Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи по Джипката днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
    Абе това май е често срещан проблем. Преди две седмици правих предните, сега се обаждат задните. То не бе раздвижване, гумички, цилиндърчета, не знам си кво още - аман.
    Мда.. и ние минахме по този път с предните спичачки преди има няма месец.
    Явно си е често срещано явление това със спирачките. Даже може да се пише към "детските болести" на 2-ката

    п.с. Така и така сваляхме апаратите сложихме нови накладки и тръкнахме дисковете, че те имат още живот.
    '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
    '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
    И разни BMW-та...

    Коментар


    • От: Кой какво направи по Джипката днес?

      Не е болест колеги,просто не ги карате всеки ден.Аз с моето П-ро нямам проблеми със спирачките,всеки ден върти около 50км.Имам проблем с резорвара,много бързо се изпразва.Ама едното за сметка на другото.
      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
      АСК Ален Мак

      Коментар


      • От: Кой какво направи по Джипката днес?

        Днеска и купих нови гумени стелки за зимата и допълнителни подложки на седалките.
        AUDI Q5, 2TDI

        Коментар


        • От: Какво направих по Мицубишито днес?

          Как търпиш гума,особенно тия тип леген?
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • От: Кой какво направи по Джипката днес?

            Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
            Не е болест колеги,просто не ги карате всеки ден.Аз с моето П-ро нямам проблеми със спирачките,всеки ден върти около 50км.Имам проблем с резорвара,много бързо се изпразва.Ама едното за сметка на другото.
            Всеки ден, от както е взето, абсолютно всеки.
            Е вярно не са по 50км, но не си спомням ден да не е карано.

            п.с. т'ва па наща 2.8-ца дава неприлично нисък разход като за такъв джиБ
            '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
            '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
            И разни BMW-та...

            Коментар


            • От: Кой какво направи по Джипката днес?

              Карам няколко Паджера от най-различни модификации и описаният от теб проблем категорично не съществува. Единствено при П3 и П4 има склонност към клеясване на водачите, защото след двойката нещата откъм качество на изработка и материали тръгват надолу... Вероятно при смяна на накладките, някой е пренебрегнал ролята на маншоните на водачите и тези на буталцата и е събрал спирачния апарат "едно към некъде".
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                Такааа, след "щастливо" закупуване на джипката от съфорумец още на първия баир стрелката на температурата подозрително скочи нагоре, появиха се мехури в казанчето и си викам "Честито!" Та равносметката от "щастливото" закупуване е:
                1. Спукана глава следователно замяна с все гарнитурите и всичко по учебник
                2. смяна термостат
                3. смяна водна помпа
                4. смяна радиатор
                5. смяна турбина, старата беше със спукан охлюв вследствие на някакъв селски варненски тунинг
                6. смяна входящи колекторни тръби, спукани пак от тунинга
                7. рециклиране изцяло на ГНП, че течеше от две места (ама съм късметлия, а?)
                8. така и така всичко е долу, смяна на ролки, ремъци и тук таме някой маркуч
                Всичко тотал 3220лв. Добре, че попаднах на много нормален майстор благодарение на Стоян Sariones, и човека ме открехна на някои тайни във взаимозаменяемостта на частите, иначе цената щеше да е друга. Сега джипката е като нова, след зверски тормоз по баирите стрелката не мръдна и мърка като коте

                Коментар


                • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                  Все едно си я купил от Горубляне,стегната като за продаване!Баси,нещата не са такива,каквито бяха преди време!
                  088пет722пет99
                  http://www.hydropompi.com/

