Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос при теглене!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос при теглене!

    Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
    При тегленето на каравана основно се е@ава м@м@та на съединителя.
    То затова има и понижени предавки.

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос при теглене!

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      То затова има и понижени предавки.
      Не знам дали има. Нека специалистите се изкажат. Но има друго интересно, има едно малко лостче до скоростния лост, предполагам, щото са японски. Аудито няма такова (то е немско)
      The Flat Earth Society has members all around the globe.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос при теглене!

        Немога да разбера що за спор водите какви 4х4,какви супер селекти,кви 5 лева.Навремето източно германците идваха на почивка у нас с трабанти с каравани и нямаха никакви проблеми.Поздрави на знаещите!
        MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос при теглене!

          Първоначално публикуван от mercedesss Преглед на мнение
          Немога да разбера що за спор водите какви 4х4,какви супер селекти,кви 5 лева.Навремето източно германците идваха на почивка у нас с трабанти с каравани и нямаха никакви проблеми.Поздрави на знаещите!
          Даже и на хижа Вихрен съм ги засичал.

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос при теглене!

            Първоначално публикуван от mercedesss Преглед на мнение
            Немога да разбера що за спор водите какви 4х4,какви супер селекти,кви 5 лева.Навремето източно германците идваха на почивка у нас с трабанти с каравани и нямаха никакви проблеми.Поздрави на знаещите!
            Ти карал ли си Трабант?

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос при теглене!

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Ти карал ли си Трабант?
              Аз имам към 60х. с картона. И вярно съм ги виждал на х. Вихрен с каравани.

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос при теглене!

                Да карал съм.Това беше втората ми кола след ЗАЗ 968а.
                MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос при теглене!

                  И аз някъде толкова, но преди това не съм имал ЗАЗ.

                  И да, можеш да се качиш на Вихрен с пълен Трабант и каравана. Но бавно - толкова бавно, че не възниква проблем с трансмисията, а евентуално първо с двигателя.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос при теглене!

                    Спекулирате с тоя експлоатационен ресурс. Нито се знае колко е, и при какви условия, нито има полза да се мери в "пъти". Тия от Мастурбиши, не са руски технически гении, да събират каквото им е останало в двора и да правят коли, па колко изкарат толкова... И то за кола от края на 90–те, и в държава където това има значение(а не се правят милиарди бройки от едно и също в продължение на 30-40 години). Ще се претовари моста по мощност, ама нЕкой друг път. Той си е мислен за тоя автомобил, с тоя мощен двигател и за разни възможни стилове на каране. При 150км/ч(сравнително нормални за тоя джип) моста отнася много повече мощност и се товари много повече отколкото от дърпане на описаното ремарке със 100км/ч. Ония сравнения с "пътите", ако искам да ви манипулирам, мога с право да твърдя, че в точно определени условия износването на моста е 100 или повече пъти, по-малко от някой друг случай с други някакви си условия. И к'во?! Много важно. Ако при приетите за нормални условия на работа, ресурса е милион километра, а при някакви доста различни е 10 пъти по-малък, какво означава това?! Че примерно трябва да го караш 100 хиляди километра в някакъв съвсем необичаен режим(примерно на границата на боксуването върху сух асфалт), та евентуално да го износиш и повредиш. То много неща ще се скапят преди това да се случи.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос при теглене!

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      Той си е мислен за тоя автомобил, с тоя мощен двигател и за разни възможни стилове на каране. При 150км/ч(сравнително нормални за тоя джип) моста отнася много повече мощност и се товари много повече отколкото от дърпане на описаното ремарке със 100км/ч.
                      Да де, ама при 150км/ч отнася и много повече охлаждане.

                      За ресурса си прав - никой не знае колко е и по тази причина ние в България имаме коли.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос при теглене!

                        При дърпане на каравана е много по-важно как си я натоварил вътре и как спускаш наклона, отколкото износването на дифа.
                        Вие да не мислите да векувате с тия дифове бе?
                        Съвсем отделно аз износен диф от каравана не съм виждал.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос при теглене!

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Да де, ама при 150км/ч отнася и много повече охлаждане.
                          Пак не знаем колко повече се охлажда. Знаем, че мощността е барем двойна, спрямо дърпането на ремарке със 100км/ч. Охлаждането едва ли е двойно по-добро, като го знаеш къде се намира този механизъм.
                          Освен това, какво им пречи на конструкторите, да са го изчислили за максимално термично натоварване(максимална скорост) при статично положение, без обдухване от въздуха?! Пък и тия джипки, не струват по два лева, та е нормално преди да сложат нещо в тях, да е минало хиляди часове изпитания, за да могат да кажат, че този механизъм ще изкара поне колкото другите, при условия които е трудно да се постигнат в действителност. Нещо като "Best before".
                          Голям процент от купувачите на джипове и пикапи, ги ползват за теглене. Да се е разбрало отдавна, ако това им беше проблема на баш тия. И да им е прецакало имиджа със загуби за милиони.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос при теглене!

                            Знаеш колко повече се охлажда, защото скоростта на обдухване отдолу е МИНИМУМ пропорционална на скоростта на движение на МПС. А казвам минимум, защото ускорявайки, повишаваш вихрите и скоростта на въздушните потоци расте даже по-бързо.
                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            Освен това, какво им пречи на конструкторите, да са го изчислили за максимално термично натоварване(максимална скорост) при статично положение, без обдухване от въздуха?!
                            Това, определено не са направили.
                            Намек: в диференциала потъват между 7 и 10% от мощността на двигателя. Ако е с частично приплъзване - и повече. Двигател 100 киловата (135 кс) = 7 киловата в диференциала във върховия режим. Сега си представи реотани 7 киловата набутани в моста и да се охлажда само от естествена конвекция и излъчване. Точно така, ще светне червен.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос при теглене!

                              А стига бе. И колко километра годишно ще се минава с караваната, че това да стане проблем по един или друг начин за автомобила? Много важно, че ще минеш 1000 или 2000 км. за година. Не ми се вярва това да доведе до някакви проблеми. Все пак и в общия случай караваните се теглят не по писта за offroad състезания.
                              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос при теглене!

                                Намека ти е грешен. Общите загуби в цялата трансмисия са някъде толкова(ако е с автоматична кутия) и дори по-малки(в общия случай). Частичното приплъзване, както се изрази, има влияние само в завой.
                                Тунинг маняците, понякога си настройват бегачките на разни дино-стендове(валове, за замерване на мощност до колелата). Охлаждането там е минимално, при максимална мощност... и тестовете често продължават дълго време. Ако нещо е светело под колата, сигурно са щели да го видят (При някои колици скорости и диференциал в едно, температура още по-висока)
                                Примерно:http://www.youtube.com/watch?v=PjhocJ4QgBk По твоите сметки, тука са около 40-50kW само в диференциала. ВЕрно, при тази може да има и радиатор на диференциала, ама да отвежда 40-50kW... Знаеш много по-добре от мен, от колко неща зависи топлообмена, та защо ти се струва толкова невероятно, че 2-3-5кW разпределени да загряват едни железа, могат да се охлаждат при температурите при които е допустимо да се нагряват тези железа и в средата за която са предвидени да работят. Да, съгласен съм, може би в статично състояние и максимално загряване, може би не са предвидени, ама са предвидени да работя и на -20 градуса и на +50 на околната среда(щото ония в пустинята имат много петрол, пари и... тежък десен крак), та смятай, че тези механизми са доволно добре оразмерени и нЕма нужда да ги мислим толкова за дърпане на ремарке в нашите условия.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X