Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

    Привет колеги!
    Скоро се сдобих с Терано 2 2,7 tdi '96г. Направи ми впечатление че на извънградско при скорост от 90km/h, температурата на двигателя е много ниска. На следващата сутрин вдигнах капака и останах много учуден че вентилатора на двигателя се включва със запалването. Карал съм два леки автомобила от същата година - и на двата вентилаторите се включват след достигане на определена температура. Въпросът ми е: нормално ли е това с вентилатора или тртябва да е като при леките коли?

  • #2
    От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

    първо си смени термостата за да ти загрява нормално, а за пеката си е нормално да се върти постоянно тя е с виско

    Коментар


    • #3
      От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

      Термостата и датчика за температурата ги смениха в сервиза още първия ден - датчика не помръдваше въобще при всички режими, оказа се че термостата е сдал багажа. Сега отчита, на 4L в калта загрява нормално и парното е супер. След две минути по инерция или километър два по асфалт само на задно предаване със скорост около 80-90km/h парното умира, започва да духа топло при скорост от 120 и нагоре - свиди ми се машинката да я юркам така.

      Коментар


      • #4
        От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

        А колко е ниска ниската температура? Как седи стралката?

        Като поседи двигателя изгасен, перката е зацепена и като тръгнеш в първата, да речем максимум минута, като вдигнеш обороти се чува виенето и. После отпуска и виенето престава.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

          И аз миналата година смених термостата, ама като ми "умря" парното преди месец го смених пак. Датчика трябва да показва средата на скалата или около нея. Когато прегрява причината е обикновено във виското или липсата на пласмаси около перката, но при студен радиатор е само термостат. Срока на употреба на този който ползваш няма нищо общо с качеството му. Аз избрах такъв с най високата възможна температура и ако не се лъжа беше 87 градуса.
          [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

          Коментар


          • #6
            От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

            Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
            Аз избрах такъв с най високата възможна температура и ако не се лъжа беше 87 градуса.
            Аз по ниския - 82 ли, 78 ли, не помня. Бях сложил 87 (или 88 беше) и лятото в жегите, с пуснат климатик и газ до ламарината, понякога качваше 3-4мм над средата. Хем термостата беше оригинален. Не ми хареса и си върнах тоя на ниските градуси. Сега качва до средата и малко над нея (милиметър-два), само при същата яка газ до ламарината в жегите с пуснат климатик. Иначе - преко сили до средата, а обикновено стои с 1-3 милиметра (лятото) и 2-5 милиметра(зимата) под средата. Според мен това е по-оптималния вариант.

            Направи ми впечатление че оригиналния термостат има доста голям хистерезис, тоест, за да отвори напълно първоначално качва примерно на 3-4мм над средата, и чак след това рязко слиза до средата. С неоригиналния термостат от евро07 тоя проблем го няма.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

              Привет отново!
              Днес проверих перката - постоянно се върти: при запалването; 3, 18, 33, 48, 63 мин след запалването. В края на краищата температурата се покачи на 2мм над минимума (снимката). Това е при около 20мин шофиране на 4-та на 4H, през останалото време на 5-та малко под 2000 об/мин (80-90 км/ч); през цялото време върху лед и сняг. Предполагам това означава че вискосъединителя е заминал. Някой има ли представа колко пари излиза такъв ремонт, може ли да си го направя сам или категорично е за сервиз?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0112.jpg
Прегледи:1
Размер:101.9 КБ
ID:5241356

