Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи по Джипката днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи по Джипката днес?

    Преди месец, докато преглеждаше Пинин-а, Дядо Владо каза, че задния диф е LSD. Аз направих някои тестове, които ме осъмниха в това. Вчера, докато чистех клапана на задния диф на Пинин-а, видях стикер с надпис Herical (Helical ?) LSD. Явно, мнението на дядо владо е било правилно (тичам до магазина за Пияни вишни! ). Проверих маслото, което се оказа червено . Днес купих, по съвета на Димо stargazer, 2 литра (необходими са 1,7 л) от правилното масло LS 75W140 (жълто, като олио), облякох една стара риза, взех от Гедоре-то камък 24 и го смених за 10 мин. С'aa че видиме "кон боб яде ли" ...
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • От: Кой какво направи по Джипката днес?

      Здравейте, колеги! В началото на лятото се захванах с нещо, което не очаквах, че ще се превърне в нещо толкова трудно за сам човек, а именно да си закърпя колата. В този ред на мисли ще гледам да ви разкажа по възможно най-кратък начин какво съм направил до момента и какво ми остава да направя. В началото започнах с махането на целия интериор: инструменти, седалки, кори, след това преминах на махането на пластмасите, които са по калниците, ръждясали болтове, хвърчат цветущи думи наляво и надясно, докато ги разкарам всичките. И разбира се, повечето от тях са били закрепени със силикон, излизат ръжди, единия калник беше доста изгнил и съм му сложил профил. След като махнах всички пластмаси от външната част, следваше да разкача и таблото, за да видя какво е състоянието под него. Махах, разкачах, праното свалих, направих и един байпас, за да мога да го карам и общо взето вътре ми остана само една седалка, един волан, три педала, два скоростни лоста и един колан. Излязоха адски много дупки по купето, много изгнило (поне според мен, Banjo като го погледна и вика: "То това нищо не е, има къде къде по-изгнили"), но все пак за мен си беше доста. И от тук пристъпваме към кърпенето на купето. Ъглошлайф, много дискове и много искри и успях да изрежа всичко изгнило от купето. След това закупих 1 кв.м. ламарина с дебелина 1.5мм и започнах да изрязвам планките. На някои места съм слагал по една планка, на някои места по две (от вътрешната и външната страна), за да мога да го закъпря хубаво (поне по моите критерии). След като бях готов с повечето планки, започнах да ги заварям. В задната част имам още едно парно, което реших да го премахна. С ъглошлайфа срязах болтовете, едно парче ламарина, заварката и готово. Но преди това и там му направих байпас, за да се затвори кръга на охладителната система. След като направих всичките заварки, дойде ред да ги "затапя" с ПУ (полиуретанов упътнител), понеже върху джипа си се научих да заварям и тук таме имах леки проблеми при заварянето. След това реших да си направя нови предна и задна броня, които ще видите по-късно на снимките (като споменах снимки искам да вметна, че тъй като почти всичката работа съм си я правил сам, само баща ми ми е помагал при заварянето, като придържа планките и също така за направата на двете брони, но като цяло нямах време и сили да правя снимки, макар и да ми се искаше да документирам всичко, но пак има някоя друга снимка). Също така забравих да вмъкна, че задните калници съм ги рязал и съм ги затавал и сега е много по-добре, поне според мен. И след всичкото това рязане и заваряне на ламарини, брони и глупости, дойде ред на грундирането. Първо с ъглошлайф и диск-шкурка минах нужните места до ламарина, след това кореселин и следва ред на грунда. След грундирането му ударих кит, шприц и накрая боя. Броните също ги грундирах и боядисах. След това го заведох да го измият отдолу, за да мога да го боядисам с битумния грунд на Body 930, а също боядисах и купето от вътрешната страна с този грунд. После сложих предната и задната броня, а междувременно си направих ванти. Реших да затегна и торсионите малко, че да се повдигне предницата, понеже изглеждаше като куцо магаре. След няколко дни закупих и вата и плат, за да започна да го докарвам до някакъв по-приличен вид и започнах да му връщам пластмасите в купето и общо взето съм на този етап. Тъй като сам си правя всичко и бавно и трудно става, затова се бавя вече 4-ти месец, но рано или късно, ще го сглобя, желание трябва. Благодаря за отделеното внимание на тези, които решиха да прочетат това, което съм написал, а сега следва да поставя и малко снимки, за да добиете някаква представа.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140409_132225.jpg
