Чем круче джып - тем дальше пиздеть за трактором - Руска народна мъдрост
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Не знам. другата седмица ще го водя някой да го види и да ми каже.Обаче още не знам при кой.Купих го почти импулсивно. Бях си поръчал едно друго , но то закъсня.
охоо, 2 моста. по ми е уваже от независимо, ама се тая.. начи съвсем лека операция ти предстои... наистина ако ще го сменяш сега е момента... ако ще зимаш гуми за кал де, щот ако само по асфалта или предимно, няма сми ама инак не се струва след 5-6 месеца да тряа да зимаш 2-3" по големи гуми и старите да ти увиснат... Стефане ти им си яко висок, ем постоянно питаш хората, що искат да си дигат машните .. искам и аааз
Ми кво да ги питам? По наште земи няма километри кални коловози от които не можеш да излезеш, и които са станали дълбоки по метър от големите с по много колела. Там нямаш избор - и портални мостове от пристанищен кран ще поискаш, мани крачетата на Беларуса. За по-трезвомислещите - колкото може по-големи колела, а те искат лифт, разширяване на мостовете, и се почва... Обаче по наште земи има колкото си искаш бабуни и хълмчета, а на тях всеки нормален човек иска колата да си легне на корема, и клиренса на Ф-1 май нещо е излишно надут ...
Не пречете на машината да работи, на колата да върви. 15 дюймовите джанти с гуми 75 не случайно са масовите - това върши работа на повече от 60% от обитаемата от хора територия на планетата. За където не върши - и преправените джипове общо взето не вършат. Там живеят свои си зверове и гледат с почуда довлеклите се за малко дребни недоразумения с пищящи моторчета.
това паджеро е много хубава кола и съм сигурен че ще си много доволен от нея
за тунинга иима два варианта.
1. да и сложиш едни гуми и лебедка и да я подкараш веднага и после постепенно, като натрупаш опит да я тунинговаш.
2. сега, веднага да отидеш при някой, който разбира и той да ти я тунингова зада не се налага ти да откриваш топлата вода.
втория вариант обикновено излиза по - евтино и с по - малко нерви и иноси най - голямо удоволствие. разбира се ако отидеш, при когото трябва и ако не избираш разни евтини варианти
Вчера направихме една разходка с едно паджеро 2,8 td супер селект с заден блокаж. Останах с много добри впечатления. Колата вървеше перфектно и се справяше без проблем с препятсвията по пътя. Има дълги ходове на окачването и не загубва сцепление с пътя независимо от ямите. Двигателя мърка много приятно и дава много голяма тяга. Притеснява ме само този тип окачване на предния мост. Паджерото беше обуто с хубави гуми "Малатеста - Кайман" в размер 265/70/15. и беше с натегнати торзионни пръти. Определено има потенциал в тези машини.
Тази седмица ще го закарам в Балан Стар да му сменят дискове, накладки,течности всякакви и да му "изправят" волана щото седи малко на "криво" и ако излезе нещо друго. Някой да ме светне мога ли да го закарам на друг сервиз? Обаче да не ходя аз да му търся части.
Тук видях един калкулатор за гуми. Нищо не можах да сметна с него.
Май с руския хич не ме бива.
Мисля да си взема Гудиер МТ/R, ама какъв размер... ?
Коментар