Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

    Първоначално публикуван от emil5koff Преглед на мнение
    И при мен е на 8 часа, идеята бе да го докараме към 9, но за сега ще стои така. На стария, визуално(не че има какво да се види), му нямаше нищо...май ще излезе верно, че 82 градусови се слагат на тези в Италия, а 88 за по хладни райони. За идеята, може в събота да пробвам един 88 гр-17 лв. в крайна сметка,20 мин. работа и половинка антифриз
    Значи всичко е наред. С 88 градусов термостат ще отиде на 8:45, обаче като я настъпиш лятото в жегите и с пуснат климатик ще достига и до 10:00, което, лично не мен, не ми се нрави. Ако искаш сложи 88 градусов на същата марка и пробвай. Може да се държи по-адекватно от оригиналния, знае ли човек.

    При мен при нормално градско каране стои горе-долу така:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение036.jpg
Прегледи:1
Размер:153.8 КБ
ID:5245191
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

      А премерили ли сте си датчиците дали показват вярно
      Най-лесно става с мултицет с термодвойка
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        А премерили ли сте си датчиците дали показват вярно
        Най-лесно става с мултицет с термодвойка
        Моя е мерен. Показва точно. Положение на стрелка на дизел зимата на снимката, на която съм го нарисувал, си е съвсем в реда на нещата.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

          Спарки, ти си ми ясен.
          Ама ми идват разни с оплаквания за температурата, пък много често проблемът се оказва в датчика който показва глупости.
          Та така.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #35
            От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

            Факта, че си задавам въпроси, допускащи проблем с въпросния датчик...би трябвало да говори за наченки на някаква мисловна дейност...а, ако трябва сериозно, би ли обяснил на лаика, връзката между датчика, и слабото парно...субективното усещане или прекалена зиморничевост, не се броят за отговори

            Коментар


            • #36
              От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

              Първоначално публикуван от emil5koff Преглед на мнение
              Факта, че си задавам въпроси, допускащи проблем с въпросния датчик...би трябвало да говори за наченки на някаква мисловна дейност...а, ако трябва сериозно, би ли обяснил на лаика, връзката между датчика, и слабото парно...субективното усещане или прекалена зиморничевост, не се броят за отговори
              Парното става силно едва като покараш 10-ина минути. Опитвал ли си друго терано? Имаш ли наблюдения върху парното на друго терано?

              Ако стрелката ти стои като мойта, дето съм нарисувал, значи всичко е наред. Ако чакаш да загрее на място - има да почакаш. Това е дизел, все пак. На място ще загрее максимум до половината между средата и минимума, и повече няма да иска да помръдне. Това за температури като сегашните де. Лятото си загрява до където трябва и на място.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                Не, нямам поглед върху друго Терано или по точно, върху парното.Ще чакаме лятото, тогава сигурно нещо с климатика ще е не както трябва...шегувам се, лека вечер и благодаря за мненията!

                Коментар


                • #38
                  От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                  Слабо парно има и от запушен филтър на купето, или поставен някакъв пълен фалшификат дето пуска много малко дебит.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                    Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                    Слабо парно има и от запушен филтър на купето, или поставен някакъв пълен фалшификат дето пуска много малко дебит.
                    Тогава духа слабо. Температурата си е каквато трябва, но духа слабо. Това ако не е съвсем запушен, и да духа от уплътненията между вентилатора и тялото на филтъра/климатика.

                    Друго - не очаквайте от централния въздуховод да духа топло. От там на някои образци (включая моя) духа винаги студено/хладно. Гледа се какво духа от страничните въздуховоди, дето са до вратите, или от тоя, дето духа на предното стъкло. При мен цяла зима двата централни стоят затворени.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                      Да и от моя централен духа само студено, и затворен зимата.
                      Ама да ти кажа с нов филтър и запушен си има бая разлика било то и в топлината на самия въздух. Има си разлика новия и хубав филтър.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                        Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                        Ама да ти кажа с нов филтър и запушен си има бая разлика било то и в топлината на самия въздух. Има си разлика новия и хубав филтър.
                        E, има разбира се. Потока въздух трябва да стопли всичко по пътя си, за да започне да духа топло. Колкото е по-малък потока, толкова по-бавно стопля тръбите. Реално разликата е във времето, в което започва да духа наистина топло, а не толкова в температурата му.

                        За нашите условия, за да е филтъра в прилично състояние, се сменя 2 пъти годишно. Поне аз така процедирам. Веднъж в късна пролет, и веднъж в късна есен. Практически при всяка смяна на маслото. Въздушния на двигателя - пак така. Последния път го бях оставил цяла година, и след смяната му джипката тръгна осезаемо повече, та чак да не повярва човек.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                          Така е. Аз му викам така. Веднъж преди отоплителния сезон, и веднъж преди охладителния сезон. Ако това го прави всеки няма да има проблем.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                            Здравейте и от мен.Искам да попитам вентилатора дето е отпред на радиатора само с климатика ли се включва или е на по-висока температура.Питам щото включвах климатика а вентилатора не тръгва.Имам Тераното от октомври и не е имало високи температури та незнам дали климатика работи или духа студено щото навън е студено.Имаше и топли дни но не съм се сетил да го пробвам.Като пусна климатика само леко се вдигат оборотите на двигателя което според мен си е нормално.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                              При мен, перката на вентилатора си се върти постоянно, даже и при незацепено виско и до колкото знам, това е нормално(Спарки ще каже).Не знам, да има пряка връзка между вентилатора на радиатора и климатика. Непряка, разбира се, има-включения климатик,особено на място лятно време, товари двигателя допълнитерно, повишава се температурата на охлаждащата течнст, виското зацепва, променя се звука и леко се увеличават се вибрациите(последното се усеща се само като си спрял)...При теб, изобщо ли не се върти перката?

                              Коментар


                              • #45
                                От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                                В това време сега - няма шанс електровентилатора на климатика да се включи. Включва се само когато има нужда от него. Няма връзка с температурата на двигателя. Две независими системи са.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X