Карам паджеро от около две години и до сега не съм имал подобен проблем. След излизането на асфалта от калната разходка с приятели разбрах,че джипа не иска да сменя скоростите както преди.Тогава установих,че през цялото време съм карал в режим на "Hold".
Когато превключа на режим "Normal" джипката не сменяше навреме скоростите.На другият ден след измиване от калта,проверихме всички букси към АСК и нямаше проблеми с кабелите и буксите.Сега карам само на режим "Hold" и не знам какво да го правя.. Ходих при доста майстори и сервизи,но нямат такава букса за чете на грешки,за да разбера дали трябва да сваляме кутията,защото всеки сервиз искат да свалят най-напред кутията.За това се обръщам към Вас,знаещите във форума и ако можете да ме насочите как да подходя.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994
Свий
X
-
От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994
Ако правилно разчитам ника е близо до Стоян!Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение.....пък ако кажеш и от къде си?
Коментар
-
От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994
........севетеше ли нещо по таблото? една лампа като слънце светила ли е?Миришеше ли на масло,специфичен мириз?Първоначално публикуван от bhopz Преглед на мнениеКарам паджеро от около две години и до сега не съм имал подобен проблем. След излизането на асфалта от калната разходка с приятели разбрах,че джипа не иска да сменя скоростите както преди.Тогава установих,че през цялото време съм карал в режим на "Hold".
Когато превключа на режим "Normal" джипката не сменяше навреме скоростите.На другият ден след измиване от калта,проверихме всички букси към АСК и нямаше проблеми с кабелите и буксите.Сега карам само на режим "Hold" и не знам какво да го правя.. Ходих при доста майстори и сервизи,но нямат такава букса за чете на грешки,за да разбера дали трябва да сваляме кутията,защото всеки сервиз искат да свалят най-напред кутията.За това се обръщам към Вас,знаещите във форума и ако можете да ме насочите как да подходя.
Коментар
-
От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994
....маслото проверете ,на цвят трябва да е колкото си може по червено, колкото е по кафяво клонящо към черно ,толкова по зле е маслото и се налага смяната му.....другото е да се провери нивото му, като то се мери на запален мотор,( препоръчително е да е горещ мотора) като първо изреждате от P към R,N,D и обратно и после мерите.....ако ли не е от това ,най вероятно има проблем с клапаните ,които управляват потока на маслото от помпата към "хидромозъка" в кутията,намират се в картера .....случвало ми се е такъв проблем, и с разтягане на пружината на клапана се оправя - временно ......
Коментар
-
От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994
......може да се "закача", ама от къде сте?Първоначално публикуван от bhopz Преглед на мнениеКутията можела да се закача.Сега остава да намеря майстор с такава програма.Майстора ми отказа да видем клапаните ,защото няма такава програма и...
Коментар
-
От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994
От далече.............Първоначално публикуван от bhopz Преглед на мнениеОт Балчик съм
Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005
Коментар
-
Маслото е сменяно преди 6000км.Успяхме да източим около 4,5 лт.Сега видимо цвета му не е червено,но и още като го сменихме пак небеше червено.Нивото е мерено при топъл мотор и ск.и е на мах.На таблото не ми е светвала лампата и не е имало никъкъв мирис.Всичко си беше нормално.Сега си карам само на ”холд”.
Маслото задължително ще го сменя,но незнам,да ли ще ги намеря тези клапани и да ги сменя с нови.Последно редактирано от CarTest™; 13-03-15, 23:20.
Коментар
-
От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994
Вчера бях при майстор,който ми измерва токовете който отиват към кутията,а аз включвах на задна,на директна,после на ”холд” и на нормално.Заключението беше,че нее ел.проблем,а в с.кутия.Ще продължавам да чета.Още не мога да се реша да сваляме кутията.
Коментар
-
От: Проблем с АСК на Pajero 2.8 1994
Доцент Стефанов от ТУ Варна.
O887627O89
Този ако не ти помогне във Варна, друг няма да може.Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар