Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кой какво направи по Джипката днес?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Т'ва нямам нерви да го гледам даже, камо ли да седна да го правя, ако ще и висулки от тавана да завъдя... А що се зашушва? Мойто такива драми няма засега.Първоначално публикуван от xcm Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]935732[/ATTACH] Два дена си играх с радиаторчето на парното
за сега го закрепих и тази зима ще го бъде, но ми се иска при следващото запушване да го сменя с ново. Някой да има идея от къде може да се купи ново и ориентировъчна цена. Pajero 3.2 DID - 2001г.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
.....карано с вода в мотора за известно време и ръждата после го е запушила.....Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеТ'ва нямам нерви да го гледам даже, камо ли да седна да го правя, ако ще и висулки от тавана да завъдя... А що се зашушва? Мойто такива драми няма засега.
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Да де, ама той говори за рецидив - като се направи една качествена промивка на цялата система със съответните химии и после се налее правилния антифриз, не би ли трябвало да се приключи с тоя проблем?Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение.....карано с вода в мотора за известно време и ръждата после го е запушила.....Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Не знам, за сега е добре, но от лявата част на таблото духа с около 5-10 градуса по-топло в сравнение с дясната, което ме навежда на мисълта че от дясната страна на радиатора все още има запушени канали.
Пламен, освен кранчето за източване на радиатора и евентуално сваляне на термостата, къде може да се бутне, за да се източи напълно охлаждащата система? За да мога да направя хубаво премахване на водата от системата. Благодаря
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Тия дни по Коледа се захванах да сменя задния LSD диф на джипката със 100% блокаж оригинал от Паджеро. Всичко вървеше добре и имаше изгледи да отида на 30-ти на разходка по случай изпращането 2017-та, но се оказа, че задния диф с блокажа е с предавателно число 4.9. Моите с предавателни числа 4.636 и така предния мост става неизползваем. Сега търся преден диф с предав.число 4.9, може само пиньон и корона, ако на някой му се намира да пише.


Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Не е съвсем неизползваем. Централният диф нали е затова, да обира разликите, ако си със суперселект де. Виското се товари, но за кратко време може. Дори и да блокираш централния диф на сняг ще можеш.Първоначално публикуван от stambo98 Преглед на мнениено се оказа, че задния диф с блокажа е с предавателно число 4.9. Моите с предавателни числа 4.636 и така предния мост става неизползваем.
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Така е, но за да не мисля дали ще се пръсне раздатката някъде в гората като карам с включен централен блокаж хубаво е диференциалите да са си с еднакви числа, както трябва да е.Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеНе е съвсем неизползваем. Централният диф нали е затова, да обира разликите, ако си със суперселект де. Виското се товари, но за кратко време може. Дори и да блокираш централния диф на сняг ще можеш.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Намерих (не от форума), утре сглобявам, че днес изтървах хубавата разходка пак....Първоначално публикуван от stambo98 Преглед на мнениеТака е, но за да не мисля дали ще се пръсне раздатката някъде в гората като карам с включен централен блокаж хубаво е диференциалите да са си с еднакви числа, както трябва да е.
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Здравейте колеги нов съм в форума наскоро си купих Паджеро 2 дълга база смених гумите с 31ци обаче нещо много ниско гумите направо наравно с калниците грозна работа направо като спънат кон нтегнах торсионите повдигнасе с 5см НО гумите се свиха навътре моля за помощ казах ми нещо се подлагало тампони фтулки ако може да ме просветлите кое къде се слага и как БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Ами това което направих днес по моето L200, беше че най-накрая пробвах новия си двигател, който подготвях около месец и половина и от около две седмици монтирахме и доизкусурявахме, и той взе че запали.Има още доста работа,но важното е че тръгна. Бях много радостен от това,защото в цялото приключение имаше много неизвестни. Историята е следната - Преди известно време попаднах на автомобил Мицубиши ГТО, в доста окаяно състояние, защото е бил конфискуван преди около 20 или повече години и през това време кой каквото е могъл е свалял. Хубавото е че двигател,скорости и други неща си стояха. Когато са го отнели е бил почти нов. Километража показваше пробег от около 14000км, а във двигателя не се забелязваха следи от износване. Без да се замисля го спазарих с идеята да го поставя в пикапа. Става дума за 3.0 V6 с четири разпределителни вала и 224 к.с., без турбо. Този в пикапа ми също е 3.0 V6 но с два разпр. вала и 177к.с. Всеки е чувал лафа, че на един мъж конски сили и цици никога не са му достатъчни, та и аз така се полакомих да поставя още 50-тина к.с. повече в пикапа. Двигателите конструктивно са идентични и бях убеден че ще успея.Още повече че вече го бях виждал това нещо реализирано при руснаците, но там беше по-екстремно, защото бяха присадили този мотор но с двойното турбо и около 300к.с. По техни отзиви и коментари, джипа става невероятно приятен за шофиране с ускорението и динамиката ,която получава.Надавам се и при моя да се усети подобрение, макар и малко.През този месец и половина се занимавах с промените по мотора, защото в колата той е разположен напречно, а в пикапа е надлъжно. Всичко необходимо е достъпно и сравнително лесно за преправяне.Както казах, има още доста довършителни работи, като да препрявя хидравликата за волана, да се дооборудва и промени малко окабеляването на двигателя. Също и да избера и монтирам охлаждането на радиатора, което вече ще е електрическо, а не с виско. За сега все още ще бъде със стария компютър от пикапа,но след като изчистя всичко останало , ще се заровя и в кабелите в купето за да монтирам оригиналния компютър от ГТО-то. Мислех първо да оправя всичко и тогава да го пробвам,но нетърпението взе връх и го тествах.Останах много доволен как запали, но първоначално не работеше стабилно докото се усетих че не съм закачил масата на двигателя. след като я вързах всичко си дойде на мястото.Остана да почуква някой от хидравличните повдигачи, но и той ще се оправи като го оставя да поработи по-дълго.За сега пробата беше съвсем кратка, само колкото да се уверя че работи.
Та това беше за сега. До края на седмицата се надявам да успея да го подкарам на самоход и да разбера как е променен.
Ето и няколко снимки.
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Днес смених накладките на Пинина. До сега не бях го правил на тая кола. Необходими са гайковерт или гедоре с удължител, камъни 14 и 17 мм, и гаечен 17 мм. И така:
- сваля се съответното колело (колела);
- с камък 14 се развиват двата болта и се вади спир. цилиндър, или както се казва ... бутало в супорт (увисва на спир. маркуч);
- със стяга или клещи-гарги се прибират спир. бутала (ако не стане, прекратявате операцията);
- с камък 17 се развиват двата болта, които държат супорта с накладките (остава в ръцете ви);
- сменят се накладките;
- монтират се в обратния ред.
Ключ 17 е за контра при завиване на предните спир. цилиндри.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
От: Кой какво направи по Джипката днес?
Днес установих, че накладките може да се сменят и без да се демонтира супорта, но е по-трудно.Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение...
- с камък 17 се развиват двата болта, които държат супорта с накладките (остава в ръцете ви);
- сменят се накладките;
Какво да се прави, така е със самоуките - трупат се знания в движение.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


Коментар