Прегледи:2
Размер:102.5 КБ
ID:5613183 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140508_185004_Richtone(HDR).jpg
Прегледи:1
Размер:138.1 КБ
ID:5613184 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140622_200749.jpg
Прегледи:1
Размер:185.2 КБ
ID:5613185 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140622_200813.jpg
Прегледи:1
Размер:159.2 КБ
ID:5613186 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140622_200820.jpg
Прегледи:1
Размер:170.4 КБ
ID:5613187 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140622_200833.jpg
Прегледи:1
Размер:149.5 КБ
ID:5613188 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140622_200841.jpg
Прегледи:1
Размер:159.3 КБ
ID:5613189 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140622_200853.jpg
Прегледи:1
Размер:143.4 КБ
ID:5613190 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140622_200912.jpg
Прегледи:1
Размер:151.5 КБ
ID:5613191 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140630_130038.jpg
Прегледи:1
Размер:157.3 КБ
ID:5613192 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140630_130041.jpg
Прегледи:1
Размер:134.5 КБ
ID:5613193 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140630_130046.jpg
Прегледи:1
Размер:143.9 КБ
ID:5613194 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140630_174206.jpg
Прегледи:1
Размер:152.3 КБ
ID:5613195 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140630_174226.jpg
Прегледи:1
Размер:140.5 КБ
ID:5613196 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140813_083150.jpg
Прегледи:1
Размер:162.2 КБ
ID:5613197 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140813_083312.jpg
Прегледи:1
Размер:175.8 КБ
ID:5613198 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140813_083319.jpg
Прегледи:1
Размер:185.0 КБ
ID:5613199 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140813_083326.jpg
Прегледи:1
Размер:175.5 КБ
ID:5613200 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140813_083333.jpg
Прегледи:1
Размер:138.5 КБ
ID:5613201 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140813_083401.jpg
Прегледи:1
Размер:134.6 КБ
ID:5613202 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140901_143640.jpg
Прегледи:1
Размер:186.9 КБ
ID:5613203 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140901_143706.jpg
Прегледи:1
Размер:115.3 КБ
ID:5613204 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140902_182000.jpg
Прегледи:1
Размер:186.8 КБ
ID:5613205 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140902_182013.jpg
Прегледи:1
Размер:182.0 КБ
ID:5613206 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140902_182035.jpg
Прегледи:1
Размер:135.6 КБ
ID:5613207 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140902_182100.jpg
Прегледи:1
Размер:185.0 КБ
ID:5613208 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140902_182113.jpg
Прегледи:1
Размер:161.3 КБ
ID:5613209 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140909_195044_LLS.jpg
Прегледи:1
Размер:83.8 КБ
ID:5613210 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140910_191113.jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5613211 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140918_142717.jpg
Прегледи:1
Размер:143.8 КБ
ID:5613212 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140918_142725.jpg
Прегледи:1
Размер:147.0 КБ
ID:5613213 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140918_192351.jpg
Прегледи:1
Размер:107.1 КБ
ID:5613214 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140919_083925.jpg
Прегледи:1
Размер:194.4 КБ
ID:5613215 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140920_145105_Richtone(HDR).jpg
Прегледи:1
Размер:175.1 КБ
ID:5613216 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140920_145131_Richtone(HDR).jpg
Прегледи:1
Размер:172.3 КБ
ID:5613217 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140920_150400.jpg
Прегледи:1
Размер:174.3 КБ
ID:5613218 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140920_150427.jpg
Прегледи:1
Размер:195.6 КБ
ID:5613219

      Коментар


      • От: Кой какво направи по Джипката днес?

