Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Въпрос за Паджеро 2

    Значи аз съм с една намотка,определено, защото кабелът към клемата е един - дебел.
    Слагаш ми "шалтер" в кавички, ама така му викахме едно време - шалтер на бендикса. Иначе официално се водеше тягово реле или реле на стартера.
    Картинката ти от пост 86 нещо не излиза.
    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
    имат право да гласуват на избори.

    Коментар


    • #92
      От: Въпрос за Паджеро 2

      Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
      Значи аз съм с една намотка,определено, защото кабелът към клемата е един - дебел.
      Слагаш ми "шалтер" в кавички, ама така му викахме едно време - шалтер на бендикса. Иначе официално се водеше тягово реле или реле на стартера.
      Картинката ти от пост 86 нещо не излиза.
      То може да се окаже,че съм по стар и така го пиша,за да го разберат всички,а картинката в статията е една единствена за реле с две намотки.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #93
        От: Въпрос за Паджеро 2

        Тук се виждат двата пласта намотки в бобината и схемата на свързване отдолу
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:starter-niva.jpg
Прегледи:1
Размер:93.1 КБ
ID:5372535

        Коментар


        • #94
          От: Въпрос за Паджеро 2

          Не знам,колегата казва,че е с една,а и то няма значение,освен за консумирания ток-всичко останало е еднакво.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • #95
            От: Въпрос за Паджеро 2

            Добре, да го обясним по-просто - ако бобината е с две намотки, трябва ли да излизат две жици от нея, които да се свързват към клемата за ключа?
            На моята излизат две - едната нещо като запресована към масата, другата - запоена към клемата, която отива към ключа.
            Искам да разбера каква е без да я развивам. Ако е с една намотка, би трябвало да става за реле. Каква ще е консумацията на ток не знам, със сигурност ще е по-голяма,
            най-малкото тази бобина е почти двойно по-голяма от оригиналната(и с доста по-дебел проводник).
            Абе изобщо казано, не са ми ясни нещата. Обяснявайте бавно и изчерпателно .
            Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
            имат право да гласуват на избори.

            Коментар


            • #96
              От: Въпрос за Паджеро 2

              Излиза, че е по-старият тип - с една намотка. Но можеш и да премериш за по-сигурно за втора намотка, от кл. 50 към дебелата клема. Ако няма верига, значи със сигурност е една.

              Коментар


              • #97
                От: Въпрос за Паджеро 2

                Ако клема 50 е тази за ключа, а дебелата клема е някой от двата медни болта, със сигурност няма връзка, защото в момента са на масата ми и ги гледам.
                Днеска правих нови медни болтове, че на старите резбата е почти унищожена. Мисля и как да преправя котвата с възвратната пружина, че е дразнещо голяма.
                Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                имат право да гласуват на избори.

                Коментар


                • #98
                  От: Въпрос за Паджеро 2

                  Ако намотките са две трябва да излизат 4 жици.Вземи един кабел по-дебел от 1мм.2-един квадрат мостов или нещо друго,свържи го към малката клема и ,,+" на акумулатор 12волта.Вземи една пробна лампа 12 волта(не със светодиод,а с крушка 12в.) и единия край свържи с ,,-'' на същия акумулатор,а с другия край на пр.лампа пипни корпуса/масата на шалтера.Трябва да светне.Ако вместо на корпуса на шалтера пипнеш и светне на някой от дебелите болтове на шалтера-значи са две.Ако свети само на корпуса-една.А ако е с две-още по-добре-свързването за две и една е едно и също -там на този болт където е свързан един дебел кабел и влиза в стартера свързваш шината за подгр.свещи,на другия празен болт,който ако е стартер се свързва дебел кабел дирекно за акумулато,свързваш през предпазител ,,+'' на акумулатор.Корпуса свързваш с ,,-" маса,малката обувка с тънък проводник от извода на оригиналното реле за подгряване.
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X