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                    Първоначално публикуван от cheto Преглед на мнение
                    Такааа, ...
                    И това, ако е оная джипка дето беше с прокурорско си егати и "късметлията". Направо не е истина човек! Дано поне от тук нататък да нямаш проблеми.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                      Здравейте колеги, тези дни ме удари съчмата, че "жипката" е много шумна и реших да я обезшумя малко. В началото си мислех да мина само с пода и вратите, но в последствие нещата взеха друга посока и се получи следното:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20131206_165100.jpg
Прегледи:1
Размер:121.8 КБ
ID:5546364 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20131206_134739.jpg
Прегледи:1
Размер:123.5 КБ
ID:5546362
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20131206_134759.jpg
Прегледи:1
Размер:82.6 КБ
ID:5546363

                      Изкарах абсолютно всичко от купето и се налепиха първо виброуловителен материал(Silent Coat ML3), а след него и шумоизолиращ(Silent Coat Noise Isolator 8). В крайна сметка Паджерото стана адски тихо и сега единствено се чува мотора, но много по-тихо от преди. Няма скърцане, няма шум от гуми. Единствено ми се струва, че по-бавно набира, но като се има предвид, че изолациите са около 30-40 кг. е обяснимо, въпреки, че може и да си въобразявам. Важното е, че получих друга "жипка" .
                      Подробности не бих могъл да дам много, защото аз бях само страничен наблюдател на операцията, която вещо бе изпълнена от Дънди, Гого и Роко от Flex Bro's.
                      Последно редактирано от Бай Гуджан; 16-12-13, 17:22.

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                        Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                        И това, ако е оная джипка дето беше с прокурорско си егати и "късметлията".
                        Същата! Ама аз съм си виновен де, очи гледали - очи плакали дет се вика. Предоверих се малко, но поне ми е за последен път.
                        Интересните подробности около ремонта са, че главата е от Теракан пасна си идеално с изключения на капака. Колекторите пак от Теракан, а турбината познайте....Теракан! Даже е по-удачна понеже е с водно охлаждане. Въобще корейците много ми улесниха живота понеже си продават и пълен набор гарнитурки и семеринги за 85лв. срещу тези на Мицубиши за 200 и нещо си! Сложиха и допълнителен радиатор за автоматика така че мисля проблема с прегряването да изчезне. Като цяло разликата е осезаема.

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                          Вчера ми се разтече предния спирачен апарат за втори път. Лятото рециклирах предните апарати със гумички на Сейкен, но се оказа, че гумичките за цилиндъра са 57мм, а мойте 60,3мм, както и да е, оставих старите и чак сега се обади левия апарат. Смених я със такава на Ауто(олиго)френ (никога не се прецаквайте с тази марка, две такива протекоха за няма и един ден интервал).

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                            Първоначално публикуван от cheto Преглед на мнение
                            Същата! Ама аз съм си виновен де, очи гледали - очи плакали дет се вика. Предоверих се малко, но поне ми е за последен път.
                            Интересните подробности около ремонта са, че главата е от Теракан пасна си идеално с изключения на капака. Колекторите пак от Теракан, а турбината познайте....Теракан! Даже е по-удачна понеже е с водно охлаждане. Въобще корейците много ми улесниха живота понеже си продават и пълен набор гарнитурки и семеринги за 85лв. срещу тези на Мицубиши за 200 и нещо си! Сложиха и допълнителен радиатор за автоматика така че мисля проблема с прегряването да изчезне. Като цяло разликата е осезаема.
                            Гадна история ако е съфоромец трябва да бъде изхвърлен от форума.
                            Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                              Колеги да се похваля какво направих днес на джипката. Монтирах и дневни LED светлини, вързах ги към едно 40А реле за халогени и ги направих да светкат след запалване и изгасват след включване на къси.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1540442_1477661225793823_986915972_o.jpg
Прегледи:1
Размер:180.5 КБ
ID:5552545
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1146759_1477661245793821_120388863_o.jpg
Прегледи:1
Размер:43.5 КБ
ID:5552546 Горе долу добре е станало.
                              Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                                Добре е станало колега, нямаше ли да са на по-сигурно място над бронята, или не стоят красиво отгоре? И аз си мислех за такива дневни, ама много проблеми правят органите по нашия край и се отказах. Поздрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X