Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с подгряването!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проблем с подгряването!!!

    Първоначално публикуван от bob66 Преглед на мнение
    Подрева продължава периодично да работи до достигане 50 градуса. По принцип има 3 модела системи за подгрев- Паджеровод го е обяснил перфектно, ще се опитам да го открия.
    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    ... При системата за подгряване на свещите "Super Quick Glow" няма лампа. Но има особености: свещите са 6-волтови и има две релета и един допълнителен резистор при двигателя. Така че при подаване на напрежение директно от акумулатора лесно изгарят.
    При системата за подгряване "Auto Glow" пък има две лампи в един индикатор - червена докато подгрява и става зелена, когато можеш да палиш, но подгряването продължава още няколко секунди.
    При системата "Self-Regulating Glow" пък има една лампа - черена, която свети докато подгрява и изгасне ли - палиш.
    Мисля ,че това търсеше колегата
    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #47
      До: Проблем с подгряването!!!

      Май тук е подходящото място за моето питане.
      Става въпрос за паджеро1.Системата за подгряване е тази с двете лампи.Червена и като подгрее святка зелената.Светне ли зелената,колата пали от четвърт оборот,независимо колко е студено.Проблема,обаче е че след контакт червената лампа свети около 40 секунди.след това светва зелената и... палане.
      Според мен толкова дълго подгряване не е нормално-тоя акумулатор сигурно му се 'зима акъла.
      Та питането ми е на какво се дължи това.
      Предварително благодаря.

      Коментар


      • #48
        До: Проблем с подгряването!!!

        Първоначално публикуван от чичо хухавел Преглед на мнение
        на какво се дължи това.
        Тъй като времето за подгряване е в зависимост от температурата на двигателя, най-вероятно нямаш връзка или е клеясала клемата на температурния датчик в главата. Откачи клемата, премери да не е прекъснал(имай предвид, че на студено е килооми, нещо 5-8 кОма по памет), зачисти и пробвай пак.

        Коментар


        • #49
          До: Проблем с подгряването!!!

          Проблема явно е в датчика.Свалихме датчик от друго паджеро и нещата застанаха в нормално положение. Тъпото,обаче е,че никъде немога да намеря нов.На всякъде ми пробутват втора употреба,ама това няма да се случи.По-добре да си карам със стария.
          Благодаря на Паджеровод за съвета.

          Коментар


          • #50
            До: Проблем с подгряването!!!

            Миналата седмица смених този датчик- 90 лв. Доставиха ми го от Сф. Старият го счупих нелепо при демонтаж.
            Mitsubishi Pajero 2, 2,5 tdi, ss, glx, 95, къса база
            0895445845

            Коментар


            • #51
              До: Проблем с подгряването!!!

              И аз имах проблем с датчика. Заради него свещите греят по 3 мин и горят. Вместо да го сменям сложих реле за време на управлението на соленоида.
              Другата идея която ми хрумна е да се симулира работата му с подходящи съпротивления. Ключ с 2 позиции примерно: Зима и Лято.
              I get High by going Down

              Коментар


              • #52
                До: Проблем с подгряването!!!

                Пак по повод тоя датчик.
                Дали е нормално,след като загасне червената и светне зелената,ако не завъртя стартера в следващите,примерно 10 секунди,гасне и зелената.В този момент се чува и изщракване на силовото реле.Ако завъртя стартера след тази процедура,върти така,все едно въобще несъм подгрявал.

                Коментар


                • #53
                  До: Проблем с подгряването!!!

                  на мойто паджеро 1 не гасне зелената...
                  червената и аз си я чакам повечко всяка сутрин (: нз дал иима 40сек, но 20 -30 поне, особено ако е студено

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проблем с подгряването!!!

                    Светването на зелената лампа означава, че свещите са достигнали температура за палене. След това има още секунди, в които им се подава напрежение, а след това се изключват. Ако се забавиш след като щракне силовото реле те изстиват и е нормално да се затрудни пак паленето.
                    Не е желателно да се оставя често целият цикъл на сухо, без да се пали, защото има опасност да прегреят и изгорят. След като запалиш, свещите се охлаждат за сметка на нафтата, която се впръсква директно върху тях.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проблем с подгряването!!!