        Днес реших да сменя свещите на Пинина (1.8 GDI). От поне 20 бензинови коли, които съм имал, при тази смяната се оказа най-сложна. Необходими са гедоре с камък 10 мм, камък за свещи 16 мм и удължител над 20 см. Правилните свещи за тоя мотор са NGK Laser Iridium IZFR6B 3116.
        Първо проверете дали камъка за лули 16 се крепи здраво на удължителя, както и гумичката в него, за да не останат на новата свещ, като я завиете ...
        Първо махнах декоративния капак, после - алуминиевия капак. "Лулите" са хванати за блока с по 2 болта. Първо се откача кабела, после се демонтира лулата. Свещите са дълбоко навътре, "на кучето в задника". Оказа се, че старите свещи са правилните, но не бяха затегнати (?)и ги отвих лесно само с удължителя. Отвън бяха целите в масло. Май някой "майстоР" си беше оставил ръцете...
        Сглобих мотора и с леко притеснение пробвах дали пали. Стартира в мига на контакта и мотора замърка както никога преди. Супер!
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • От: Кой какво направи по Джипката днес?

          .............Оказа се, че старите свещи са правилните, но не бяха затегнати (?)и ги отвих лесно само с удължителя. Отвън бяха целите в масло. Май някой "майстоР" си беше оставил ръцете...

          може да е същия "майстоР" който работил и по моето "немско" паджеро непосредствено преди да го купя........Там така ги бяха намотали,че в старанието си едната нали най-куцата дето е на Крънда в г.за бяха завили на криво та главата долу и т.н.Ама и това мина,та твоя случаи е по добър.............
          Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
          Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
          Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
          Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

          Коментар


          • От: Кой какво направи по Джипката днес?

            Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
            Здравейте, колеги! В началото на лятото се захванах с нещо, което не очаквах, че ще се превърне в нещо толкова трудно за сам човек, а именно да си закърпя колата. В този ред на мисли ще гледам да ви разкажа по възможно най-кратък начин какво съм направил до момента и какво ми остава да направя. В началото започнах с махането на целия интериор: инструменти, седалки, кори, след това преминах на махането на пластмасите, които са по калниците, ръждясали болтове, хвърчат цветущи думи наляво и надясно, докато ги разкарам всичките. И разбира се, повечето от тях са били закрепени със силикон, излизат ръжди, единия калник беше доста изгнил и съм му сложил профил. След като махнах всички пластмаси от външната част, следваше да разкача и таблото, за да видя какво е състоянието под него. Махах, разкачах, праното свалих, направих и един байпас, за да мога да го карам и общо взето вътре ми остана само една седалка, един волан, три педала, два скоростни лоста и един колан. Излязоха адски много дупки по купето, много изгнило (поне според мен, Banjo като го погледна и вика: "То това нищо не е, има къде къде по-изгнили"), но все пак за мен си беше доста. И от тук пристъпваме към кърпенето на купето. Ъглошлайф, много дискове и много искри и успях да изрежа всичко изгнило от купето. След това закупих 1 кв.м. ламарина с дебелина 1.5мм и започнах да изрязвам планките. На някои места съм слагал по една планка, на някои места по две (от вътрешната и външната страна), за да мога да го закъпря хубаво (поне по моите критерии). След като бях готов с повечето планки, започнах да ги заварям. В задната част имам още едно парно, което реших да го премахна. С ъглошлайфа срязах болтовете, едно парче ламарина, заварката и готово. Но преди това и там му направих байпас, за да се затвори кръга на охладителната система. След като направих всичките заварки, дойде ред да ги "затапя" с ПУ (полиуретанов упътнител), понеже върху джипа си се научих да заварям и тук таме имах леки проблеми при заварянето. След това реших да си направя нови предна и задна броня, които ще видите по-късно на снимките (като споменах снимки искам да вметна, че тъй като почти всичката работа съм си я правил сам, само баща ми ми е помагал при заварянето, като придържа планките и също така за направата на двете брони, но като цяло нямах време и сили да правя снимки, макар и да ми се искаше да документирам всичко, но пак има някоя друга снимка). Също така забравих да вмъкна, че задните калници съм ги рязал и съм ги затавал и сега е много по-добре, поне според мен. И след всичкото това рязане и заваряне на ламарини, брони и глупости, дойде ред на грундирането. Първо с ъглошлайф и диск-шкурка минах нужните места до ламарина, след това кореселин и следва ред на грунда. След грундирането му ударих кит, шприц и накрая боя. Броните също ги грундирах и боядисах. След това го заведох да го измият отдолу, за да мога да го боядисам с битумния грунд на Body 930, а също боядисах и купето от вътрешната страна с този грунд. После сложих предната и задната броня, а междувременно си направих ванти. Реших да затегна и торсионите малко, че да се повдигне предницата, понеже изглеждаше като куцо магаре. След няколко дни закупих и вата и плат, за да започна да го докарвам до някакъв по-приличен вид и започнах да му връщам пластмасите в купето и общо взето съм на този етап. Тъй като сам си правя всичко и бавно и трудно става, затова се бавя вече 4-ти месец, но рано или късно, ще го сглобя, желание трябва. Благодаря за отделеното внимание на тези, които решиха да прочетат това, което съм написал, а сега следва да поставя и малко снимки, за да добиете някаква представа.

