Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Паджеро 2.8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за Паджеро 2.8

    Колеги здравейте значи имам пажеро 2.8 къса база, автомат
    с супер сел. но имам проблем сменяхме глава с чисто нова
    и всичко е точно запали върви доста добре но незнам дали е от
    въздуха в системата маркучите са ми твърди и незнам как се обезвъзд.
    сиситемата и как трябва да са нормално маркучите (като твърдина)
    а и колко сабира водната система.

  • #2
    До: питане за пажеро 2.8

    По принцип системата работи на 0.9 Бара налягане , а иначе се обезвъздушава сама
    Не съм сигурен , но мисля ,че събираше 10.5 l. По-знаещите да ме поправят
    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #3
      До: Питане за Паджеро 2.8

      За две неща съм сигурен
      1. Че системата събира 10-11л.течност
      2. Че се обезвъздушава само
      Понеже на скоро сменях течността за това съм сигурен,но за твърдината незнам как да ти кажа твърдички са не че не можеш да ги стиснеш,но не е като на угасе мотор да са меки трябва да видиш на друг и ще прецениш сам.
      Успех
      [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

      Коментар


      • #4
        До: Питане за Паджеро 2.8

        А нормално ли е в града да неми отваря големия кръг само когато
        тръгна на по далече (с нов термостат съм) когато я покарам
        вдигам капака да проверя как е и като отворя леко капачката и водата
        избликва нз може и да е нормално.

        Коментар


        • #5
          До: Питане за Паджеро 2.8

          Аз съм с 2.5 мотора и маркучите не са твърди. Когато бяха твърди шлайфах глава Не съм много на ясно и затова избягвам съветите, но мисля, че не трябва да са твърди.
          GSM: 0898 554713
          Уебсайт: BULEXTREME.com

          Коментар


          • #6
            До: Питане за Паджеро 2.8

            Ами аз го карам да видим дали ще се самообезваздуши
            др. причина мисля да не е водната помпа

            Коментар


            • #7
              До: Питане за Паджеро 2.8

              Загрей го на нормална температура и пусни парното на макс, че да няма някоя въздушна възглавница там. Аз лично като си сменях снощи антифриза си качих предните гуми на един бордюр, че нали капачката на радятора се явява най - високата точка на системата и мисля, че от там се обезвъздушава. Качваш гумите на бордюра парното на топло и на макс и малко обороти, че да загрее хубаво. След като е отворило вътрешния кръг и радятора на парното по пътя на логиката всичкия въздух трябва да тръгне на горе(към капачката на радятора). Да поработи така известно време и го гаси. След като го огасиш отвори капачката на радятора. ВНИМАВАЙ МНОГО!!! Направи го с кърпа да не се опечеш и много леко отваряй капачката, че може да избие вода. Ако избие вода значи нещо не е наред. При мен така избиваше вода. След ремонта да чукна на дърво колкото и да е загрял като отворя капачката няма проблеми(на огасен двигател). След като отвориш и ако не избие вода погледни нивото. Ако видиш, че има мегдан за още антифриз наливай! Според мен е добре да изчакаш да поистине, но за това да кажат по компетентните. Водата в радятора трябва да е до горе. Казанчето няма голямо значение. Не знам това до колко може да ти помогне, но споделям опит. От проба глава не боли.

              Още веднъж - много ВНИМАВАЙ при отварянето на капачката, защото ако влиза от някъде въздух налягането е страшно и може да те залее ужасно горещ антифриз.
              GSM: 0898 554713
              Уебсайт: BULEXTREME.com

              Коментар


              • #8
                До: Питане за Паджеро 2.8

                Колега благодаря много за изчерпателния отг. ще го пробвам и ще
                пиша какво е станало.

                Коментар


                • #9
                  До: Питане за Паджеро 2.8

                  Вижте сега - щом на топло в системата налягането е почти един бар над атмосферното винаги ще излезе вода при отваряне на капачката на радиатора! Затова има предупреждение върху нея.
                  Има разлика обаче кога колко излиза.
                  Ако в системата има въздух (например от пробита глава) излиза като фонтан много вода, защото въздухът е еластичен и става като при газираните напитки.
                  Друг вариант за фонтан е когато температурата е стигнала над точката на кипене при околното атмосферно налягане. Вътре в системата не кипи заради повишеното налягане, но при отваряне то рязко пада и започва бурно кипене.


                  И в двата случая е опасно да се отваря капачката!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Питане за Паджеро 2.8

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Вижте сега - щом на топло в системата налягането е почти един бар над атмосферното винаги ще излезе вода при отваряне на капачката на радиатора! Затова има предупреждение върху нея.
                    Има разлика обаче кога колко излиза.
                    Ако в системата има въздух (например от пробита глава) излиза като фонтан много вода, защото въздухът е еластичен и става като при газираните напитки.
                    Друг вариант за фонтан е когато температурата е стигнала над точката на кипене при околното атмосферно налягане. Вътре в системата не кипи заради повишеното налягане, но при отваряне то рязко пада и започва бурно кипене.


                    И в двата случая е опасно да се отваря капачката!
                    Паджеровод е нашия гуру и аз лично винаги му се доверявам! Опасно е свалянето на капачката и не искам да те вкарам в някоя беля. Ако обаче караш с антифриз и видиш, че на вън времето е меко може да пробваш. Когато завъртиш 1/4 оборот на капачката тя не е отворена, но можеш да усетиш напрежение в нея. Ако има много силно напрежение по - добре я затегни и търси майстор! Ако няма напрежение може да пробваш. Имай в предвид, че Паджеровод е напълно прав и това е много опасно. Аз го правя и нямам проблеми, но не знам при всички ли е така.
                    GSM: 0898 554713
                    Уебсайт: BULEXTREME.com

                    Коментар


                    • #11
                      До: Питане за Паджеро 2.8

                      Рангел1 - за да спиш спокоино направи следното:

                      - проверка дали след ремонта някои не си е оставил ръцете-да не би случаино да влизат газове в охладителната сиситема.Проеврката е проста- в доста сервизи имат едно уредче- на топла кола дърпат малко течност от системта и то отчита незабавно - там лъжа няма - единия реактив в уредчето се оцветява ако има изгорели газове.

                      -ако е ок с уредчето -вече гледаш колко точно загрява колата ,евентуално може да прегрява и да е по високо налгането в охладителната сиситема и съответно да ти са твърди маркучите.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Питане за Паджеро 2.8

                        Значи 2 пъти го мерихме с този уред но няма никакви газове
                        но забелязах че от трабичката леко искарва барабонки тази седмица
                        пак ще отида да го мернем
                        имам и др въпрос светна ми лампа SRS дадох го на майка ми и като се върна беше с светната лампа някои ако знае да сподели
                        другото което забелязах е като запаля джипа някой път на таблото
                        има и една др лампа А/Т Brpi Благодаря все пак .

                        Коментар


                        • #13
                          До: Питане за Паджеро 2.8

                          А/Т е контролна лампа на скоросната кутия,попринцип отчита температурата на маслото и количеството масло в кутията.Сменял ли си масли и филтера на скоростите скоро?
                          [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

                          Коментар


                          • #14
                            До: Питане за Паджеро 2.8

                            смени си термостата и тогава може да приказваме

                            Коментар


                            • #15
                              До: Питане за Паджеро 2.8

                              Еmpty,апропо ...ти смени ли си капачката,върти ми се нещо в главата,че беше прецакана?Не е възможно да не излиза течност на загрял двигател,нищо че не е работещ,както казва обаче Паджеровода зависи как и колко,а фонтаните сигурно още ги сънуваш,верно ужас си беше...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X