                      Това,да ми гасне зелената лампа ми се е случвало 2-3 пъти за 3 години.
                      Исках да разбера дали е нормално положение или има някакъв проблем.
                      още веднъж благодаря.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проблем с подгряването!!!

                        Първоначално публикуван от Дочев Преглед на мнение
                        Как да ти отговоря, като и аз съм на твоя хал. С тези старухи ще се обърнем на монтьори не толкова на шофьори. Добре, че в този форум има добри хора, та да помагат на лаици като мен. Онзи ден отивам в гаража да изкарам Паджерото и лампата с реотанчето за подгряването не свети . Давам на контакт не свети, почети веднага чаткане и завъртам да запаля. Пали "докато покажа ключа само" , това в кръга на шегата, но пали веднага и след 7-8 секунди второ чаткане. От какво е угаснала лам-пичката, а също така забелязах, че не ми свети и лявото колелце на задното предаване. Това знак за нещо ли е или просто изгорели лам-пички?
                        Възобновявам темата защото проблема ми все още не е решен.
                        Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                        Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                        Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проблем с подгряването!!!

                          Ами ти нямаш проблем с подгряването, а с лампичките по таблото. Щом палиш нормално, а и според "чаткането" на релетата всичко е наред.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проблем с подгряването!!!

                            Виж сега - първо трябва да е ясно с каква система на подгряване си
                            Колко релета имаш до акумулаторите, какви лампи имаш на таблото - червена и зелена, само лампа с реотанче..
                            От това ще е ясно каква е системата за подгряване.
                            После взимаш един мултицет, и в зависимост от системата се проверява определен пин на куплунга на блока за управление на подгряването.
                            На този пин излиза управлението на лампата.
                            Ако крушката на таблото е здрава, може да е повреден блока за управление
                            Паджеровод бееше дал схеми, къде по блока какво се мери, и аз ще те насоча, при положение, че е ясен типа на системата ти ца подгряване
                            Взимаш един мултицет и мериш - това е

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проблем с подгряването!!!

                              Сега по-подробно ще обясня.
                              Моята система е с две релета, но за моя изненада и предполагам и ваша имам на таблото лампа с реотанче. Когато закупих джипа, лампата си светеше. Нямах аларма, но имах един червен диод, който светва веднъж като давам мигач не зависимо дали ляв или десен. Сложих аларма с имобилайзер.
                              Една сутрин лампата за подгряване спря да свети. Разглобих таблото и открих лампата, боядисана червена, а стъкълцето е зелено и светлината е жълта. Лампата се оказа здрава. Сега сутрин давам контакт и след като натисна копчето на алармата за имобилайзера релето чатка веднъж, пали от раз но започва да работи неравномерно и излиза дим от ауспуха така 10-15 секунди и започва да работи равномерно без дим.
                              Реших, че може да имам изгоряла свещ и го закарах при майстор.
                              Свали шината на свещите и с пробна лампа от плюса на акумулатора и на свеща лампата свети - каза че са здрави. Понеже не съм включвал алармата и имобилайзера не светва пробвахме кога подгрява релето. При подаване на контакт релето почети веднага чатка и не подгрява паля и тогава след около 5-10 секунди чатка още веднъж. Нещо го озадачи и каза друг ден да му я закарам и да му я оставя по обстойно да я прегледа.
                              Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                              Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                              Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                              Коментар


                              • #60
                                До: Проблем с подгряването!!!

                                .
                                Реших, че може да имам изгоряла свещ и го закарах при майстор.
                                Свали шината на свещите и с пробна лампа от плюса на акумулатора и на свеща лампата свети - каза че са здрави. Понеже не съм включвал алармата и имобилайзера не светва пробвахме кога подгрява релето. При подаване на контакт релето почети веднага чатка и не подгрява паля и тогава след около 5-10 секунди чатка още веднъж. Нещо го озадачи и каза друг ден да му я закарам и да му я оставя по обстойно да я прегледа.[/QUOTE]
                                С лампа няма как да се хване окъсила свещ. Свалят се и една по една директно на акумулатора. Засичаш времето за което става червена. Не трабва да има значителни отклонения при отделните свещи. Става и с прецизен оммер 0.4-0.6 Ома. За повечето свещи.
                                Майстори!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X