Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PAJERO-PININFARINA

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Churov - ела до София една събота и неделя! Покарай, виж и тогава коментирай. Чавдар не кара от вчера - този Галопер е преживял доста разходки. Ще се учудиш с каква лекота минава места, на които другите виждат голям зор. Естествено има и обратния вариант - но перфектен джип няма. Не съм чул, Чавдар да счупи нещо (а е карал далеч повече от 4-5 пъти). Машината се представя на ниво и мисля, че е идеална за нашия тип разходки
    RB Patrol Team

    Коментар


    • #47
      П.С. - един малък пример - прочети темата за Киа Спортиж ! И после кажи на някой, който познава Соти и неговата Киа, че Киата се чупи и не минава от никъде
      RB Patrol Team

      Коментар


      • #48
        Re: Галопер

        Колега Чуров, честно казано, съм МНОГО изненадан от това, че в последно време системно започна да ми отправяш някакви атаки и, също така честно казано, ми е МНОГО трудно да разбера причините за тях.
        Хайде да вземем да си изясним позициите, а!

        На първо място, нямам спомен АЗ да съм използвал пренебрежителни епитети по отношение на джипките на който и да било колега.
        Което не може да се каже за обратния случай ...

        На второ място, аз твърдя, че само изключително предубеден човек може да каже това за мен:

        Първоначално публикуван от churov
        и аз като тебе бях обезумял да си хваля ТЕРАНОТО ( при това е Нисан и беше 3 годишен- лека ми пръст). До сега си направил две , три разходки и си мислиш че колата е върхът.
        Защото:
        а) Аз не съм "обезумял" да си хваля Галопера. Това, което е казвам, е, че той е достатъчно добър за това, което на мен ми трябва.
        От позицията на твоят опит и на твоите предпочитания ти можеш да си на съвсем друго мнение. Разбира се, ще го взема за сведение. Само че твоите предпочитания и тези на други хора НЕ е задължително да са и мои, нали? Аз състезател нямам и най-малкото намерение да ставам. Нито годинките са ми тия, нито пък имам мераци да се доказвам по този начин. Също така нямам намерение да се отдавам на каляне заради самото каляне.

        б) Далеч съм от мисълта, че "колата е върхът", защото знам, че не е върхът и защото за тези месеци, през които я карам, вече съм изпитал неведнъж на гърба си слабите й страни. Поради това, при карането полагам усилия да намаля въздействието на тези й слаби страни върху проходимостта.

        Първоначално публикуван от churov
        Искам да ти кажа , че проблема не е в ,,дивата'' Уазка. Ти някога водил ли си колона , за да разбереш какво значи да си първа кола и да закъсваш повече от другите е нормално. Как разбра ,че трябва да минеш 20 см вляво - след като имаше кой да ти избира маршрута и да видиш грешките му. Да ти припомня ли Ягодинското ждрело - от там минават УАЗки и москвичи.
        Често пъти проблемът е именно в това, че "дивата" уазка (или, ако щеш, каквото и да е друго, защото тук иде реч не за марката на колата, а за стила на този, който я кара) държи непременно да мине през най-дълбокия коловоз и най-дълбоката кал. Или пък да прецепи направо през някое стръмно и тясно дере. Въпреки солидната вероятност от закъсване и въпреки наличието на по-безпроблемна траектория ...
        20-те сантиметра вляво или вдясно са за онагледяване на друг стил на каране - по-бавно, по-предпазливо, по-премислено. Фронтални атаки на по-сериозни препятствия - само ако няма възможност за обходен маньовър. Важното е да стигнеш там, за където си тръгнал, а не непременно да (пробваш да) минеш през всяко блато и дере, което ти попадне пред очите. Всеки сам си избира кое предпочита. В зависимост от много неща. В т.ч. и от това, което кара, че и от ЕГН-то ...

        Какво има да ми припомняш за Ягодинското ждрело?!? Че на път от Чала за Ягодина съм закъсал ли? Ами, колега Чуров, на първо място аз самият дадох богато илюстрирана информация за грешката си още в деня, в който я направих. А може и да те изненадам, ама хич не съм забравил малкото си приключение там. И понеже го помня, съм си извадил поука и съм взел мерки да не допусна повторението му. И това се доказва и от практиката ми ...

