Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч на антифриз на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Не можах да снимам, майстора не работи днес.

    Но по-скоро усещам че е трудния вариант.
    Дали може някакъв ориентир, според теб 500-600 лева дали ще ми стигнат.
    Между впрочем човека ми каза че трябва да се маха картера и дига, за да се разглоби всичко 😪😪😪😪

    Коментар


    • #47
      Той ми показа от къде тече,аз го видях, но не снимах, беше долу в вдясно, под капака на веригата, от там сълзи

      Коментар


      • #48
        А може ли да ми кажете това точно какво е, и дали и то е цифра, че направо се разпадна, вътре има някаква пружина, и доста луфт по него.
        Благодаря предварително, простете че ,съм доста неук но благодарение на Вас започнах да схващам по-малко
        Последно редактирано от Tedi_Mincho; 19-09-20, 13:13.

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Tedi_Mincho Преглед на мнение
          Не можах да снимам, майстора не работи днес.

          Но по-скоро усещам че е трудния вариант.
          Дали може някакъв ориентир, според теб 500-600 лева дали ще ми стигнат.
          Между впрочем човека ми каза че трябва да се маха картера и дига, за да се разглоби всичко 😪😪😪😪
          Не усещай! Снимай!
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от Tedi_Mincho Преглед на мнение
            А може ли да ми кажете това точно какво е, и дали и то е цифра, че направо се разпадна, вътре има някаква пружина, и доста луфт по него.
            Благодаря предварително, простете че ,съм доста неук но благодарение на Вас започнах да схващам по-малко
            Да, можем. Ей-това е:
            https://chastite.com/%D0%BE%D0%B1%D1...-y1660897.html

            Продава се и само ролка и само амортисьор отделно. Какво му е на твоето?
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от Tedi_Mincho Преглед на мнение
              Той ми показа от къде тече,аз го видях, но не снимах, беше долу в вдясно, под капака на веригата, от там сълзи
              Еми сподели де, от къде тече?

              Пак - от капака на веригата НЕ МОЖЕ да тече.

              Те ти снимка - огради от къде тече:


              И ако тръгне да маха нещо, трябва да застопорите това зъбно колело, иначе ще ги купуваш и него:


              На предния капак има тапа. Маха се, докарва се до нея дупката с резба, и се навиви болт 6-ца така:


              Това се прави преди да махате каквото и да е друго.

              А иначе като цена - комплект оригинални гарнитури бяха към 500 кинта, сега вероятно са повече. Комплект неоригинални са между 300 и 400.

              Колко за труд - не знам. Не работя това. Но при положение че един ден няма да стигне, не го виждам като по-малко от 200лв.

              Но пак - НЕ МАХАЙТЕ, ДОКАТО НЕ МИ ОПИШЕШ НАДЕЖДНО ОТ КЪДЕ ТЕЧЕ!!!
              Последно редактирано от sparkybg; 19-09-20, 13:47.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Tedi_Mincho
                Tedi_Mincho коментира
                Редактиране на коментар
                Мисля че е от тук, събира се там отзад обаче, не отпред, по един улей и капе надолу.Вижда се обаче от зад, не отпред

              • Tedi_Mincho
                Tedi_Mincho коментира
                Редактиране на коментар
                Колеги може ли помощ

            • #52
              Много Благодаря за професионалните съвети, мисля че Беше от този капак, но в по едвлник ще снимам.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #53
                Ако тече отпред, значи се стича горе от гарнитурата на помпата. Ако тече отстрани, ще да е или от гарнитурата на термостата, или между блока и плочата, върху която е капака.

                Просто гледайте внимателно, за да си спестите разправии и разходи.

                ...и е желателно да гледате сервизното ръководство за да не омажете нещо при демонтажа и монтажа, ако се окаже че трябва да махате плочата и да сменяте гарнитурите между блока и плочата и между главата и плочата.

