ги изключиш и включиш, нещата да се оправят.
                    Буксите до кулера няколко пъти ги проверявах дори с грес /за добър контакт/ ги намазах
                    Помпата явно е ZEKSEL с метални тръбички м/у дюзите и елекртонна газ.
                    Подавах ток на горивният клапан, като преди това премахнах кабела, на който и до момента НЕ идва +.
                    Демек няма контакт на лампите за масло и генератор, както и + на горивният клапан.
                    0876 79 25 21

                    Коментар


                    • #25
                      От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                      Трябва да направите опит да го закачите на диагностика, щото така само гадаем къде е гризал плъхока.
                      Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                      Коментар


                      • #26
                        От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                        Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
                        ...и елекртонна газ.
                        Всичките след 1996-та са с електронна газ.

                        Има ли някакво развитие?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Всичките след 1996-та са с електронна газ.

                          Има ли някакво развитие?
                          Няма развитие, джипа е паметник, не съм се нервил тези дни
                          0876 79 25 21

                          Коментар


                          • #28
                            От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                            Първоначално публикуван от vektor Преглед на мнение
                            Няма развитие, джипа е паметник, не съм се нервил тези дни
                            Питай тука: 02 818 25 25 или 02 818 25 00

                            Коментар


                            • #29
                              От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Питай тука: 02 818 25 25 или 02 818 25 00
                              Благодаря колега, задължително ще попитам !
                              0876 79 25 21

                              Коментар


                              • #30
                                От: ПРОБЛЕМ ! - помагайте

                                Защо непрегледаш хубаво бушониерите на тоз автомобил
                                Лудак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X