Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с подгряването!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Проблем с подгряването!!!

    М дааа ясно, значи утре проверявам релето, после подавам директно 10 сек ток на шината, ако не запали, значи е със сигурност за 4 свещи, след това опитвам да отремонтирам релето ( ако е развалено), след това се иформирам във подфорума "тойота" как стоят нещата с блока за управление, не исках да пускам нова тема при наличието на такава, ама................
    И накрая поръчвам и сменям всичко и жената си остава в къщи за празниците вместо да ходи на Пампорово
    Роден рибар, а принуден да работи.......

    Коментар


    • #92
      От: Проблем с подгряването!!!

      Първоначално публикуван от EU_BG_akademika Преглед на мнение
      М дааа ясно, значи утре проверявам релето, после подавам директно 10 сек ток на шината, ако не запали, значи е със сигурност за 4 свещи, след това опитвам да отремонтирам релето ( ако е развалено), след това се иформирам във подфорума "тойота" как стоят нещата с блока за управление, не исках да пускам нова тема при наличието на такава, ама................
      И накрая поръчвам и сменям всичко и жената си остава в къщи за празниците вместо да ходи на Пампорово
      Първо ги развий и една по една на акумулатора. Времето за което се загряват / Ако загряват/ трябва да е приблизително еднакво. Както и да се загряват до върха.

      Коментар


      • #93
        От: Проблем с подгряването!!!

        Цял ден мръзнене, свещите са здрави, свалени една по една. след махане на кулера и още куп неща, сложени на акумулатора и изпробвани. Загряват си добре. За около 4-5 секунди всяка от тях е вече червена........нямат нагар, нищо нямат извънредно. Нали бях пуснал кабела от шината да си виси, той се опрял в колектора, а аз съм дал контакт и ходя меря кое реле не получава напрежение, по едно време като се разтрака нещо около тялото на въздушния и само видях как 80А бушон изгоря. Цялата работа май ще се окаже релето, то идиотското се задейства поне 5 мин след като бях дал контакта. Измъкнах го аз, подавам тоци на малките крачета, прещраква нещо вътре, но слабо, да речем като релето на фаровете, а от големите крачета не излиза напрежение, и така докато изключи, пак опитвам пак същото цък-няма ,пак цък-пак няма.....
        Та работата отива за ново реле. има ли други предположения или да действам с поръчката.....
        И тоя 80А бушон, нещо не мога да вдена как се сваля, ама за него ще питам в нашия подфорум
        Благодаря за помоща на всички
        Поздрави и много весели празници.
        Роден рибар, а принуден да работи.......

        Коментар


        • #94
          От: Проблем с подгряването!!!

          Ако оригиналното е много пари. може да се навържат няколко от жигула в паралел. И управлението да се изведе на бутон.

          Коментар


          • #95
            От: Проблем с подгряването!!!

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Ако оригиналното е много пари. може да се навържат няколко от жигула в паралел. И управлението да се изведе на бутон.
            ще ми пратят едно от Варна, втора употреба, за 30 лв пробвам и ако бачка поръчвам ново от Англия А баш джигулаторски едва ли ще станат, това реле, не само подава напрежение, след някакво време го намалява, и накрая изключва съвсем
            Роден рибар, а принуден да работи.......

            Коментар


            • #96
              От: Проблем с подгряването!!!

              Първоначално публикуван от EU_BG_akademika Преглед на мнение
              ще ми пратят едно от Варна, втора употреба, за 30 лв пробвам и ако бачка поръчвам ново от Англия
              Здрасти, донеси старото реле да го видя, може да измислим нещо.
              0899278323-0877500798

              Коментар


              • #97
                От: Проблем с подгряването!!!

                Първоначално публикуван от meto_71 Преглед на мнение
                Здрасти, донеси старото реле да го видя, може да измислим нещо.
                Oк, аз ще идвам при вас и по другата работа, ама след коледа ще стане, ще го донеса да погледнеш....благодаря
                Роден рибар, а принуден да работи.......

                Коментар


                • #98
                  От: Проблем с подгряването!!!

                  Първоначално публикуван от EU_BG_akademika Преглед на мнение
                  ще ми пратят едно от Варна, втора употреба, за 30 лв пробвам и ако бачка поръчвам ново от Англия А баш джигулаторски едва ли ще станат, това реле, не само подава напрежение, след някакво време го намалява, и накрая изключва съвсем
                  Аааа. От умните! Имах такова на другия Пасат. След като три пъти ми изпива акумулатора, бе приложено побългаряване с тъпи релета. Още си бичи.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:peltie 061.jpg
Прегледи:1
Размер:95.1 КБ
ID:5329150

                  Коментар


                  • #99
                    От: Проблем с подгряването!!!

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Аааа. От умните! Имах такова на другия Пасат. След като три пъти ми изпива акумулатора, бе приложено побългаряване с тъпи релета. Още си бичи.[ATTACH=CONFIG]395894[/ATTACH]
                    Понеже и аз съм я сърбал тази с акумулаторите, съм се убедил че единственият сигурен начин е ключ-маса, от старите руските, дето с ритник се включат и изключват..........
                    Само на алармата пречи ама пълно щастие няма.......
                    Роден рибар, а принуден да работи.......

                    Коментар


                    • От: Проблем с подгряването!!!

                      Първоначално публикуван от EU_BG_akademika Преглед на мнение
                      Само на алармата пречи ама пълно щастие няма.......
                      Алармата може да се върже директно на акумулатора. Гледам питаш за бушона. Има няколко вида. Та ако снимаш, ще е добре.

                      Коментар


                      • От: Проблем с подгряването!!!

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Алармата може да се върже директно на акумулатора. Гледам питаш за бушона. Има няколко вида. Та ако снимаш, ще е добре.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.PNG
Прегледи:1
Размер:30.4 КБ
ID:5329152ами това е
                        Роден рибар, а принуден да работи.......

                        Коментар


                        • От: Проблем с подгряването!!!

                          Направи се на стоматолог. С клещите!

                          Коментар


                          • От: Проблем с подгряването!!!

                            с клещите е най лесно ,от долу има капачета и от двете страни и под тях има гайка 10 ка .с болт отвиваш вадиш болта и тогава бушона ...Успех
                            MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                            MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                            Коментар


                            • От: Проблем с подгряването!!!

                              Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
                              с клещите е най лесно ,от долу има капачета и от двете страни и под тях има гайка 10 ка .с болт отвиваш вадиш болта и тогава бушона ...Успех
                              Аз това го предположих, но снопа кабели, така здраво държи цялото табло, че не ми беше възможно да откача капака, но ще сваля единия акумулатор и пак ще се мъча

                              Благодаря
                              Роден рибар, а принуден да работи.......

                              Коментар


                              • От: Проблем с подгряването!!!

                                Ми то тези бушони винаги са забутани някъде ,е ще трябва да поразглобиш малко и други неща около тях ,но пък ще ти е по лесно и за вадене и слагане ,иначе си е голям чанч ...
                                MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                                MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X