            [ATTACH=CONFIG]742985[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742986[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742987[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742988[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742989[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742990[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742991[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742992[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742993[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742994[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742995[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742996[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742997[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742998[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]742999[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743000[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743001[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743002[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743003[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743004[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743005[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743006[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743007[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743008[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743009[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743010[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743011[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743012[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743013[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743014[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743015[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743016[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743017[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743018[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743019[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743020[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]743021[/ATTACH]
            Изолирай задното парно отпред от разклоненията на главата където тръгват маркучите назад под купето и ги разкарай и тях така остават по малко места за пробив и течове!Иначе супер си се справил съживил си един гнилоч,за съжаление такава им е орисията на жипки много малко и все по рядко се срещат не гнили.
            Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
            Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
            Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
            Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

            Коментар


            • От: Кой какво направи по Джипката днес?

              Благодаря! И аз си го мислих това да прекъсна маркучите, които отиват към задното парно, още от двигателя, но няма ли самия кръг на охладителната система да стане по-малък и да загрява по-бързо? Зимата едва ли ще ми е проблем, но лятото? А иначе неделя, понеделник и вторик си играх да сглобя таблото и всичките пластмаси и ето го резултата:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-09-30 15.10.59.jpg
Прегледи:1
Размер:63.9 КБ
ID:5613629 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-09-30 15.11.11.jpg
Прегледи:1
Размер:83.5 КБ
ID:5613630 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-09-30 15.11.39.jpg
Прегледи:1
Размер:75.7 КБ
ID:5613631
              Другата седмица го оставям в сервиза за ремонт на ходовата част, смяна на амове и пружини, както и смяна на маслата в скоростната кутия и раздатката.

              Коментар


              • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                Не се притеснявай,тия дето нямат заводски задно парно как се охлаждат?
                Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                Коментар


                • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                  Не се бях замислял по този въпрос. Утре ще я свърша и тази работа. Благодаря!

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                    Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                    Днес реших да сменя свещите на Пинина (1.8 GDI)... Супер!
                    Верно е "супер"... Чак сега разбрах, какво могат 118 коня, когато теглят дребосък, какъвто е Пинин .
                    пп. Кое ли е по-евтино: да си купя по-леки обувки или да си карам Диското?
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар


                    • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                      Преди известно време парното на Паджерото спря да духа топло. Първата ми реакция беше да проверя водата в радиатора - нямаше я. Смених двата маркуча на парното, налях антифриз и се оправи за известно време. След седмица-две парно пак спря да духа топло. Отварям отново радиатора - има вода. Купувам от магазина някаква добавка за прочистване на охладителната система - нулев ефект в моя случай. Карам я на дълъг път, в обороти, няма никой, пак студено си духа. Пипам входния маркуч за парното - горещ. Пипам изходния - студен. Ясна е работата. Махам и двата маркуча, имах останал маркуч около 30 см и слагам на входа на радиаторчето на парното маркуча, пълня го с вода и надувам колкото мога по-силно - всякакви боклуци излязоха, после от другата страна същата процедура и така няколко пъти. Обезвъздуших и реших да го тествам - лятото дойде! След това реших цялата система да пречистя, понеже след тази присадка в ситемата, трябва да се смени течността и тъй като ще я сменам, поне да я прeчистя, че течността след наливането й придоби златист цвят. Прeчистих я няколко пъти с вода, отново продухах парното, обезвъздуших, налях само антифриз, карах така известно време, парното си духа горещо, бързо загрява, после само долях 100 мл. антифриз и сега го проверявам от време на време как е нивото. Че зимата идва, а не ми се кара на студено.

