Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Паджеро 2.8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Питане за Паджеро 2.8

    Термостата е нов даже го свалях пак и го пробвах с тенжура с вода дали
    отваря отваря ама бавно (сиг така си отваря) за маслата сменяни са
    а за капачката взех нова от магазин но ми изглеждаше мн. менташка
    но нз. дали тя може да бъде Пб.

    Коментар


    • #17
      До: Питане за Паджеро 2.8

      капачката е много важен елемент в системата!
      Клапана и трябва да отваря на 0.9 атмосфери,ако не отваря-съответно ще се повишава налягането и може в най-добрия случай да изпраска някой маркуч или водно съединение,ако е постоянно отворен-не е толкова опасно,но зимата не е особено приятно)
      при колегата Empty беше постоянно отворена и както си имаше известни проблеми с главата,както се запалеше верно фучеше като фонтан в изравнителното казанче,затова и питах дали я е сменил,сега проблеми няма с главата,но ако е и същата парното ще е символика

      Коментар


      • #18
        До: Питане за Паджеро 2.8

        Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
        Еmpty,апропо ...ти смени ли си капачката,върти ми се нещо в главата,че беше прецакана?Не е възможно да не излиза течност на загрял двигател,нищо че не е работещ,както казва обаче Паджеровода зависи как и колко,а фонтаните сигурно още ги сънуваш,верно ужас си беше...
        Смених я! Купих си оригинална от ратола. 50 лв дадох за капачка, но като се сетя само кво беше .... Лошо ми става... От тогава ядове не съм имал. Загряла е колата на макс(допустима температура) и гася. Отварям капачката и вода не излиза. Нямам и загуби. Парното ми е 6 също. Още си имам фобията обаче и проверявам водата и маркучите през седмица
        GSM: 0898 554713
        Уебсайт: BULEXTREME.com

        Коментар


        • #19
          До: Питане за Паджеро 2.8

          Тези дни е студено. Нормално е да не се отваря големият кръг на охлаждането по-дълго време. Ако се пуска парното и се пътува на къси разстояния, може да не се отвори седмици наред.

          В охладителната уредба трябва да има повишено налягане. Затова маркучите се втвърдяват. Дебелите маркучи трябва да са като мека велосипедна гума на пипане (0.6-1 бар при различните коли). Ако станат като добре напомпана велосипедна гума (2-4 бар) това е проблем - капачка или глава.

          Маркучите при изстиване омекват. Ако не омекнат, пак глава.

          Коментар


          • #20
            До: Питане за Паджеро 2.8

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Тези дни е студено. Нормално е да не се отваря големият кръг на охлаждането по-дълго време. Ако се пуска парното и се пътува на къси разстояния, може да не се отвори седмици наред.

            В охладителната уредба трябва да има повишено налягане. Затова маркучите се втвърдяват. Дебелите маркучи трябва да са като мека велосипедна гума на пипане (0.6-1 бар при различните коли). Ако станат като добре напомпана велосипедна гума (2-4 бар) това е проблем - капачка или глава.

            Маркучите при изстиване омекват. Ако не омекнат, пак глава.
            Е как 2-4 бара? Нали капачката трябва да отвори на 1 бар мах.
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • #21
              До: Питане за Паджеро 2.8

              Първоначално публикуван от empty Преглед на мнение
              Смених я! Купих си оригинална от ратола. 50 лв дадох за капачка, но като се сетя само кво беше .... Лошо ми става... От тогава ядове не съм имал. Загряла е колата на макс(допустима температура) и гася. Отварям капачката и вода не излиза. Нямам и загуби. Парното ми е 6 също. Още си имам фобията обаче и проверявам водата и маркучите през седмица
              Бате и аз съм така.

              Коментар


              • #22
                До: Питане за Паджеро 2.8

                Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                Е как 2-4 бара? Нали капачката трябва да отвори на 1 бар мах.
                Тя отваря, но не пропуска много. Ако двигателят надува с изгорели газове, или пък ако капачката не е в ред - точно толкова ще получиш. А на малко повече се пука маркуч.

                Коментар


                • #23
                  До: Питане за Паджеро 2.8

                  Ами като го загася омекват маркучите а за капачката маи трябва да
                  взимам нова тази е от 12 лева а за лампата SRS някой нещо да каже
                  защо светна така без причина.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Питане за Паджеро 2.8

                    Първоначално публикуван от rangel1 Преглед на мнение
                    Термостата е нов даже го свалях пак и го пробвах с тенжура с вода дали
                    отваря отваря ама бавно (сиг така си отваря) за маслата сменяни са
                    а за капачката взех нова от магазин но ми изглеждаше мн. менташка
                    но нз. дали тя може да бъде Пб.
                    само на мен ли ми се вижда странно че термостата отваря бавно и както казал колегата няма парно - засечи термостата при каква темепература отваря от термостат до термостат има балкан разлика щом отваря бавно не е добре при мен на 6 минута след като запаля става сахара казвам ти всичко това защото преди имах едно фиатче дизелово и имах същите проблеми то не бяха гарнитури то не бяха ремонти но накрая се оказа че цялата магария е от термостата имало ги различни модели и всеки отварял на различна температура

                    Коментар


                    • #25
                      До: Питане за Паджеро 2.8

                      Колеги проблема се задълбочава още, джипа му сменихме капачката
                      пак същото надува.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Питане за Паджеро 2.8

                        Колеги възможноли е от темп.датчици да прави проблеми
                        джипа в града се държи нормално само надува, а изленешли на
                        по дълъг път и и я караш над 3хил оборота и почва да заграява

                        Коментар


                        • #27
                          До: Питане за Паджеро 2.8

                          Колко загрява, докъде отива стрелката? Сложи външен термометър, за да сравниш показанията или направо смени датчика, ако те съмнява.
                          Няма единица за твърдост на маркуч, така че никой няма да ти каже колко трябва да е. Но прегрява ли и има ли мехурчета - пак ще има разглобяване.
                          Ако няма мехурчета, можеш да търсиш вина в термостат, радиатор, водна помпа...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Питане за Паджеро 2.8

                            Така по компа, може да смениш маса неща и най накрая да се окаже гарнитура, или глава. А може и обратното. Трябва да го види механик, дето с това се занимава.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Питане за Паджеро 2.8

                              Днес мерихме джипа пак с уреда и пак показа че няма (CO2) май така беше

                              Коментар


                              • #30
                                До: Питане за Паджеро 2.8

                                Колеги днес изчистихме радятора и зацепихме виското постоояно да върти и пак същия проблем с зацепено виско си загря нормално
                                и като го покара моя приятел ми звъни и вика водата в разширителят е студена възможноли е да е водна помпа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X