        Първоначално публикуван от churov
        ... след още две три .ще видиш за какво става реч.Цялата тази гора от носачи , хебели ,шарнири ,полуоски , карета и т.н. се разпердушинва като лош кошмар.
        Вярвам ти, че при повече каране офроуд (в същност, ти признаваш ли това, което аз карам, за офроуд?) ще почне да се чупи това и онова.
        Е и?!? Като трябва, ще ремонтирам и ще сменям.
        Във всеки случай обаче, към момента поддръжката на шестгодишния ми корейски дизел-детевоз (с реален пробег около 200,000) ми причинява доста по-малко главоболия, свързани с карането извън пътищата, отколкото тази на закупения преди няколко месеца чисто нов истински високопроходим джип причинява на колега, който на всичкото отгоре е в състояние да се справя с такива неща далеч по-добре от мен ...

        Първоначално публикуван от churov
        P S Относно ,,лиричните отклонения" на Алекс , много категорични оценки даваш.вземи и опитай да минеш от там.Може пък да имаш дарба.Явно не познаваш повечето хора в този форум(интересно защо те пишат все по-рядко).Вчера влезе в гората и стана най големия разбирач.А когато видиш Алекс Марков му целуни краката и му поискай извинение за изхвърлянията си.Много имаш да учиш , но най много на уважение.
        Ей това, ама съвсем честно казано, изобщо не съм в състояние да разбера по какъв повод го казваш.

        Би ли ми обяснил със думи прости за какво говориш?!? Къде и какви оценки съм давал на Алекс?!? За какви изхвърляния да му искам извинение?
        Аз нямам никакъв проблем да се извиня публично на всеки, когото волно или неволно съм обидил. Само че нещо съм в дълбоко недоумение за какво иде реч в случая.
        В същност, мога ли да знам ТИ като що си решил, че трябва да си адвокат на Алекс и да го браниш от въображаеми мои нападки срещу него?!? Мисля, че ако по някакъв начин съм засегнал Алекс или когото и да било друг, то най-простото нещо е засегнатият да ми каже с 2 приказки (без значение по какъв начин), че е засегнат от еди-какво си.

        Нещо повече, с настоящото моля Алекс да каже тук с какво съм го засегнал, ако смята, че съм го засегнал! И също тук съм готов да поднеса своите извинения, ако наистина съм направил това.

        Това, което виждам дотук е, че май ТИ се засягаш от това, че в този форум изобщо се обаждат разни разходкаджии с паркетни детевози, че си позволяват да имат и мнение на всичкото отгоре.
        Ама и на това му се намира цаката - обявява се (от който трябва) че този форум е само за елитна публика от състезатели и др. корифеи, и разни вчерашни любители на офроуда като мен нямат право да се обаждат. И толкова. Моментално ще спра.
        А разходкаджиите няма да си останем без място за общуване, вЕрвай ми ...

        Само недей, ако обичаш, да ми вменяваш във вина, че някой бил спрял да пише във форума. Не виждам с какво бих спрял някой, който има какво да каже. Е, ако някой смята, че е под достойнството му да дели Интернет пространство с такива като мен, това е съвсем друг въпрос. На такива, които дразня просто със съществуването си, не мога да помогна ...

