Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

    Карам паджеро от около две години и до сега не съм имал подобен проблем. След излизането на асфалта от калната разходка с приятели разбрах,че джипа не иска да сменя скоростите както преди.Тогава установих,че през цялото време съм карал в режим на "Hold". Когато превключа на режим "Normal" джипката не сменяше навреме скоростите.На другият ден след измиване от калта,проверихме всички букси към АСК и нямаше проблеми с кабелите и буксите.Сега карам само на режим "Hold" и не знам какво да го правя.. Ходих при доста майстори и сервизи,но нямат такава букса за чете на грешки,за да разбера дали трябва да сваляме кутията,защото всеки сервиз искат да свалят най-напред кутията.За това се обръщам към Вас,знаещите във форума и ако можете да ме насочите как да подходя.

  • #2
    От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

    .....пък ако кажеш и от къде си?
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      .....пък ако кажеш и от къде си?
      Ако правилно разчитам ника е близо до Стоян!

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

        От Балчик съм

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

          Първоначално публикуван от bhopz Преглед на мнение
          Карам паджеро от около две години и до сега не съм имал подобен проблем. След излизането на асфалта от калната разходка с приятели разбрах,че джипа не иска да сменя скоростите както преди.Тогава установих,че през цялото време съм карал в режим на "Hold". Когато превключа на режим "Normal" джипката не сменяше навреме скоростите.На другият ден след измиване от калта,проверихме всички букси към АСК и нямаше проблеми с кабелите и буксите.Сега карам само на режим "Hold" и не знам какво да го правя.. Ходих при доста майстори и сервизи,но нямат такава букса за чете на грешки,за да разбера дали трябва да сваляме кутията,защото всеки сервиз искат да свалят най-напред кутията.За това се обръщам към Вас,знаещите във форума и ако можете да ме насочите как да подходя.
          ........севетеше ли нещо по таблото? една лампа като слънце светила ли е?Миришеше ли на масло,специфичен мириз?

          Коментар


          • #6
            Никаква лампа несветеше и не миришеше на масло.Всичко си беше нормално.

            Лампата на таблото за автомата ми светва само когато запаля двигатела и то само за 2/3 сек.
            Последно редактирано от CarTest™; 07-03-15, 10:17.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

              ....маслото проверете ,на цвят трябва да е колкото си може по червено, колкото е по кафяво клонящо към черно ,толкова по зле е маслото и се налага смяната му.....другото е да се провери нивото му, като то се мери на запален мотор,( препоръчително е да е горещ мотора) като първо изреждате от P към R,N,D и обратно и после мерите.....ако ли не е от това ,най вероятно има проблем с клапаните ,които управляват потока на маслото от помпата към "хидромозъка" в кутията,намират се в картера .....случвало ми се е такъв проблем, и с разтягане на пружината на клапана се оправя - временно ......

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                Благодаря за съветите.Утре ще съм в бокса.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                  Пробва ли да го разбуташ напред-назад с повечко газ?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                    Кутията можела да се закача.Сега остава да намеря майстор с такава програма.Майстора ми отказа да видем клапаните ,защото няма такава програма и...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                      Първоначално публикуван от bhopz Преглед на мнение
                      Кутията можела да се закача.Сега остава да намеря майстор с такава програма.Майстора ми отказа да видем клапаните ,защото няма такава програма и...
                      ......може да се "закача", ама от къде сте?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                        Първоначално публикуван от bhopz Преглед на мнение
                        От Балчик съм
                        От далече.............
                        Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                        Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                        Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                        Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                        Коментар


                        • #13
                          Маслото е сменяно преди 6000км.Успяхме да източим около 4,5 лт.Сега видимо цвета му не е червено,но и още като го сменихме пак небеше червено.Нивото е мерено при топъл мотор и ск.и е на мах.На таблото не ми е светвала лампата и не е имало никъкъв мирис.Всичко си беше нормално.Сега си карам само на ”холд”.

                          Маслото задължително ще го сменя,но незнам,да ли ще ги намеря тези клапани и да ги сменя с нови.
                          Последно редактирано от CarTest™; 13-03-15, 22:20.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                            Вчера бях при майстор,който ми измерва токовете който отиват към кутията,а аз включвах на задна,на директна,после на ”холд” и на нормално.Заключението беше,че нее ел.проблем,а в с.кутия.Ще продължавам да чета.Още не мога да се реша да сваляме кутията.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994

                              Доцент Стефанов от ТУ Варна.
                              O887627O89
                              Този ако не ти помогне във Варна, друг няма да може.
                              Land Rover Discovery II, V8 4.0
                              VW Golf VI variant
                              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X