Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PAJERO-PININFARINA

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от JC
    А и ми е много интересно кой реши, че Паджерото за оффроуд не става :x
    Витарата и Самурая да ама MITSUBISHI не
    Смешно е
    Е, и аз така вчера имах възможност да се посмея с механиците от един сервиз, които се напреварваха един през друг да коментират как "тоя боклук" Галопер-ът не ставал за никакъв офроуд и щял да затъне веднага щом излезе от пътя ...

    Приказват си хората, да се намират на приказка!
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      Галопер

      То зависи от пътя. както е известно всичко затъва в един момент.
      Някой по-рано, някой по-късно. Ей тази разлика межу " по-рано " и " по-късно" ни вълнува нас.
      Нека колегата да се радва на PININFARINA-та си. Възможно е наистина да минава оттам от където дългия Галопер не може.
      И обратното.

      И накрая едно лично мнение. И според мен Галопера не става за офроуд. Просто така мисля. Той просто е създаден за друго. Но всеки си избира сам пътя.....
      Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
      NULLA TENACI INVIA EST VIA

      Коментар


      • #33
        Re: Галопер

        Първоначално публикуван от Pursie
        И накрая едно лично мнение. И според мен Галопера не става за офроуд. Просто така мисля. Той просто е създаден за друго. Но всеки си избира сам пътя.....
        Ами всичко зависи от това, какво се разбира под "офроуд".
        Ако смятаме за офроуд само това, което гледаме по състезанията, по Ладога, Рубикон трейл и т.п., то Галоперът определено не става.
        Защото е дълъг и тежичък, а независимото предно окачване си налага своите ограничения. Е, нямам си и истински блокажи, ама това не е непреодолимо препятствие. Срещу съответна сума се слага един ARB и готово.

        Ако обаче допуснем мисълта, че офроуд са и преходите и "разходките", които участниците в този форум правят, то Галоперът става и още как. При положение, че му бъде направена известна подготовка и се кара с малко повече мисъл и отчитане на слабите му места. Машинката си върви като стой та гледай. Просто там, където някоя дива УАЗ-ка се мята със засилка в дълбоките кални коловози, Галоперът трябва да се прицели 20 санта вляво или вдясно и може да си мине като на парад. А след това може и да дръпне закъсалата уазка

        Аз съм дълбоко убеден, че в края на някой по-дълъг преход по черно аз, в паркетния си детевоз, който не става за офроуд, се чувствам по-добре, отколкото някой колега в уазка. Защото аз не съм треперил от лошо работещи спирачки (както писах в друга тема, в моите барабани кал нямаше, за разлика от тези на иначе наистина проходимата уазка на Влади), защото седя на удобна седалка и воланът ми е много по-малко склонен да ми троши ръцете.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #34
          Re: Галопер

          Първоначално публикуван от V93
          Защото аз не съм треперил от лошо работещи спирачки (както писах в друга тема, в моите барабани кал нямаше, за разлика от тези на иначе наистина проходимата уазка на Влади), защото седя на удобна седалка и воланът ми е много по-малко склонен да ми троши ръцете.
          Факт.
          И при мен е така. Само музика си нямам.
          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
          NULLA TENACI INVIA EST VIA

          Коментар


          • #35
            Които си мисли че джипа му е много проходим да ходи на състезания. Така ще е наи-убедителен. Както каза Пламен от Варна състезанията са за състезатели.
            Тва че един джип е грозен и собственика му не го жали изобщо не значи че е проходим. А и проходимоста е важна само за траялите. Стига митове и легенди. Наи-бързия автомобил в България е ФордСиера.
            Всеки да си кара това което му харесва без да убеждава другите че са направили грешен избор. Проходимоста е обективно нещо и не е редно да се третира субективно.
            На разходките се кара бавно и според мен Пинина става.

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от kinex
              Които си мисли че джипа му е много проходим да ходи на състезания. Така ще е наи-убедителен. Както каза Пламен от Варна състезанията са за състезатели.
              Тва че един джип е грозен и собственика му не го жали изобщо не значи че е проходим. А и проходимоста е важна само за траялите. Стига митове и легенди. Наи-бързия автомобил в България е ФордСиера.
              Всеки да си кара това което му харесва без да убеждава другите че са направили грешен избор. Проходимоста е обективно нещо и не е редно да се третира субективно.
              На разходките се кара бавно и според мен Пинина става.
              Пацо ти в оная Сиера дето е 1022 к.с. ли си се огледал ?