        П.П. А крака (както и задници) аз НЕ целувам! Без значение чии са и кой го иска!
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Асен Василев
          Не съм чул, Чавдар да счупи нещо (а е карал далеч повече от 4-5 пъти).
          Лошо слушаш. Първо си счупих задната броня, после счупих хъб (днес ги сменихме с ръчни). Освен това съм смлял от бой лъскавите фабричните степенки, а вчера установих, че резервоарът ми вече побира някой и друг литър по-малко. Бог прощава, камъните не ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #50
            Колега никой от нас не кара Ладога , но понятието разходка е много разтегливо и всеки го тълкува по различен начин.
            Искам да ти кажа , че проблема не е в ,,дивата'' Уазка. Ти някога водил ли си колона , за да разбереш какво значи да си първа кола и да закъсваш повече от другите е нормално. Как разбра ,че трябва да минеш 20 см вляво - след като имаше кой да ти избира маршрута и да видиш грешките му.Да ти припомня ли Ягодинското ждрело - от там минават УАЗки и москвичи.Значи проблема не е само в МПС-то.И блокажите нама да ти помогнат , а напротив- точно тогава ще стане каймата от карета полуоски и кардани - а при УАЗа не става така.
            Там където ще мине УАЗ с аналогичен тунинг на твоя ,ти няма и да си помислиш че е възможно минаването ти. Къде е слабото място на Галоперът ?- независимото предно окачване !От къде знам ли , ами и аз като тебе бях обезумял да си хваля ТЕРАНОТО ( при това е Нисан и беше 3 годишен- лека ми пръст).До сега си направил две , три разходки и си мислиш че колата е върхът .Да , много е проходима ( има и ЛСД диф ), но, след още две три .ще видиш за какво става реч.Цялата тази гора от носачи , хебели ,шарнири ,полуоски , карета и т.н. се разпердушинва като лош кошмар.Дано да не ме разбереш криво . не се заяждам ,а се опитвам да ти покажа къде грешиш от това което съм изпитал на гърбът си.
            P S Относно ,,лиричните отклонения" на Алекс , много категорични оценки даваш.вземи и опитай да минеш от там.Може пък да имаш дарба.Явно не познаваш повечето хора в този форум(интересно защо те пишат все по-рядко).Вчера влезе в гората и стана най големия разбирач.А когато видиш Алекс Марков му целуни краката и му поискай извинение за изхвърлянията си.Много имаш да учиш , но най много на уважение.

            А бе колега да не те УАПА некое животно та скочи от МЕСТО толкова.
            А извинявай -аз не сАм ти колега а раСоткаджия.

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от outback
              Баси как нападнахте човека за нищо!!!......решил да се похвали - ми добре......ама що му се карате,като се окопа ще види откаде минава прословутия PININ
              Имах такъв 3 години и вярно е зверче( къса база,ръчни скорости,SuperSelectDrive4......и т.н) но е много малък ГРАДСКИ 4Х4 за жена
              Е тая машинка и на мен ще ми е жал да я вкарам У ДУПКАТА.

              Коментар


              • #52
                Някои хора изпаднАха в паника
                че праим навалица
                като у Пловдив на Металика.

                Коментар


                • #53
                  "Младежи" успокойте се! Убеден съм че ако се разходите един - два пъти заедно, може и приятели да станете.
                  Общуването по форумите, не винаги позволява хората да се разберът по най-правилният начин. Струва ми се че тук е същият въпрос с неразбиране на подтекста зад някой постове, не мога да взимам страна, но мога да кажа че аз не се чуствам засегнат от ничие изказване, на никой "колега" от форума, не се имам за "капацитет" нито в карането, нито в разбирането на материята, единственото което търся е забавление и за това мога да приема всяко мнение по мой адрес което отразява личните разбирания и виждания на автора (особено ако човека иска да ми помогне с него).
                  Моето мнение е че всички извървяваме дълъг път и не задължително по един и същ, но често по подобен начин Аз лично започнах със Субару Е12 следвано от БМВ3xi, Нива, УАЗ "Хънтър", УАЗ "Патриот" та до сегашната ТЛК80, за всяко (когато съм го купувал) съм мислил че по най-добър начин ще отговори на Конкретните ми изиквания и възможности в даденият момент и така докато не откриех че има и по-добро (за мен) и така до сега (че и за в бъдеще). Все ми се струва че Чуров просто се опитва да "ускори" процеса при теб (да ти помогне - добри намерения), не да те атакува (но аз не съм ничии адвокат). А ти В93 се опитваш да защитиш тезата за "достатъчност" на Галопера (най-вероятно - Вярна към текущият момент), за съжаление не успях да доида на нито една съвместна разходка, но съм карал с Тедо и неговият Галопер си беше ОК за местата на който ходихме, но съм убеден, че с един НисанГР, Тойота70/80 или нещо от сорта ще усетиш по-голяма увереност и комфорт на същите тези разходки, не те агитирам - споделям опит - просвета, по-големите колела, блокажите, добрата геометрия както и ходовете на окачването са Дадености който не могат да не се отразят на "комфорта" и "увереността" на преминаване през препиятствията. Всички знаем че няма Универсална машина, НО има ПО-Универсални

                  П.С. Съжалявам че съм замесен и пак искам да подчертая, че не съм засегнат от никого и питая най-топли чуства и към двете страни, не че има страни и не че има спор - просто дискусия