                За пружинното колело вече писах.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #54
                  Още веднъж благодаря, ще изпратя снимка в понеделник.
                  Съжалявам и за тъпия въпрос,но от къде да взема ръководство?

                  Коментар


                  • #55
                    Първоначално публикуван от Tedi_Mincho Преглед на мнение
                    Съжалявам и за тъпия въпрос,но от къде да взема ръководство?
                    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...82%D0%B2%D0%B0

                    Трабва ти това за ZD30. Раздел ЕМ.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #56
                      Има капчици зад маркуча на парното, и от там се стича надолу, вижда се някаква метална гарнитура, и от там мисля излезе и това парче червен силикон.
                      А най долу на капака под веригата силикон е бял.
                      явно нещо е правена главата.
                      Май лош късмет изкарах.
                      сега ще я съберем, ще сменим ролката на ремъка, и ще наблюдавам какво се случва.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #57
                        Сваляли са глава. И понеже са си спестили доста неща, очевидно тече и масло. Аз толкова омаслена тройка не помня да съм виждал. И горе на капака на клапаните тече гарнитурата като гледам, та явно и нея не са я сменяли, а и на 2 места се мацва силикон (пише в сервизното).

                        Най-вероятно са наплякали силикон и покрай гуменото уплътнение между капака на веригата и капака на зъбните колела.

                        Може примерно и да го поизмиете тоя мотор. Мен така ме е гнус да работя.

                        ПП: Така като гледам и маслено-водния топлообменник са махали - там оригинално силикон също няма - графитена гарнитура е.

                        ППП: За съжаление, ако искаш да оправиш теча, се маха всичко в предната част на двигателя, тоест дългата процедура.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #58
                          Мерси,
                          А след това дали ще спре теча на масло, трябва ли допълнително нещо да се прави, или като се сменят гарнитурите ще спре.

                          Вече ми се плаче🤐
                          Явно съм избрал най-кривата

                          Коментар


                          • #59
                            Ако направиш всичко като хората тоя двигател няма да има течове никъде. Просто е сгласен, спестявайки всяка стотинка. Тъпото е че той и така може да са направи да не тече, ама трябва и малко мисъл да се вложи.

                            Течът на антифриз от там не е чак чудо невиждано, но омаслен горен сноп кабели значи или теч от капака, или че някой го е олял с масло.

                            Например опреди слагане на капака на клапаните точно на снадката между главата и предния капак се почиства и мацва малко силикон. Това по сервизно ръководство. Като не мацнеш, тече.

                            Отделно като махат глава я махат само нея, после не сменят гарнитурата, мацат със силикон старата, понякога не сменят и 1-2 O-пръстена, както и гуменото уплътнение за антифриза, като мацат и тях със силикон. Ама освен че ги мацат, не си правят труда да почистят с обесмяслител/бензин/ацетон/спирт или там квото имат под ръка и силикона не хваща добре. Най-накрая за капак на всичко не спазват и процедурата от сервизното ръководство за стягане на главата към предния капак(стягат се няколко болта към предния капак, после към блока, после се охлабват тия към предниа капак, после се достягат ия към блока и т.н.... нещо такова беше), в следствие на което съвсем не уплътнява добре. Най-накрая ливват и маслото и антифриза преди да е изсъхнал силикона, и крайния резултат го виждаш. Това на снимката, дето я постнах, е нормалното състояние на тоя мотор. Дори да не се мие просто става прашен.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #60
                              Мерси Спарки,
                              Майстора каза че не тече масло, а е по скоро олято поне от горе е сухо(негово мнение)
                              Не знам колко пари ше ми струват всипки нужно гарнитури, сега каза че ще пита в магазина.
                              Но направо не знам какво да правя, ама малко се окуражих като казваш че и това може да се оправи.
                              иначе върви толкова добре, мощност, пъргавина.
                              това дето се случи ми дойде като гръм 🙄🙄🙄

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X