              Коментар


              • #8
                От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                Първоначално публикуван от kryv i kozina Преглед на мнение
                Привет отново!
                Днес проверих перката - постоянно се върти: при запалването; 3, 18, 33, 48, 63 мин след запалването. В края на краищата температурата се покачи на 2мм над минимума (снимката). Това е при около 20мин шофиране на 4-та на 4H, през останалото време на 5-та малко под 2000 об/мин (80-90 км/ч); през цялото време върху лед и сняг. Предполагам това означава че вискосъединителя е заминал. Някой има ли представа колко пари излиза такъв ремонт, може ли да си го направя сам или категорично е за сервиз?[ATTACH=CONFIG]286164[/ATTACH]
                Тя винаги се върти. Въпроса е дали е симно зацепила, или е само от инерцията. Ако е зацепила, трябва да се чува виене отпред като качиш обороти на място. Според мен е термостат. Или не си взел правилния, или е нещо нефелен. Случвало ми се е да ми предлагат съвсем различен термостат, който не става. А по каталог излиза че е той.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                  Здравей Колега,
                  И на мен ми прилича на термостат.
                  При мен перката се върти непрекъснато, но това не пречи колата да достига бързо работна температура.
                  Явно термостата не затваря плътно и охладителната течност циркулира през системата.
                  Успех
                  Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                  Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                  Opel Campo 3,1 TD '99
                  Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                    Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                    ...При мен перката се върти непрекъснато...
                    Въпроса е да не вие непрекъснато, едно че при студ двигателя ще загрява по-бавно, но реалния проблем е че се товари постоянно водната помпа, чиито лагер някога си може да даде фира. Сменял съм помпа на някогашния ми Transit точно заради постоянно зацепено виско, и то навръщане от почивка. Добре че издъхна на 20-ина километра от София.

                    А всяка перка с вискосъединител се върти постоянно, дори когато е напълно отцепила.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                      Инвестирай 20мин и 20лв за смяна на термостата и не се вкарвай с приключения за виското. Ако искаш да провериш дали съм прав на горния маркуч на радиатора сложи две клечки около 15-20мм и ги стегни в двата края с тел. Така ще прекъснеш водния поток от радиатора принудително (както го прави термостата) и запали колата. В случай, че вдигне температурата до средата на скалата, значи е 100% термостат. Не забравяй да махнеш клечките, за да не опечеш двигателя.
                      [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                        И при мен положението не е кой знае колко по-добро.Стрелката, и в най-голямата жега, не се вдига повече от това на втората снимка.За сега смятам да не го пипам, щото има някакво парноНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение031.jpg
Прегледи:2
Размер:115.9 КБ
ID:5241403, но ми е итерНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение036.jpg
Прегледи:2
Размер:102.8 КБ
ID:5241402есно дали всички внесени от Италия са с такива термостати или просто се "сдухват" с времето?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                          Първоначално публикуван от emil5koff Преглед на мнение
                          И при мен положението не е кой знае колко по-добро.Стрелката, и в най-голямата жега, не се вдига повече от това на втората снимка.За сега смятам да не го пипам, щото има някакво парно[ATTACH=CONFIG]286437[/ATTACH], но ми е итер[ATTACH=CONFIG]286436[/ATTACH]есно дали всички внесени от Италия са с такива термостати или просто се "сдухват" с времето?
                          Това, дали е от Италия, не е много меродавно. Просто всяки чарк си има накакъв ресурс. Иначе нямаше да има магазини за резервни части.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                            Първоначално публикуван от emil5koff Преглед на мнение
                            И при мен положението не е кой знае колко по-добро.Стрелката, и в най-голямата жега, не се вдига повече от това на втората снимка.За сега смятам да не го пипам, щото има някакво парно[ATTACH=CONFIG]286437[/ATTACH], но ми е итер[ATTACH=CONFIG]286436[/ATTACH]есно дали всички внесени от Италия са с такива термостати или просто се "сдухват" с времето?
                            Моя беше блокирал от стружки по стеблото. Иначе, твърдо си за смяна на термостат. Моя се държеше по същия начин като го купих.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нисан Терано 2 2,7 tdi вентилатор на двигателя

                              О.К.Утре ще бъде сменен.Някакви препоръки при покупката на новия,или как да позная правилния?До колкото разбрах има няколко вида работещи в различен температурен режим!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X