Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокаж на заден диференциал на Pajero

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокаж на заден диференциал на Pajero

    Днес станах горд собственик на Pajero '96 2.8
    Смятам да го "подготвя", както се изразявате във форума за разходки извън пътя ( лебедка ,2'' Лифт,булбар, High Jack, и всички други неща, които сте описали подробно тук )
    Надявам се като стане готов да мога да се присъединя към някоя разходка на "съ-форумци" ако ме поканите

    Сега имам въпрос:

    Оказва се че имам блокировка освен на средния и на задния дифф.Възможно ли е това?
    Блокировката става( според мен) с някаква хидравлична или пневматична с-ма, защото се чува като го включвам. освен това работи
    Имам SuperSelect ( с-ма позволяваща избирателно включване на 4х4 без блокировка на дифа). Аз не съм чувал за модел на Паджеро с блокаж на заден дифф.
    Ще потвърди ли някой надеждите ми или да се ядосвам, че не си взех
    TLC или Патрол.

    Благодаря
    Nissan Patrol Y61

  • #2
    Грешката е вярна - има си Паджери с блокаж на задния диф. Така че карай и се радвай
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Благодаря. А случайно да знаеш какво значи едно копче което има три позиции и знак , който наподобява амортесьор,Позициите са Н,М и L,
      Nissan Patrol Y61

      Коментар


      • #4
        Хай, медиум и лоу - нивата на окачването. Само че не знам с колко се променя.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Честито от мен!
          Аз не съм чувал за модел на Паджеро с блокаж на заден дифф.
          Разбира се, че има - например твоя! Трябва да видиш само от кой модел е - самоблоиращ(LSD) или с ръчно включване. А, ти май каза, че включваш. Значи е от втория тип - с пневмовключване. Бутончето трябва да е пред скоростния лост май.
          Ако искаш имам разни документи.
          Тук ще те убеждават, че Паджерото не е за сериозен офроуд, а за разходка в парка Ще се радвам ако ги опровергаеш!
          Успех!

          Коментар


          • #6
            <<Хай, медиум и лоу - нивата на окачването. Само че не знам с колко се променя>>

            И аз така си помислих, но знаеш ли на какъв принцип работи?
            Nissan Patrol Y61

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Novice
              <<Хай, медиум и лоу - нивата на окачването. Само че не знам с колко се променя>>

              И аз така си помислих, но знаеш ли на какъв принцип работи?
              Не са нива на окачването, а твърдост на амортисьорите

              Коментар


              • #8
                Ами виж, аз се занимавам с американски джипки повече, но тук има хора които ще ти разяснят. Иначе мисля че поради наличието на компресор (с който си включваш и блокажа на задния диф,) той ти надува пневмоелементите на окачването, но в тънкости не съм запознат.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Паджеровод
                  Честито от мен!
                  Аз не съм чувал за модел на Паджеро с блокаж на заден дифф.
                  Разбира се, че има - например твоя! Трябва да видиш само от кой модел е - самоблоиращ(LSD) или с ръчно включване. А, ти май каза, че включваш. Значи е от втория тип - с пневмовключване. Бутончето трябва да е пред скоростния лост май.
                  Ако искаш имам разни документи.
                  Тук ще те убеждават, че Паджерото не е за сериозен офроуд, а за разходка в парка Ще се радвам ако ги опровергаеш!
                  Успех!
                  Много се радвам , че е така.

                  Незнам дали , щ е ги опровергая , защото съм още "гола вода", но съм се запалил много.Ако не друго - поне пари ще похарча...а после - вината ще е на "задкормилното устройство"
                  Nissan Patrol Y61

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Паджеровод
                    Първоначално публикуван от Novice
                    <<Хай, медиум и лоу - нивата на окачването. Само че не знам с колко се променя>>

                    И аз така си помислих, но знаеш ли на какъв принцип работи?
                    Не са нива на окачването, а твърдост на амортисьорите
                    Тогава няма ли да хард, медиум и софт? Нещо не ми се връзват буквите на абревиацията? Я пак помисли.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      това е система за регулирането на твърдостта на амортисьорите твърдо окачване меко и средно. имаш блокаж който работи с вакуум , гадното е когато се прецакат регулиращите амортиьори единия струва некаде около 450 лв. има вариант да се сложат (когато заминат) обикновенни. дълга база ли е

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от quadra
                        Първоначално публикуван от Паджеровод
                        Първоначално публикуван от Novice
                        <<Хай, медиум и лоу - нивата на окачването. Само че не знам с колко се променя>>

                        И аз така си помислих, но знаеш ли на какъв принцип работи?
                        Не са нива на окачването, а твърдост на амортисьорите
                        Тогава няма ли да хард, медиум и софт? Нещо не ми се връзват буквите на абревиацията? Я пак помисли.
                        Може аз да съм объркал буквите.Утре ще проверя.
                        Трябва ли да усетя нещо като променям това ниво?
                        Nissan Patrol Y61

                        Коментар


                        • #13
                          Ами окачването не е активно, така че не може да се очаква амортисьорите да регулират височина. Висока, средна и ниска твърдост - това е.

                          Коментар


                          • #14
                            Както кажеш, ти си по-запознат, аз от Паджери не разбирам.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Kaishin
                              това е система за регулирането на твърдостта на амортисьорите твърдо окачване меко и средно. имаш блокаж който работи с вакуум , гадното е когато се прецакат регулиращите амортиьори единия струва некаде около 450 лв. има вариант да се сложат (когато заминат) обикновенни. дълга база ли е
                              Не.Къса е .Това значи ли, че нe мога да му направя Lift? Тези регулиращите ще трябва ли да ги сменям? Или може би няма нужда?
                              Nissan Patrol Y61

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X