Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

    Не разбирам защо токова и се притеснявате на тази фрикциона предавка?Като конструкция се състои от 4 елемента 2 касети вътрешна и външна феродови и огледални(метални)дискове.Обикновено работи на принципа:Вътрешната касета предава движението на нея нея са застопорени посредтвом шлици огледалните дискове.Между всеки огледален има по един феродов които е застопорен във външна когато не са притиснати един към друг огледалните дискове е въртят заедно с вътрешната касета между феродовите и не предават движение,когато са притиснати предават движението от вътрешната на външната касета.На такъв принцип работя мокрите съединители на моторите,съединителите на струговете и много др.Където не се изисква специално масло!Конкретно за маслото което цитирам:При новите 4тактови мотоциклети маслото за скорости съединител и двигател е едно в един картер...Тогава защо едно масло предвидено за смазва скороти и съединтел(фрикциона предака) да не може да смазва диференциал и фрикциона предавка?Моя опит е следния на 2тактови соц мотори М10д (там мазането е на ск и съединител) без забележка на същата машина след наливане на обикновено диф. масло възникна проблем залепване на феродовите дискове....На ямаха с едно масло за всичко компоненти при мен е от 5год. до сега нямам забележка там се ползва по горе споменато масло за мотори с мокър съединител.В ск на струг масло Ц8 работи по 10-12 часа на ден без забележка...
    Тека че въпроса е тая добака върши ли някаква работа или е прах в очите като някои други добаки за икономия и т.н.

    Коментар


    • #32
      От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

      Първоначално публикуван от skintek21 Преглед на мнение
      Не разбирам ....
      Споко бе! Ние тука само си чешеме пръстите. Не ни се връзвай, а слагай смело! Тъкмо ше споделиш после челен опит.

      п.п. А иначе имам една Ямаха XJ и я карам почти ежедневно, ама това е друго.
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • #33
        От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

        Виж сега.
        Няма момент (за разлика от мотоциклетния съединител), в който дисковете на ЛСД дифа, да не са притиснати.
        Притискането става с чашковидни пластини в двата края и шайби.
        Целта е ограничено приплъзване, когато едното колело изминава по-голям път, за да не страда прекалено много пътното поведение.
        Особено на хлъзгав асфалт.

        Оттам ( Limited Slip Differential) и названието.
        Не съм сигурен за процента на блокиране на нова, неизносена касета, но с износването на дисковете, този процент намалява.
        Следва или подлагане на пластини между касетата и пружинната шайба (ако дисковете имат още ресурс (дебелина), а той е упоменат в повечето случаи в спецификациите), или подмяна на самите дискове.
        Аз лично, не си бих правил експерименти, а ти както искаш.

        Принципът на действие е еднакъв (фрикционен), но начина на работа и предназначението-различен.
        Вероятно различен е и материалът.
        Нямам спомени в ЛСД да има "огледални" дискове.

        Ще добавя снимки на ЛСД на Фероза.
        Вижда се, че дисковете са еднакви като материал.
        Различават се по форма, според кой в коя част е зацепен.

        Вижда се също и пружинната шайба и подложната пластина.


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_0141.jpg
Прегледи:2
Размер:86.4 КБ
ID:5648059Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_0136.jpg
Прегледи:2
Размер:78.1 КБ
ID:5648058
        Последно редактирано от TigerHunter; 11-03-15, 17:37.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #34
          От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

          Маслото на 4-тактовите мотоциклетни двигатели е с добавка за съединител , но има и масла които са само за скоростна кутия и съединител , те се ползват при 2-тактовите двигатели , при тези мотори съединителя се ползва и натоварва много повече.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #35
            От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

            [QUOTE=TigerHunter;2720806]Виж сега.
            Няма момент (за разлика от мотоциклетния съединител), в който дисковете на ЛСД дифа, да не са притиснати.
            Има как да няма? И точно от вклюучването(зацепването)му се получава характерния шум(тракане)
            Матеряла няма значение може да е феродо,корк,келвар та дори и керамика

            Коментар


            • #36
              От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Маслото на 4-тактовите мотоциклетни двигатели е с добавка за съединител , но има и масла които са само за скоростна кутия и съединител , те се ползват при 2-тактовите двигатели , при тези мотори съединителя се ползва и натоварва много повече.
              Защо мислиш че се натоварва повече? 1един 2-тактов мотор тежи не повече от 100-20кг
              докато един 4-тактов пистак от порядъка на 1200см3 тежи около 300кг. и представяш ли какво е натоварването на съединителя примерно на 3-та с около 80 връщаш 2 и пълна газ да го дигнеш на задна гума?

              Коментар


              • #37
                От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                [QUOTE=skintek21;2720827]
                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                Виж сега.
                Няма момент (за разлика от мотоциклетния съединител), в който дисковете на ЛСД дифа, да не са притиснати.
                Има как да няма? И точно от вклюучването(зацепването)му се получава характерния шум(тракане)
                Матеряла няма значение може да е феродо,корк,келвар та дори и керамика
                В голяма грешка си.
                Пак ще повторя.
                Дисковете в ЛСД са в постоянен натяг от пружинните шайби.
                Натягането става с болтовете при сглобяването на касетата.
                Натягът намалява прогресивно във времето в резултат от експлоатацията и износването на дисковете. (И, или употребата на неподходящо масло, което води до по-бързото им износване)
                Тук не се говори за отпускане, а за приплъзване при разлика в скоростта на двете задни колела.
                Приплъзването е толкова, колкото е необходимо за да оберат (частично) планетите разликата.
                ЛСД-то е вид частичен блокаж, който е ПОСТОЯННО включен.
                За какво включване и тракане става въпрос?
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #38
                  От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                  [QUOTE=TigerHunter;2720911]
                  Първоначално публикуван от skintek21 Преглед на мнение

                  В голяма грешка си.
                  Пак ще повторя.
                  Дисковете в ЛСД са в постоянен натяг от пружинните шайби.
                  Натягането става с болтовете при сглобяването на касетата.
                  Натягът намалява прогресивно във времето в резултат от експлоатацията и износването на дисковете. (И, или употребата на неподходящо масло, което води до по-бързото им износване)
                  Тук не се говори за отпускане, а за приплъзване при разлика в скоростта на двете задни колела.
                  Приплъзването е толкова, колкото е необходимо за да оберат (частично) планетите разликата.
                  ЛСД-то е вид частичен блокаж, който е ПОСТОЯННО включен.
                  За какво включване и тракане става въпрос?
                  Моя по номера на вина излиза че с ЛСД.
                  Нз какво има вътре понеже не съм го отварал....
                  Но ми се струва,че при нормално движение си е отворен и затваря само при боксуване..
                  Правил съм няколко теста:При теста с дигането на крик и вартеното на едната гума тегаво се върти но все пак се върти.
                  А при пътни условия Първо изтрака и тогава зацепва и се въртът и 2-те гуми даже съм забелязал че като е празен зацепва по трудно също тека и на ниски обороти пак не зацепва и се върти само едно колело.....

                  Коментар


                  • #39
                    От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                    ЛСД при движение направо си е затворен (блокиран), в процентите които са заложени от производителя.
                    И които както казах по-нагоре, прогресивно намаляват с износването на дисковете.
                    Концепцията сработва при завой.
                    Колкото по-суха е настилката и с по-добро сцепление, толкова повече приплъзва.
                    При въртенето на едното колело, ако ЛСД-то работи поне малко, другото трябва да се завърти в същата посока.

                    Постнал си схеми, затова предположих че си запознат и с принципа на работа.

                    Ако е така както ти го описваш, какво според теб кара блокажа да зацепи?
                    И то при движение направо?
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                      Муфа например?

                      Коментар


                      • #41
                        От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                        Саше! Чети между редовете бе!
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                          Първоначално публикуван от skintek21 Преглед на мнение
                          Защо мислиш че се натоварва повече? 1един 2-тактов мотор тежи не повече от 100-20кг
                          докато един 4-тактов пистак от порядъка на 1200см3 тежи около 300кг. и представяш ли какво е натоварването на съединителя примерно на 3-та с около 80 връщаш 2 и пълна газ да го дигнеш на задна гума?
                          Не е важно колко кубика е и колко тежи , макар , че има и 2-тактови състезателни мотоциклети с тези килограми. Важно е колко често и как се ползва съединителя при 2-такта и при 4- такта , затова и има такова масло.



                          Виждам , че не си много запознат с мотоциклетите , и за да не обяснявам дълко , ще кажа , че разликата в използването и натоварването/приплъзването/ на съединителя при 2-такта и 4-такта е като разликата между проститутка на околовръстното и монахиня. Затова ако си правиш експерименти , по-добре ги прави с масло за съединител на 2-тактов мотор.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • #43
                            От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                            ........мъка.....

                            Коментар


                            • #44
                              От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                              Първоначално публикуван от skintek21 Преглед на мнение
                              Понеже аз сигурно обяснявам неразбираемо добавям картинкистава въпрос за този вид лсд и този вид съединители Каква е разликата в принципа на действие и работа?Понеже аз не откривам....
                              .

                              Разликата на двете е ,че съединителят е предвиден за максимално сцепление , а лсд -то за частично - на хлъзгаво лсд-то се държи като съединителя , на суха настилка приплъзва за да позволи на диференциала компенсация на различните обороти на двете колелета в завой. На съединителя ти има едно стерженче навито в централното з.к. и контрирано с контрагайка - щом караш мотор знаеш за какво е . Пробвай да го навиеш 2 -3 оборота и ще се получи нещо като лсд , но колко време ще изкара след това съединителя ? Затова има и допълнителна присадка в маслото за лсд .Друг въпрос дали наистина я има , че откак сложих Кастрол за лсд много лесно взе да превърта едното колело спрямо другото и сега си търся 80в90 за лсд , кастрола ще го хвърля на има няма 5 месеца .

                              Коментар


                              • #45
                                От: Може ли да се използва в ЛСД Диференциал

                                Като я няма присадката прави точно обратното - превърта на тласъци.

                                Оставете LSD-то. Основния проблем да ползва онова масло в диференциал е че онова не отговаря на GL-5 стандарта, тоест не става за смазване на двойката пиньон/корона. Че най-вероятно и за LSD не става е друг въпрос.

                                Във всеки български струг има подобен съединител. Там сипват M10D и изкарва много десетилетия, даже без смяна на маслото. Това че устройството има някакви външни прилики по никакъв начин не кореспондира с това кое какво масло иска.

                                ...и не на последно място - масло в диф се сменя на 5 години, а струва колкото половин-един резервоар нафта. Къде е икономията, дори да ставаше, и какъв процент от общите разходи (и евентуално купуване на нови пакети пластини на скромната сума от 1500-2000лв) е?

                                Брадата изисква ножичка и гребенче, иначе заприличваш на клошар. И на мен ми се иска разходите по джипката да са колкото по средностатистическа малолитражка, ама просто няма как да се случи.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X