Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

    Информацията е на английски, но е полезна ! С "две думи" се посочва като основен проблем таблото с уредите. След подмяна проблема на няколко души е бил решен.

    http://www.pocuk.com/forums/viewtopi...er=asc&start=0
    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

      Проблема е отстранен , но мисля че bhopz трябва да каже какво точно е направил . За да може и другите да почерпят опит .
      Еди Рангелов : 0885 088 444
      Няма незаменими има незабравими хора !!!

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

        Извинявайте за закъснението,но... след смяната на термодатчик,който е на главата,проблема е решен.Сега продължавам да чета за лок-ъпа.Той включва само за секунда и пак се връща на 4 та.Датчика е първия от към водния радиатор.

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

          Благодаря на всички отзовали се колеги.

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

            Първоначално публикуван от bhopz Преглед на мнение
            Извинявайте за закъснението,но... след смяната на термодатчик,който е на главата,проблема е решен.Сега продължавам да чета за лок-ъпа.Той включва само за секунда и пак се връща на 4 та.Датчика е първия от към водния радиатор.
            Потърси в нета настройка на TPS/TPL - това е един реостат, който е свързан с педала на газта. Според англичаните от стойностите на TPS/TPL започва диагностиката на автоматичната скоростна кутия. Ако ползваш английски :

            For petrol its TPS
            For diesel its LPS

            To easily check and adjust the LPS, you need to make a test harness so you can tap on the two wires of the LPS while it is connected.

            For the 3 wire LPS, you need to tap on the black (-) wire and green with yellow stripe (+) wire. Use a digital voltmeter.

            1. Have the paj warm up to its operating temp.
            2. Turn off the engine
            3. Disconnect the LPS from the connector and attach the test harness
            3. Connect the digital voltmeter
            4. Turn ignition to "ON" (do not start)
            5. Check/adjust if within range as follows;
            Lever at rest (0.8v - 1.0v)
            Lever fully pressed (3.7v - 5.0v)
            6. Turn ignition to "OFF"
            7. Reconnect the LPS to the connector

            Hope this helps

            6 месеца lock up при мен играеше по същия начин и ми скъса нервите. Ходих по майстори, нагоре-надолу и все същото .Всъщност най-накрая се разминах само с изваждане връщане на буксата на TPS-a и при мен се оправи.

            P.S. Reset-ни компютъра на скоростната кутия - ако си с десен волан вляво от педала на спирачката. Синя дълга букса - вадиш я за около 1 час.
            Последно редактирано от DimitarNikolov; 24-12-15, 15:14.
            Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
            Бахти, как се изказах...

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

              Благодаря ти.Ще пробвам и това.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                Колега,аз имам същия проблем с 4та скорост,можеш ли да ми кажеш въпросният датчик(първия от към радиатора)какви стойности трябва да показва за да го замеря.Самия датчик скъп ли е?
                Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
                0883 39 72 04

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                  Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
                  Колега,аз имам същия проблем с 4та скорост,можеш ли да ми кажеш въпросният датчик(първия от към радиатора)какви стойности трябва да показва за да го замеря.Самия датчик скъп ли е?
                  16лв.нов.
                  ТЕЛ:0886301378

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                    Пак ще питам защото ми е неясно кой от 3те датчика е въпросният.Жълтият и зеленият са с по 1 кабел а червеният с 2(за ориентиране зеленият и червеният са до капака на ангренажа)
                    това е на Паджеро 2.5 1993 с АСК

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0017.jpg
Прегледи:2
Размер:133.9 КБ
ID:5699109
                    имам и същото Паджеро и с РСК там има само червеният датчик с 2 кабела.
                    Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
                    0883 39 72 04

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                      Похвалвам на секундата, че реших проблем със скоростите на ловното ми Паджеро 2, 2.8 Д за сумата от 3лв и някакви стотинки. Оказа се въпросния датчик на главата(който описва @bhopz), като загрее колата, разрешава на кутията да сменя от трета нагоре. Три години го карах само до 3-та. Гореше 20/100, и главата ми бръмваше докато отида до лова, с 80 км/ч бях на 3200-3500 оборота, сега със 100 км/ч съм на 2000-2100. Като се сетя само, че ми предлагаха, да свалят клапанно тяло или направо втора злоупотреба скорости. Не че съм доволен, направо съм щастлив, благодарение на колегата @bhopz, как за 4 кинта, реших въпроса сам за около 10 мин с 1 бр. Звездогаечно ключе 12.

                      Към колегата " ichods" в магазина ми казаха, че двата, които са с едната букса им ги давало еднакви, само тоя с двете е различен, може да купиш един и да пробваш, просто на 2.8 са разположени различно. Ако искаш, пиши на лични, ще ти кажа от къде го купих и ще ти кажа номера по артикул, че в същата фирма, на един приятел му казаха, че няма такава част. Просто попаднах на много отзивчиво момиче, което си изгуби половин час с мен.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                        в магазина ми казаха, че двата, които са с едната букса им ги давало еднакви, само тоя с двете е различен, може да купиш един и да пробваш
                        Не са еднакви вЕрвай ми.
                        Последно редактирано от Паджеровод; 21-01-16, 17:58.
                        ТЕЛ:0886301378

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                          Аз днес минах само с почистване на буксите. От къде пък чак там да са се напълнили с кал.
                          GSM 0877 08 99 19
                          Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                            Здравей колега,за кои букси става на въпрос,тези на датчиците,дето са на главата ли?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                              Пак пиша по темата,смених упоменатият то горе датчик(зеленият на снимката) с нов,но ефекта беше нулев.След това си върнах стария и смених другия датчик(жълтия),но пак същата работа.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0017.jpg
Прегледи:2
Размер:133.9 КБ
ID:5699428
                              Ето каква е ситуацията при мен,натискам копчето OD(на таблото свети OD OFF)
                              1.тръгвам на L
                              2.след това бутам лоста на 2(сменя скорост)
                              3.при около 2500-2600 оборота бутам лоста на D(отново сменя скоростите,вече сме на 3та)достигам 3000 оборота(няма никакво превключване)
                              4.натискам копчето OD(на таблото изгасва лампата),превключва скорост,оборотите падат с 200-250.Скоростта е 85км/ч с 3000 оборота
                              5.след това колкото и да го настъпам няма никакво превключване
                              6.натискам отново OD връща се скорост и при 85км/ч оборотите са 3250

                              Явно нямам 4та скорост,но не трябва ли това малкото превключване което се командва с копчето да е след 3та?Не трябва ли да го има само след 4та?
                              Другото което открих при размяна на кабелите на двата датчика е че започна да ми върти перката на климатика при контакт,следователно жълтият(от снимката) включва принудително при нужда перката и остава зеленият датчик да е за кутията.Възможно ли е да направя някаква поразия ако принудително дам на кабела на зеления датчик маса и залъжа веригата че е позволено превключването?
                              Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
                              0883 39 72 04

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                                Така както си го описал, ми се струва, че не ти работи Lock Up-а на кутията .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X