              Коментар


              • #37
                а това 1022 кс как са го измерили
                drive alive

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от go go go
                  а това 1022 кс как са го измерили
                  на дино......
                  IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

                  Коментар


                  • #39
                    в българия няма дино което мери над 900 к.с.
                    drive alive

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от kinex
                      Проходимоста е обективно нещо и не е редно да се третира субективно.
                      А бе, проходимостта си е и доста относително нещо, ако ме питаш мене.

                      Никой не спори, че УАЗ е проходима джипка, но ...

                      Уазката затъна


                      Самураят притича над калта ...



                      Преди уазката оттук минаха без проблем Киа, Галопер и Витара ...


                      УАЗ ...


                      и след него на същото място ...



                      Доколкото разбрах, оттук


                      без лебедка и теглене е минал само 1 Самурай ...

                      В заключение само ще цитирам казаното от Маркан

                      Ама едно разбрах още веднъж-НЕМА ДЖИП ЗА НА ВСЯКЪДЕ ДА Е НОМЕР 1.
                      с което съм много съгласен ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #41
                        каде намирате такива хубави дупки
                        drive alive

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от go go go
                          каде намирате такива хубави дупки
                          кОпат си ги специално ... по-скоро даже им ги кОпат ...горските

                          Коментар


                          • #43
                            разбрах
                            drive alive

                            Коментар


                            • #44
                              Re: Галопер

                              Първоначално публикуван от V93
                              ....Ако смятаме за офроуд само това, което гледаме по състезанията, по Ладога, Рубикон трейл и т.п., то Галоперът определено не става.
                              Защото е дълъг и тежичък, а независимото предно окачване си налага своите ограничения. Е, нямам си и истински блокажи, ама това не е непреодолимо препятствие. Срещу съответна сума се слага един ARB и готово.
                              Ако обаче допуснем мисълта, че офроуд са и преходите и "разходките", които участниците в този форум правят, то Галоперът става и още как. При положение, че му бъде направена известна подготовка и се кара с малко повече мисъл и отчитане на слабите му места. Машинката си върви като стой та гледай. Просто там, където някоя дива УАЗ-ка се мята със засилка в дълбоките кални коловози, Галоперът трябва да се прицели 20 санта вляво или вдясно и може да си мине като на парад. А след това може и да дръпне закъсалата уазка

                              Аз съм дълбоко убеден, че в края на някой по-дълъг преход по черно аз, в паркетния си детевоз, който не става за офроуд, се чувствам по-добре, отколкото някой колега в уазка. Защото аз не съм треперил от лошо работещи спирачки (както писах в друга тема, в моите барабани кал нямаше, за разлика от тези на иначе наистина проходимата уазка на Влади), защото седя на удобна седалка и воланът ми е много по-малко склонен да ми троши ръцете.
                              Колега никой от нас не кара Ладога , но понятието разходка е много разтегливо и всеки го тълкува по различен начин.
                              Искам да ти кажа , че проблема не е в ,,дивата'' Уазка. Ти някога водил ли си колона , за да разбереш какво значи да си първа кола и да закъсваш повече от другите е нормално. Как разбра ,че трябва да минеш 20 см вляво - след като имаше кой да ти избира маршрута и да видиш грешките му.Да ти припомня ли Ягодинското ждрело - от там минават УАЗки и москвичи.Значи проблема не е само в МПС-то.И блокажите нама да ти помогнат , а напротив- точно тогава ще стане каймата от карета полуоски и кардани - а при УАЗа не става така.
                              Там където ще мине УАЗ с аналогичен тунинг на твоя ,ти няма и да си помислиш че е възможно минаването ти. Къде е слабото място на Галоперът ?- независимото предно окачване !От къде знам ли , ами и аз като тебе бях обезумял да си хваля ТЕРАНОТО ( при това е Нисан и беше 3 годишен- лека ми пръст).До сега си направил две , три разходки и си мислиш че колата е върхът .Да , много е проходима ( има и ЛСД диф ), но, след още две три .ще видиш за какво става реч.Цялата тази гора от носачи , хебели ,шарнири ,полуоски , карета и т.н. се разпердушинва като лош кошмар.Дано да не ме разбереш криво . не се заяждам ,а се опитвам да ти покажа къде грешиш от това което съм изпитал на гърбът си.
                              P S Относно ,,лиричните отклонения" на Алекс , много категорични оценки даваш.вземи и опитай да минеш от там.Може пък да имаш дарба.Явно не познаваш повечето хора в този форум(интересно защо те пишат все по-рядко).Вчера влезе в гората и стана най големия разбирач.А когато видиш Алекс Марков му целуни краката и му поискай извинение за изхвърлянията си.Много имаш да учиш , но най много на уважение.
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар


                              • #45
                                Нямам думи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X