От: Ето какво направих с джипчето ми
Така ,какво се случи с реглажа на паджерото ...
Закарах го при Голди по препоръка на stargazer ,провери го написа ми какво трябва да се смени (имаше една фтулка на горен носач,един шарнир долен и един накрайник)и си тръгнах ...а аз реших и смених почти цялото окачване отпред с нови шарнири , накрайници , носачи ,биалетки ,тампони и тн. Всичко взех на 555 ,дотук хубаво ... връщам се обратно при Голди ,човека го качва на стенда и се почна с мъката ...
6 пъти го качва и сваля от стенда и пак не ще ,като си е решил да си дърпа и си дърпа ...
Но какво се оказа ,че долните шарнири на 555 имат луфт повече и от старите ,сега съм поръчал от Германия и ги чакам да ги сменя и пак ще досаждам на Голди ...защото от него разбрах как се прави вече реглаж на паджеро ,не като предишните майстори за 10 мин . а часове (от 11.00ч. до 18.00ч.)Затова съм много благодарен на Голди ,че отдели от времето си (цял ден )да ми оправи джипката
Така ,какво се случи с реглажа на паджерото ...
Закарах го при Голди по препоръка на stargazer ,провери го написа ми какво трябва да се смени (имаше една фтулка на горен носач,един шарнир долен и един накрайник)и си тръгнах ...а аз реших и смених почти цялото окачване отпред с нови шарнири , накрайници , носачи ,биалетки ,тампони и тн. Всичко взех на 555 ,дотук хубаво ... връщам се обратно при Голди ,човека го качва на стенда и се почна с мъката ...
6 пъти го качва и сваля от стенда и пак не ще ,като си е решил да си дърпа и си дърпа ...
Но какво се оказа ,че долните шарнири на 555 имат луфт повече и от старите ,сега съм поръчал от Германия и ги чакам да ги сменя и пак ще досаждам на Голди ...защото от него разбрах как се прави вече реглаж на паджеро ,не като предишните майстори за 10 мин . а часове (от 11.00ч. до 18.00ч.)Затова съм много благодарен на Голди ,че отдели от времето си (цял ден )да ми оправи джипката
Коментар