Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

    Благодаря!
    Мисля, че не е акумулатора, не е с висок капацитет, но е нов и върти доста свежо, пък и колата спря в движение.
    "електролитни кондензатори в ECM-а" вероятно е повредата!
    Ще мога ли да демонтирам сам ЕСМ-а(незнам къде е) и да го занеса на някой, който знае какво прави да смени кондензаторите?
    Поздрави!
    VARADERO SD2

    Коментар


    • #32
      До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

      ECU и ЕСМ едно и също ли е?
      VARADERO SD2

      Коментар


      • #33
        До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

        Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
        ECU и ЕСМ едно и също ли е?
        Да, намира се до десния крак на пътника. Махаш пласмасовата кора (трябва да отвиеш и няколко винтчета от лайсната за да я свалиш по-лесно). След това самоя компютър се държи на една гайка в горната му част.
        Георги Гатев

        Коментар


        • #34
          До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

          Всъщност се държи на две гайки в долната си част, а отгоре е на клипс.
          Откачи трите куплунга и тогава ще видиш гайките
          После сигнализирай. Не е задължително да е от кондензаторите, но не пречи да ги сменим, за да ги изключиш от подозрение.
          Между другото ECM-ът на Пахероса е напълно идентичен с този на Мицубиши Галант.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #35
            До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Между другото ECM-ът на Пахероса е напълно идентичен с този на Мицубиши Галант.
            А като софтуер? Някак си не ми се вярва да ползва същите map-ове, 6G72 мотора (3.0 V6), който се слага на Galant-а е с повече коне, реално е направен за повече мощност във високите обороти, вероятно не само от други валове и степен на сгъстяване, но и софтуер. Отделно 6G72-то на Galant-а SOHC 12V, SOHC 24V, DOHC 24V ли е

            Коментар


            • #36
              До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

              Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
              А като софтуер? Някак си не ми се вярва да ползва същите map-ове, 6G72 мотора (3.0 V6), който се слага на Galant-а е с повече коне, реално е направен за повече мощност във високите обороти, вероятно не само от други валове и степен на сгъстяване, но и софтуер. Отделно 6G72-то на Galant-а SOHC 12V, SOHC 24V, DOHC 24V ли е
              Според Autodatata e същия.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #37
                До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                При мен проблема се реши с ремонт на ECU-то. Благодаря на всички, които ме насочиха към майстора и на Ники за помоща.
                VARADERO SD2

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X