Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос при теглене!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос при теглене!

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    Общите загуби в цялата трансмисия са някъде толкова(ако е с автоматична кутия) и дори по-малки(в общия случай).
    Ми не си съвсем прав за диференциалите. а за автоматичната трансмисия пък хептен - повече от 10% е само разликата между автоматична и ръчна. Личи си и по площта на радиатора (спрямо двигателя) и по други работи.

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос при теглене!

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Паджеро 3 не е ли фул тайм?

      То на практика е лека кола, щото рама нъцк


      А аз си мислех, че съм си купил джип!

      Отново благодаря на всички включили се, Научих доста неща, и на практика мисля да дърпам само на заден мост по асфалта до язовира и от там 4х4.

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос при теглене!

        Иначе това е комбинацията:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32F2C4BC-49FA-42D1-913F-A4E6319CE976.JPG
Прегледи:1
Размер:85.2 КБ
ID:5372361

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос при теглене!

          Прав съм. Не съм ползвал Гугъл, като съм ги учил. Не е аргумент, а и не искам да споря. В дребните цифрички е разликата, ама ти го знаеш по-добре. За КПД на хипоидна предавка имат значение разни фактори, между които е и предавателно отношение, изместване на осите на валовете, видове материали, зъби, мазане, и пр. В брошурките ги пише общо от 80 до 95% ефективност...ама за предавки над 10:1. Първо в автомобила предавателното отношение е друго, а и що си мислиш, че за толкова години не сме на горната граница на ефективността. Отделно не всички предавки са хипоидни, а там КПД е още малко нагоре... За автомата, пак си чел някъде като Дявол евангелие. В определени режими, КПД на автомата може да е и с доста повече проценти, по ниско в сравнение с механичната кутия. За съвременните автомати със блокиране на хидротрансформатора, разликата на КПД в определени режими, спрямо механичната, е несъществена. Но само при блокиран хидротрансформатор.
          Не ми се спори, но ако държиш, поне давай конкретни линкове, а не целия Гугъл.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос при теглене!

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            пак си чел някъде като Дявол евангелие
            Аз съм инженер. Длъжен съм.

            За автомата - при заключен хидротрансформатор съм съгласен, че е даже по-ефективен от ръчката с нейните външни зъби, ама на финала имаме 20-40% преразход и радиатор за маслото.

            А на горната граница на ефективността на хипоидната предавка не сме, главно защото сме в автомобил. Каква полза да спасим 3% разход на гориво с ефективност, ако ги наваксаме с 5% преразход заради тегло и обем?

            Те и автомобилните ДВГ нямат нищо общо като ефективност със съвсем родствените им събратя от ЖП транспорта и флота - и не от лошотия, просто ефективността не е всичко.

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос при теглене!

              Не знам защо коментирате пълното натоварване и мощност на двигателя. Дифовете са смятани да издържат издевателства на 1-ва бавна предавка. Иначе казано 20 метра в ливадата. После момента спада за сметка на оборотите. Подобна каравана се тегли толкова леко, че я усещате само на тръгване, на изпреварване, на баир и на спускане по серпентина.
              В конкретния случай Паджерото е доста по-тежко от караваната и има предостатъчно резерви да я влачи през цялото си съществуване без да се отрази на нито един диф.
              Почти 8 години си дърпах лодката (2 тона, двуосна) с Паджеро 2 с обикновенна раздатка, 2.6 мотор.
              Продадох го на колега от Форума и не съм чул да е имал проблеми с дифа.

              Пак повтарям: По-важно е как се товари подобна каравана, как се осигурява и как се кара.

              Колега ако ти е първа платформа, звънни един тел., че в България е пълно с безсмъртни.
              Последно редактирано от drukman; 10-05-12, 17:45.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос при теглене!

                Много хубава тема, да попитам малко извън темата, различните каравани и кемпери с каква категория се карат?
                If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос при теглене!

                  От опит да споделя,вече четири години си тегля караваната 1000кг с Паджеро 2 2,5 автомат само на заден мост.И до сега нямам проблеми,в гората и язовири включвам двойното.
                  Mitsubishi Padjero 2, 2.5
                  тел 0898-31-о8-41

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос при теглене!

                    Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
                    Много хубава тема, да попитам малко извън темата, различните каравани и кемпери с каква категория се карат?
                    Каравани до 750кг се теглят с Б категория,над тези кг.с Б+Е.
                    Mitsubishi Padjero 2, 2.5
                    тел 0898-31-о8-41

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос при теглене!

                      Редовно тегля доста тежка лодка с бензиново П2 автомат и категорично няма какъвто и да е проблем от това. Бавните включвам за да ми е по-комфортно при маневриране и спускане на вода на кораба. Автматът е категорично по-добър за теглене. Има една малка подробност, обаче. Мицубишитата, фабрично оборудвани с теглич имат значително по-голям радиатор за автомата.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос при теглене!

                        Първоначално публикуван от ledenia1973 Преглед на мнение
                        Каравани до 750кг се теглят с Б категория,над тези кг.с Б+Е.
                        Каравана до 750кг. ЕДНООСНА се тегли с Б+Е, ако е над 750кг. или двуосна (не е задължително) се тегли с С+Е!
                        MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                        (А1+)
                        О877ООО98О

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос при теглене!

                          Първоначално публикуван от ТониМонтеро Преглед на мнение
                          Каравана до 750кг. ЕДНООСНА се тегли с Б+Е, ако е над 750кг. или двуосна (не е задължително) се тегли с С+Е!
                          Прочети чл.149 ЗДП .Поздрави!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос при теглене!

                            Колеги не исках да Ви вкарвам в спорове. Просто исках да разбера с Б с джипката каква каравана мога да тегля. Благодаря Ви за отговора.
                            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос при теглене!

                              Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
                              Прочети чл.149 ЗДП .Поздрави!
                              По принцип си разбрах грешката без да го чета този член, но нищо не пречи вие Колега като ме спрете да ми го прочетете.
                              Поздрави!!!
                              MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                              (А1+)
                              О877ООО98О

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос при теглене!

                                По магистралите след Хърватска съм виждал да пътуват с над десетметрови лодки на колесари.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X