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                        Ето аз каква глезотия сътворих за Паджерото
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1847.jpg
Прегледи:1
Размер:75.1 КБ
ID:5642414

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1849.jpg
Прегледи:1
Размер:92.4 КБ
ID:5642416
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1848.jpg
Прегледи:1
Размер:90.9 КБ
ID:5642415
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1850.jpg
Прегледи:1
Размер:76.7 КБ
ID:5642417
                        Получи се доста удобно за ръцете,а и мястото е значително повече.
                        Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
                        0883 39 72 04

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                          смених гуменетките и сложих 32 11.50 15Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150226_170249.jpg
Прегледи:2
Размер:84.1 КБ
ID:5645136Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150226_170249.jpg
Прегледи:2
Размер:84.1 КБ
ID:5645136Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150226_170306.jpg
Прегледи:1
Размер:89.5 КБ
ID:5645137Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150226_170320.jpg
Прегледи:1
Размер:92.3 КБ
ID:5645138Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150226_170344.jpg
Прегледи:1
Размер:91.1 КБ
ID:5645139

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                            Реших да направя нова задна броня, понеже старата я огънах малко. Ще пусна снимки на старата и новата броня. Няма голяма разлика, освен защитата под купето. Не се е получила перфектна, но поне да държи на бой.

                            Старата:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-11-07 14.19.30.jpg
Прегледи:1
Размер:142.3 КБ
ID:5650400Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-11-07 14.19.42.jpg
Прегледи:1
Размер:137.7 КБ
ID:5650401Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2014-11-07 14.19.47.jpg
Прегледи:2
Размер:123.8 КБ
ID:5650402

                            Новата:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-03-24 16.10.37.jpg
Прегледи:1
Размер:134.7 КБ
ID:5650403Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-03-24 16.16.03.jpg
Прегледи:1
Размер:108.8 КБ
ID:5650404Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-03-24 16.15.50.jpg
Прегледи:1
Размер:88.8 КБ
ID:5650405

                            Коментар


                            • Re: От: Кой какво направи по Джипката днес?

                              Имало е хубава неделя и на интернета видях ако се заврти един зобник за 180 градуса оставим един пласмасов прстен на вн и не го слагам на мембраната, и повдигнам за 2 мм вентил за турбо и Паджеро ше стане 115кс
                              Прилагам снимки за да е поразумно.


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moteur-4.jpg
Прегледи:1
Размер:25.2 КБ
ID:5652921
                              помпа за дизел
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moteur-05.jpg
Прегледи:1
Размер:15.4 КБ
ID:5652922
                              е тази прстен см оставил на вн
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moteur-06.jpg
Прегледи:1
Размер:13.0 КБ
ID:5652923


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moteur-7.jpg
Прегледи:1
Размер:25.1 КБ
ID:5652924
                              завртях тази зобник за 180
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moteur-8.jpg
Прегледи:1
Размер:26.1 КБ
ID:5652925


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moteur-15.jpg
Прегледи:1
Размер:20.3 КБ
ID:5652926


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moteur-16.jpg
Прегледи:1
Размер:22.2 КБ
ID:5652927
                              повдигнах тази турбо вентил за 2 мм
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:moteur-18.jpg
Прегледи:1
Размер:19.9 КБ
ID:5652928


                              Как разбрах френски език на страница каде намерих това има двигателя сега 115 к.с. (не сем сигурен дали е така) Но осе6та се разлика при каране.


                              Сщо имам план да му махнем ЕГР.

                              Дополнително ми казали да бих трабвал да мониторирам темпаратура някъде на изходящия колектор.


                              Линк ако нее позволен да се го истрие. http://mitsu-l200.fr.gd/100cv-en-115cv.htm
                              Последно редактирано от gferen; 07-04-15, 15:20.
                              o89 sedem sedem 33 986

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи по Джипката днес?

                                Малко подмладих джипката
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:L200 1.jpg
Прегледи:1
Размер:137.6 КБ
ID:5659211
                                смених мигачите на бронята с безцветни стъкла и им сложих хромирани крушки за мигачите

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X