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от V93
                    Първоначално публикуван от Асен Василев
                    Не съм чул, Чавдар да счупи нещо (а е карал далеч повече от 4-5 пъти).
                    Лошо слушаш. Първо си счупих задната броня, после счупих хъб (днес ги сменихме с ръчни). Освен това съм смлял от бой лъскавите фабричните степенки, а вчера установих, че резервоарът ми вече побира някой и друг литър по-малко. Бог прощава, камъните не ...
                    Аз говоря за сериозни счупвания! А, че излишните части в гората сами падат, хората отдавна са го казали
                    RB Patrol Team

                    Коментар


                    • #55
                      всички жипки се чупят и е въпрос на умения да я запазиш.

                      колега незнам с какво си сменил тераното и дали е здраво но ти гарантирам че мога да го бракувам за една разходка без да го бръщам и без да го блъскам, а аз съм един аматьор в трошенето
                      drive alive

                      Коментар


                      • #56
                        Първоначално публикуван от alex_markov
                        А ти В93 се опитваш да защитиш тезата за "достатъчност" на Галопера (най-вероятно - Вярна към текущият момент), за съжаление не успях да доида на нито една съвместна разходка, но съм карал с Тедо и неговият Галопер си беше ОК за местата на който ходихме, но съм убеден, че с един НисанГР, Тойота70/80 или нещо от сорта ще усетиш по-голяма увереност и комфорт на същите тези разходки, не те агитирам - споделям опит - просвета, по-големите колела, блокажите, добрата геометрия както и ходовете на окачването са Дадености който не могат да не се отразят на "комфорта" и "увереността" на преминаване през препиятствията. Всички знаем че няма Универсална машина, НО има ПО-Универсални
                        Радвам се, че не съм те обидил с нещо.
                        Що се отнася до въпроса ТЛК/Нисан/друго или Галопер (той и Паджеро 1), то май неведнъж съм споменавал, че изборът ми беше един осъзнат компромис между желаното и възможното. При условие че ми трябваше (и още ми трябва) джипка "дълга база", то просто купих това, което можех да си позволя, така че да имам резерв и за евентуално стягане и изненади. Както се оказа, изненадите ми се изсипаха по доста пълна програма ...
                        Далеч съм от мисълта Галоперът да ми е първата и последна джипка.
                        Живот и здраве, ще стане актуален и въпросът за смяна с нещо с по-големи възможности. Само че това ще е "когато му дойде времето".
                        А междувременно, с детевоза май си допаднахме и засега се разбираме добре. Поради което няма как да оставя някой да ми обижда паркетника, че изобщо не бил ставал за движение извън пътищата. Още повече, че той си върви. Особено след като го обухме с други гуми.
                        Само дето този, който го кара, трябва малко повечко да съобразява ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #57
                          offtopic:

                          Първоначално публикуван от kinex
                          Които си мисли че джипа му е много проходим да ходи на състезания...
                          То май нашите съзтезанията вече не са толкова за проходими джипки, колкото за fast&furious джипки... (лично мнение на зрител)

                          Коментар


                          • #58
                            Ако някой си мисли че му е проходима жипката...

                            http://www.data.bg/f.php?fid=7556885

                            Коментар


                            • #59
                              Мале, какъв спор се е разразил
                              Нали оффроуда и най вече разходките са за удоволствието от карането по пресечен терен с хубави хора с близки интереси.На въпросните разходки(предпоследната, на която имах удоволствието да бъда с приятели) всеки си избира начина,по който иска да премине въпросното препядствие.Не виждам нищо лошо в това някой да предпочете да мине по-в ляво или дясно за да да предпази автомобила там където може.Всеки сам преценява с какъв автомобил е,до каква степен е подготвен и това дали иска да стигне от точка А до Б с минимум сътресения или да се забавлява максимално на мръсна газ

                              Другото, което е по-важно е че на това събиране колегиалността заема връх без значение дали си за първа разходка или не,просто като закъсаш хората се втурват да ти помагат
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар


                              • #60
                                Подобни спорове са излишни, никога не забравяйте че човека, уважението към него и отношенията следва да са на първо място. На кой колко му е проходим джипа е въпрос второстепенен и направо незначителен...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X