Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос при теглене!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос при теглене!

    Здравейте колеги. Нека по опитните от вас споделят опита си как е по добре да се тегли например каравана! В оторизиран сервиз ми казаха задължително на 4х4 за да съм нямал проблеми с колата в последствие. Става въпрос за Паджеро 3 автомат.
    Дайте ми логично обяснение, тъй като не получих такова в сервиза!

  • #2
    От: Въпрос при теглене!

    Първоначално публикуван от dionisiev Преглед на мнение
    ......... В оторизиран сервиз ми казаха задължително на 4х4 за да съм нямал проблеми с колата в последствие. .........
    Дрън дрън. А тези с Парт тайм какво да правят? Или те няма да дърпат каравана.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос при теглене!

      Аман от разбирачи......В оторизиран сервиз - само за смяна на масла в гаранционния срок. Това поне са се научили и шанса да си оставят ръчичките е сравнително малък.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос при теглене!

        Ако си със супер-селект раздатъчна кутия, най-добро за теглене е 4х4 без блокировка. Само на задно - сигурно пак може, но няма никаква причина да натоварваш излишно задния диференциал.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос при теглене!

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Аман от разбирачи......В оторизиран сервиз - само за смяна на масла в гаранционния срок. Това поне са се научили и шанса да си оставят ръчичките е сравнително малък.
          А шансът да ти го фактурират без въобще да ти го сменят - сравнително голям.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос при теглене!

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Ако си със супер-селект раздатъчна кутия, най-добро за теглене е 4х4 без блокировка. Само на задно - сигурно пак може, но няма никаква причина да натоварваш излишно задния диференциал.
            Напълно съгласен ! Това е отговора на въпроса !
            HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
            Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос при теглене!

              Добре де, ако си с обикновена лека кола 4х2?

              Иначе щом си го имаме задвижването и на двата моста-добре е да се ползва. Но съм сигурен, че нищо няма да му стане на моста от дърпане на каравана...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос при теглене!

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Добре де, ако си с обикновена лека кола 4х2?

                Иначе щом си го имаме задвижването и на двата моста-добре е да се ползва. Но съм сигурен, че нищо няма да му стане на моста от дърпане на каравана...
                Зависи от моста.

                В такъв режим той се претоварва не по скорост и не по въртящ момент, а по мощност, т.е. по топлина. Ако нормално по магистрала той загрява примерно до 80 градуса, с караваната и със същата скорост ще се напече примерно до 140. И сигурно ще устиска, но на цената на 5 или 10 пъти преразход на експлоатационен ресурс. И защо, като може да разделиш мощността на двата и те да си седят на 80-90?

                Същият проблем имат и скоростите, и РК, но в случая скоростите са автомат и си имат термостат, а РК обикновено не грее чак толкова.

                Ако си с обикновена кола 2х4, в общия случай ще произлезе това, че ще караш доста по-бавно.

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос при теглене!

                  А, колко килограма е въпросната каравана?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос при теглене!

                    Благодаря за бързите отговори! Караваната е 1300 кг., но натоварването на теглича е не повече от 120 кг. Колата не е със супер селект раздатка.
                    Това със загряването определено има логика!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос при теглене!

                      Първоначално публикуван от dionisiev Преглед на мнение
                      Благодаря за бързите отговори! Караваната е 1300 кг., но натоварването на теглича е не повече от 120 кг. Колата не е със супер селект раздатка.
                      Това със загряването определено има логика!
                      Ако си с парт тайм забрави за 4Х4 на асфалт.
                      Статичното натоварване може и 120 кг. да е, но динамично може да скача до няколко тона.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос при теглене!

                        Първоначално публикуван от dionisiev Преглед на мнение
                        Това със загряването определено има логика!
                        То логика има, но изводът важи само за фул-тайм. Ако твоята я заключиш на 4х4, ще опечеш и двата диференциала, ако не се пребиеш преди това.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос при теглене!

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Зависи........
                          Всичко това е така.
                          Но пак да питам-какво ще му стане на моста на лека кола, ако караваната се закачи за нея? По-ниската скорост се подразбира, говорим за моста.
                          Ясно е, че ресурса ще се намали, но така е с по-натоварените части-няма безплатен обяд.

                          А и в горния си пост също казах, че щом има система 4х4-не е лошо да се ползва, заради разпределението на натоварването между двата моста. Но аз не бих карал на 4х4 по асфалт, просто няма нужда, ако задния мост се справя със задачата без да роптае...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос при теглене!

                            Паджеро 3 не е ли фул тайм?

                            То на практика е лека кола, щото рама нъцк
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос при теглене!

                              При тегленето на каравана основно се е@ава м@м@та на съединителя. Особено при вкарване-изкарване в обекта - къмпинг, горска полянка и т.н. Рядко се къмпингува на асфалт. Последната случка беше нов съединител само с едно вадене от къмпинга. Митсубиши Л200, само на заден мост. На моста му няма нищо, а вече трети съединител

                              п.п. Късно видях, че си с автомат. Сори
                              The Flat Earth Society has members all around the globe.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X