Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с подгряването!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Проблем с подгряването!!!

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    .
    Реших, че може да имам изгоряла свещ и го закарах при майстор.
    Свали шината на свещите и с пробна лампа от плюса на акумулатора и на свеща лампата свети - каза че са здрави. Понеже не съм включвал алармата и имобилайзера не светва пробвахме кога подгрява релето. При подаване на контакт релето почети веднага чатка и не подгрява паля и тогава след около 5-10 секунди чатка още веднъж. Нещо го озадачи и каза друг ден да му я закарам и да му я оставя по обстойно да я прегледа.
    С лампа няма как да се хване окъсила свещ. Свалят се и една по една директно на акумулатора. Засичаш времето за което става червена. Не трабва да има значителни отклонения при отделните свещи. Става и с прецизен оммер 0.4-0.6 Ома. За повечето свещи.
    Майстори![/QUOTE]
    Как и къде точно се мери с омметъра?
    Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

    Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

    Коментар


    • #62
      До: Проблем с подгряването!!!

      Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
      Реших, че може да имам изгоряла свещ и го закарах при майстор.
      Свали шината на свещите и с пробна лампа от плюса на акумулатора и на свеща лампата свети - каза че са здрави. Понеже не съм включвал алармата и имобилайзера не светва пробвахме кога подгрява релето. При подаване на контакт релето почети веднага чатка и не подгрява паля и тогава след около 5-10 секунди чатка още веднъж. Нещо го озадачи и каза друг ден да му я закарам и да му я оставя по обстойно да я прегледа.
      Щом се е озадачил, означава че мисли. Според мен можеш да му имаш доверие, закарай му я.

      Пенчо ме е предварил за меренето

      Коментар


      • #63
        До: Проблем с подгряването!!!

        Дочев, разгледай и разпечатай 4-та и 5-та страница от този документ.
        Взимай мултицета и мери
        Или отивай при електрикаджия, да премери всичко, което пише на 4 и 5-та страница.
        Ще имаш отговор на въпроса

        Успех!

        ps То релето може да чатка - и моето чаткаше, ама беше счупено вътре - и не комутираше..
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #64
          До: Проблем с подгряването!!!

          Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
          С лампа няма как да се хване окъсила свещ. Свалят се и една по една директно на акумулатора. Засичаш времето за което става червена. Не трабва да има значителни отклонения при отделните свещи. Става и с прецизен оммер 0.4-0.6 Ома. За повечето свещи.
          Майстори!
          Как и къде точно се мери с омметъра?[/QUOTE]
          Без да са свалени, но с разкачени кабели и шина, между маса и там където е било захранването. Трябва да са почти еднакви +- 0.1 Ом максимум.
          Това 0.4-0.6 Ома е съпротивлението на една студена свещ.

          Коментар


          • #65
            До: Проблем с подгряването!!!

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Това 0.4-0.6 Ома е съпротивлението на една студена свещ.
            Това е когато са 12 волтови,ако са 6 волтови е наполовина.
            Абе там някъде в документа, който е дал Вени го има.

            Коментар


            • #66
              До: Проблем с подгряването!!!

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              С лампа няма как да се хване окъсила свещ.
              Оффтопик
              Наистина ли има случай на окъсили свещи? Не се заяждам, наистина ми е любопитно!
              I get High by going Down

              Коментар


              • #67
                До: Проблем с подгряването!!!

                Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                Оффтопик
                Наистина ли има случай на окъсили свещи? Не се заяждам, наистина ми е любопитно!
                Да. В мазето ми е някъде.

                Коментар


                • #68
                  До: Проблем с подгряването!!!

                  Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                  Оффтопик
                  Наистина ли има случай на окъсили свещи? Не се заяждам, наистина ми е любопитно!
                  Да има разбира се.Когато е окъсила и е хубаво късо тогава се хваща по тока -много по голям е ,и не е нужно да се развиват всичките свещи например,но съм имал и случаи когато реотана вутре е окъсил към стената на свеща -в тоя случаи дори тока си е що годе в границите обачето не грее в предкамерата което е равно че все едно няма свещ. Релативно много по рядко са такива случаи но има.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Проблем с подгряването!!!

                    И в крайна сметка как точно се проверяват свещите?

                    Вадиш и директно на акумулатора, ако стане червена работи ако не не.
                    Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                    Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                    Коментар


                    • #70
                      До: Проблем с подгряването!!!

                      Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
                      И в крайна сметка как точно се проверяват свещите?

                      Вадиш и директно на акумулатора, ако стане червена работи ако не не.
                      Пост #63, прикачен файл, 3-та страница, горе вдясно...

                      Може и по този начин, ама тия свещи, като станат червени, и са много близо до вечното изгасване - в смисъл, че може да изгори иначе здравата свещица...

                      Коментар


                      • #71
                        До: Проблем с подгряването!!!

                        Всичко е така както пише във Вашите помагала.
                        Свещите показват 0.06 ома, релетата работят, но днес при -24С първото чаткане на релето е след 2-3 сек. Това нормално ли е?
                        Според мен беше редно по дълго време да подгрява. И в крайна сметка лампата не светва.
                        Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                        Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                        Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                        Коментар


                        • #72
                          До: Проблем с подгряването!!!

                          Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
                          Всичко е така както пише във Вашите помагала.
                          Свещите показват 0.06 ома, релетата работят, но днес при -24С първото чаткане на релето е след 2-3 сек. Това нормално ли е?
                          Според мен беше редно по дълго време да подгрява. И в крайна сметка лампата не светва.
                          А запали ли? Иначе и на мене малко ми се вижда.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Проблем с подгряването!!!

                            Ако искаш , може да направиш следното:

                            От блока за управление да извадиш директно сигнал - този , който отива към лампата на таблото и да си сложиш една контролна лампа ( долу , в краката на пътника ). Така ще се сдобиеш с една доста ненужна информация, но поне ще знаеш дали проблема с тая лампа е в таблото или в блока

                            Може да си сложиш още една контролна лампа - между шината на свещите и маса . Така ще имаш информация колко време ти подгряват свещите - преди и след запалване.

                            Верно, че е голяма дискотека, ама помага..

                            Успех!

                            Коментар


                            • #74
                              До: Проблем с подгряването!!!

                              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                              Ако искаш , може да направиш следното:

                              От блока за управление да извадиш директно сигнал - този , който отива към лампата на таблото и да си сложиш една контролна лампа ( долу , в краката на пътника ). Така ще се сдобиеш с една доста ненужна информация, но поне ще знаеш дали проблема с тая лампа е в таблото или в блока

                              Може да си сложиш още една контролна лампа - между шината на свещите и маса . Така ще имаш информация колко време ти подгряват свещите - преди и след запалване.

                              Верно, че е голяма дискотека, ама помага..

                              Успех!

                              И аз на Пасата съм така. Втората помага и при залепване на релето! Случвало ми се е, преди да я сложа. След поставянето и, най-много да сритам бушонно-релейния блок.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Проблем с подгряването!!!

                                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                                А запали ли? Иначе и на мене малко ми се вижда.
                                Две въртенета по 5-7сек. и на третото запали от раз.
                                Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                                Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                                Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X