Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

    Здравейте, Колеги !

    Сутрин пали трудно след продължително въртене на стартер 5-10 секунди.
    Отвреме на време припалва някой цилиндър.
    След като запали всичко е нормално без прекъсвания . оборотите към 2000 и до две три минути си падат на 700.
    Иначе двигатела е часовник.
    Струва ми се че и като е топъл пали след 2-3 секунди въртене.
    Свещите ги смених но няма промяна.
    Има и газов инжекцион БСМ Бардолини.
    И на газ и на бензин колата върви много добре.
    Какво да правя ?
    LZ5ZI qth HASKOVO
    Pajero II GLS 3000 V6

  • #2
    До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

    Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
    И на газ и на бензин колата върви много добре.
    Какво да правя ?
    А трудното палене и на газ и на бензин ли е?

    Коментар


    • #3
      До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

      Ами пали само на бензин и тогава минава на газ автоматично като загрее.
      LZ5ZI qth HASKOVO
      Pajero II GLS 3000 V6

      Коментар


      • #4
        До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

        Най-вероятно газовата в режим на газ изключва бензиновата помпа.И после докато подкачи...Програмирай си паленето на газ да не минава през бензина...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Най-вероятно газовата в режим на газ изключва бензиновата помпа.И после докато подкачи...Програмирай си паленето на газ да не минава през бензина...
          Не. Бензиновата помпа не се изключва при мен. Само дюзите се изключват.
          Софтуера на БСМ не позволява да се пали на газ при студен двигател.
          LZ5ZI qth HASKOVO
          Pajero II GLS 3000 V6

          Коментар


          • #6
            До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

            Не съм много в час с газовите уредби, затова си трая, някой с повече опит да сподели...
            Само ще кажа, че ми прилича на задавяне, богата смес при палене. Например ако заедно с бензиновите инжектори при палене пропуска и газ. Ако палиш с натиснат до долу педал на газта какво става?

            Коментар


            • #7
              До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

              Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
              Не. Бензиновата помпа не се изключва при мен. Само дюзите се изключват.
              Софтуера на БСМ не позволява да се пали на газ при студен двигател.
              Може да запали на газ,но не е препоръчително...
              Задържаш копчето на газта и даваш на контакт,изчакваш да писне,и палиш..копчето се държи през цялото време натиснато.

              Коментар


              • #8
                До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                Абе понякога пали веднага.
                Може ли да е някаква лоша електрическа връзка.
                Акумулатора е 47 Ah и не е първа младост.
                Уж върти ама може да пада напрежението много.
                Май трябва да е по-голям.
                LZ5ZI qth HASKOVO
                Pajero II GLS 3000 V6

                Коментар


                • #9
                  До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                  Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                  Здравейте, Колеги !

                  Сутрин пали трудно след продължително въртене на стартер 5-10 секунди.
                  Отвреме на време припалва някой цилиндър.
                  След като запали всичко е нормално без прекъсвания . оборотите към 2000 и до две три минути си падат на 700.
                  Иначе двигатела е часовник.
                  Струва ми се че и като е топъл пали след 2-3 секунди въртене.
                  Свещите ги смених но няма промяна.
                  Има и газов инжекцион БСМ Бардолини.
                  И на газ и на бензин колата върви много добре.
                  Какво да правя ?
                  Нямаш проблеми с газовата уредба.Проблема е ,че помпата в резервоара започва да работи при старт(като дадеш контакт не качва както е при другите инжекциони)инжекциона не задържа налягане за дълго и при първо палене трябва да повъртиш.Аз правя друго-чуквам
                  3-4 пъти старт(по около 1/4 оборот) и след това пали на секундата.
                  Без да подавам газ!
                  Имам един въпрос. Къде ти е бутилката с пропана? Казаха ми че може да се сложи на мястото на резервната гума,но не знам какво става при минусови температури.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                    Да аз направих тест с помпата.
                    Сутринта преди да запаля , подадох 12 волта на сервизния конектор на бензиновата помпа за около 4-5 сек. Чува се че работи и също се чува и шум от горивото което минава през регулатора за налягането.
                    Въпреки това пак не можа да запали нормално.
                    Това беше преди два-три дни.
                    Днес сутринта след като бях включил снощи да заредя акумулатора всичко беше нормално. Запали от раз.
                    Още не съм сигурен , но нещата вървят към нов акумулатор.
                    LZ5ZI qth HASKOVO
                    Pajero II GLS 3000 V6

                    Коментар


                    • #11
                      До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                      Първоначално публикуван от nikito776 Преглед на мнение
                      Може да запали на газ,но не е препоръчително...
                      Задържаш копчето на газта и даваш на контакт,изчакваш да писне,и палиш..копчето се държи през цялото време натиснато.
                      Този номер не мина при мен.
                      Може да са сменили софта от БСМ Бардолини.
                      LZ5ZI qth HASKOVO
                      Pajero II GLS 3000 V6

                      Коментар


                      • #12
                        До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                        ИМАМ ГО СЪЩИЯ в6 3000 150к.с. 45а.ч. акумолатор е слаб за В 6 а щом казваш че не е първа младост купи си 75 а.ч. и приключваш темата
                        OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
                        www.offroadprimorsko.com
                        0899883765

                        Коментар


                        • #13
                          До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                          Аз смених акумолатора преди 3 месеца с 65 А супер акумолатор.
                          В началото май добре палеше,а после пак като преди.Не го бях карал
                          месец и вчере не можах да го отключа нямам ключалки на вратите
                          стана голямо чудо.Добре че се сетих да му подам ток през стартера.
                          Като го отворих - акумолатора на 3 V -заредих го и измерих за утечка
                          показа 50 mA - това е алармата в стенбай - ще се окаже ,че е дефектен,а едвам го намерих понеже е ляв плюс.Та може би си прав
                          за акумолатора.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                            Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
                            ИМАМ ГО СЪЩИЯ в6 3000 150к.с. 45а.ч. акумолатор е слаб за В 6 а щом казваш че не е първа младост купи си 75 а.ч. и приключваш темата
                            Ами така си дойде от Германия.
                            Явно са му сложили какъвто са имали колкото да се прибере до България.
                            Утре ще приключа с обслужването с НОВ акумулатор.
                            Днеска му сменихме всички ремъци и ролка.

                            Дано наистина това да е проблема !
                            Само се чудя какъв да купя до 150-200 лв !?

                            Поздрави на всички и благодаря за съветите !
                            LZ5ZI qth HASKOVO
                            Pajero II GLS 3000 V6

                            Коментар


                            • #15
                              До: Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно

                              Първоначално публикуван от igroeg Преглед на мнение
                              Аз смених акумолатора преди 3 месеца с 65 А супер акумолатор.
                              В началото май добре палеше,а после пак като преди.Не го бях карал
                              месец и вчере не можах да го отключа нямам ключалки на вратите
                              стана голямо чудо.Добре че се сетих да му подам ток през стартера.
                              Като го отворих - акумолатора на 3 V -заредих го и измерих за утечка
                              показа 50 mA - това е алармата в стенбай - ще се окаже ,че е дефектен,а едвам го намерих понеже е ляв плюс.Та може би си прав
                              за акумолатора.
                              Претендирам , че доста разбирам от електроники.
                              50 ма е много голям ток за устройство като аларма. Ако наистина е от нея направо я сменяй ! Съвременната схемотехника е на такова ниво, че трябва да става въпрос за по-малко от 1 ма в стенбай !
                              Замери само консумацията на самата аларма !

                              Поздрави !
                              LZ5ZI qth HASKOVO
                              Pajero II GLS 3000 V6

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X