Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпрос за Паджеро 2

    Пенчо, ако го смятам правилно, това реле трябва да превключва близо 1 киловат(или бъркам нещо). Може ли да се намери такъв контактор с бобина на 12 волта?
    И аз си го представях с реле или контактор, то какъв ще е тоя бутон да носи 80 ампера.
    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
    имат право да гласуват на избори.

    Коментар


    • #62
      От: Въпрос за Паджеро 2

      Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
      Пенчо, ако го смятам правилно, това реле трябва да превключва близо 1 киловат(или бъркам нещо). Може ли да се намери такъв контактор с бобина на 12 волта?
      И аз си го представях с реле или контактор, то какъв ще е тоя бутон да носи 80 ампера.
      Да. Така е. Трябва си яко реле. Ето как изглежда на Пасата след 19г. работа и няколко изпивания на ака, след не разпадане.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rele 001.jpg
Прегледи:1
Размер:258.3 КБ
ID:5367948Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rele 002.jpg
Прегледи:1
Размер:238.5 КБ
ID:5367949

      Коментар


      • #63
        От: Въпрос за Паджеро 2

        Хала, намери си оригиналното реле. То си има и таймер и куп още анджаклами. На пътя можеш да подгрееш и с кабели за подаване на ток, ама е по-добре да си е оргиналдъ. Още повече за този автомобил се намира всичко на поносими цени. Не е задължително да е чисто ново.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #64
          От: Въпрос за Паджеро 2

          И аз искам оригиналното, но не знам кое е в колата. Искам да го взема с мен и така да купя новото, защото съм брал ядове с предишната кола от неопитни продавачи.
          По кабела към шината мога ли да го открия?
          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
          имат право да гласуват на избори.

          Коментар


          • #65
            От: Въпрос за Паджеро 2

            Да, по жицата ще го намериш. Направо го сменявай.

            Коментар


            • #66
              От: Въпрос за Паджеро 2

              По жицата намерих те това:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5021947.JPG
Прегледи:1
Размер:211.4 КБ
ID:5370038
              Обаче не мога да го отворя, но ако е то, ще купя ново.
              По него има разни цифри, те каталожни номера ли са?
              Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
              имат право да гласуват на избори.

              Коментар


              • #67
                От: Въпрос за Паджеро 2

                За да си 100% сигурен, че то е виновно, закачи сега лампата не на силовите контакти, както досега, а на тънкия, който е за управлението му. Може да не му идва сигнал от блока за управление.

                Коментар


                • #68
                  От: Въпрос за Паджеро 2

                  Ще я направя и тази проверка утре. Много исках да го отворя, но ще го счупя като нищо, винтовете са малки и са яко запекли.
                  Значи вързвам лампата на тънкото перо и на минуса на акумулатора и давам контакт, нали така?
                  Лошото е, че този проблем няма повтаряемост. Утре може да светне, вдругиден - не. Почистих хубаво двата силови извода и перото за управлението
                  и сега пали от четвърт оборот. Но и преди правеше така - веднъж въртиш като шашав, веднъж пали като види ключа.
                  Просто няма повтаряемост- това е.
                  Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                  имат право да гласуват на избори.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Въпрос за Паджеро 2

                    Така ще забележиш, ако лампата светва, а пали трудно, значи силовите контакти са нагоряли и релето е за сменяване.
                    Мисля, че ще стане всяко друго реле за подгряване.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Въпрос за Паджеро 2

                      Намерих оригинално реле втора ръка, защото се оказа, че ново почти никой не внася. Причината е, че ново е много скъпо.
                      Монтирах го, засега пали, по-нататък ще видим. Но си помислих друго - това реле всъщност не е нищо друго, освен обикновен шалтер като този
                      на бендикса на стартера. Имам останали от Нивата два напълно здрави електромотора с шалтери. Мисля си, че може да се замени оригиналното реле
                      с такъв шалтер, при това той е много по-як, защото не е правен за 80 ампера, а за много повече. Поне контактите трудно ще му прегорят. Ако се направи схема за принудително подгряване с бутон от купето, струва ми се, че този шалтер ще е идеален за такава работа. Естествено във веригата пак трябва да има бушон, не повече от 80 А.
                      Ще стане ли, какво ще кажете?
                      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                      имат право да гласуват на избори.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Въпрос за Паджеро 2

                        Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                        Ще стане ли, какво ще кажете?

                        Разбира се. Особено ако се използват 10мм2 кабели за силовата верига.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Въпрос за Паджеро 2

                          Понеже излиза,че проблема е в силовата част,направи това,което си решил-оставяш оригиналното реле и откачаш дебелия кабел,който отива към шината откъм шината и с него управляваш новото.Новото захранваш с 10мм.2 през предпазител 80А от акумулатора с възможно най-къси и стегнати връзки,а изхода-другия дебел на новото пак с 10мм.2 и така стегнато свързваш с шината.Така цялата автоматика ще остане и ще скъсиш и подобриш силовите вериги така,че върху свещите да имаш приблизително същото напрежение като на акумулатора.Направил съм доста за различни дизели,но колегите да кажат конкрено тук дали не следи тока по силовата верига и ако да-не става коректно.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #73
                            От: Въпрос за Паджеро 2

                            Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                            това реле всъщност не е нищо друго, освен обикновен шалтер като този
                            на бендикса на стартера. Имам останали от Нивата два напълно здрави електромотора с шалтери. Мисля си, че може да се замени оригиналното реле

                            Ще стане ли, какво ще кажете?
                            Ще стане, но има недостатъци:
                            1. Трябва да му измислиш закрепване
                            2. Трябва да му изпилиш лоста за към бендикса и да измислиш затваряне на отвора, защото оттам ще се пълни с кал
                            3. В него има две оперативни бобини за да дърпа по-силно, когато дърпа и бендикса, сега трябва да му ампутираш едната. Излишно ще дърпа ток, и то немалко.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Въпрос за Паджеро 2

                              Закрепването не е проблем, железар съм все пак. Обаче защо да пиля лоста, нали на него е възвратната пружина?
                              Аз съм отварял такъв шалтер и видях една бобина с дебел лакиран меден проводник, единият й край излиза на клемата,
                              където е кабелът за контактния ключ(по спомени). Другата къде е и коя трябва да се махне?
                              Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                              имат право да гласуват на избори.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Въпрос за Паджеро 2

                                Има някъде и схеми, но е просто - едната бобина е от клемата към маса(корпуса), а другата пак от клемата, но към дебелата клема, която е към стартера.
                                Така в началото дърпат и двете, като същевременно роторът започва да се върти от тока на втората бобина за да зацепи по-лесно, а когато шалтерът залепне, той шунтира втората и остава само едната да поддържа.
                                Когато работят и двете, токът им е колкото на още две свещи, не е за подценяване.
                                Трябва да махнеш тази към дебелата клема, но реално как ще стане, зависи от конструкцията.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X