Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митсубиши Делика - Спейс Гиър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

    Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
    Ееее.....Никой не ми отговори. Не вярвам, че никой не знае. Поздрави.
    Ще ти кажа само, че е добре, че не си се хванал на бас. Щял си да черпиш много.
    според мен е редно след като турбото се развърти да държи налягане но не стигнахме да истината
    Не е така, то се развърта бързо и бързо пада, щом вдигнеш крака от газта. Вкараното гориво върти турбото, а не оборотите на двигателя. Тоест колко силно си настъпил газта, като оборотите имат значение само отдолу - долна граница на оборотите на двг., при които започва да вдига налягане е около 1500. Варира много в зависимост от състояние на частите и настройки.
    Грубо казано и обобщено.

    Коментар


    • #62
      От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Ще ти кажа само, че е добре, че не си се хванал на бас. Щял си да черпиш много.

      Не е така, то се развърта бързо и бързо пада, щом вдигнеш крака от газта. Вкараното гориво върти турбото, а не оборотите на двигателя. Тоест колко силно си настъпил газта, като оборотите имат значение само отдолу - долна граница на оборотите на двг., при които започва да вдига налягане е около 1500. Варира много в зависимост от състояние на частите и настройки.
      Грубо казано и обобщено.
      Добре де до тук съгласен с всичко, ама продължавам да се инатя. Карам си, колата в обороти 2500/очаквано това без гориво не става/, изкачвам наклон т.е. ДВГ е в някакво натоварване какво следва? Налягането задържа на някаква стойност различно от 0 или в момента на ускорение държи 0,8 и после пада до 0?
      MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

      Коментар


      • #63
        От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

        Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
        Добре де до тук съгласен с всичко, ама продължавам да се инатя. Карам си, колата в обороти 2500/очаквано това без гориво не става/, изкачвам наклон т.е. ДВГ е в някакво натоварване какво следва? Налягането задържа на някаква стойност различно от 0 или в момента на ускорение държи 0,8 и после пада до 0?
        Има нещо гнило тук.Трябва да си държи налягане,поне докато не пуснеш педала.
        088пет722пет99
        http://www.hydropompi.com/

        Коментар


        • #64
          От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

          Докато държиш газта и са същите обороти налягането си е същото ако върнеш газта ще падне бавно , логично е , ако няма налягане турбото не работи
          Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

          Коментар


          • #65
            От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

            Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
            Има нещо гнило тук.Трябва да си държи налягане,поне докато не пуснеш педала.
            Та значи ускорявам, наклон, натоварване на ДВГ и 0,8 бара. Продължавам да движа и налягане 0. Първото идващо ми на ум е нагар по байпаса или друга причина и в резултат непълно затваряне. Високи обороти, повече въздух за цилиндрите байпаса изпуска, турбото не се сили достатъчно и налягането пада. Този резултат с налягането съм го виждал и при дриги П 2. Клапана на всмукатилните колектори не съм го чувал да изпуска внезапно но ще го погледна да не би по-малко но редовно.
            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

            Коментар


            • #66
              От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

              Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
              изкачвам наклон т.е. ДВГ е в някакво натоварване какво следва? Налягането задържа на някаква стойност различно от 0 или в момента на ускорение държи 0,8 и после пада до 0?
              Просто е - разграфи мислено хода на педала на газта от 0 до 0.8, когато е натиснат до дупка.

              Всичко това обаче е вярно над определени обороти, да кажем от 1500-2000 нагоре. По-надолу от тях няма достатъчно газове да развъртят турбината въпреки че вкарваното гориво от помпата е максимално. След това налягането ще е константно чак докато сработи ограничаването по максимални обороти на ГНП.

              Коментар


              • #67
                От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                Понеже ми е от скоро автомобила, смених филтри, масла, чорба и термостат.
                Всичко си работи много съм доволен.
                За да е на 100% работещ ми останаха два проблема:
                -пръскалото на фаровете не бачка, ама нещо не моа да открия втори казан или втора помпа
                -много слабо духа топло, според мен е заради неработещ датчик на външната температура някой знаели къде се намира терморезистора?
                Biagini Passo Powered By VW Syncro

                Коментар


                • #68
                  От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                  Погледнах набързо англииския форум , ако на средното табло по средата ( външна температура) ако ти показва правилната температура значи датчика е здрав , ако показва -26 постоянно значи датчика е сдал багажа или лоша връзка.
                  Такова ти е управлението нали ? в ляво е вътрешния датчик зад решетката

                  Последно редактирано от IVO-AIR; 01-02-12, 21:13.
                  Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

                  Коментар


                  • #69
                    От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                    Проблема ми е във външния датчик. Управлението ми точно такова. Горе средния уред ми е компас и термометър който показва грешка ЕО. Трябва ми да открия терморезистора който е някъде по муцуната, ама незнам къде точно (в бронята, калника или ...)
                    Biagini Passo Powered By VW Syncro

                    Коментар


                    • #70
                      От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                      Зад предния десен фар е до клаксона ,лилав конектор ...проверих в 3 различни поста

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:L400externaltempprobe.jpg
Прегледи:1
Размер:123.9 КБ
ID:5342602

                      И още снимки
                      http://www.mdocuk.co.uk/forums/viewt...5a640e367b5443
                      Последно редактирано от IVO-AIR; 01-02-12, 21:47.
                      Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

                      Коментар


                      • #71
                        От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                        Ще търся там. И аз го гледах това за Л300. Дано ми остане време утре
                        Biagini Passo Powered By VW Syncro

                        Коментар


                        • #72
                          От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                          Първоначално публикуван от bat_vanko Преглед на мнение
                          Проблема ми е във външния датчик. Управлението ми точно такова. Горе средния уред ми е компас и термометър който показва грешка ЕО. Трябва ми да открия терморезистора който е някъде по муцуната, ама незнам къде точно (в бронята, калника или ...)
                          При мен П2 ЕО беше прекъсната връзка.
                          MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                            А климатроника как се държеше с грешката?
                            Или кабел или терморезистор и двете са поправими - само да го намеря.
                            С 300-та зора открих и на Л400 трябва да е под десния фар.
                            Biagini Passo Powered By VW Syncro

                            Коментар


                            • #74
                              От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                              Колеги - ПРОБЛЕМ
                              Днес реших да пробвам да заредим климатика понеже Април ще пътуваме от Англия към България с вагончето и ще си го оставим там в БГ а там климатик трябва.

                              Та реших докато е време да заредя климатика за да видя дали работи и ако не работи да му купувам от тук каквото трябва понеже както знаете всичко има в Англия и на мн по ниски цени от БГ...
                              Та с мой колега ,той има компресор и всичките манометри за зареждане на хладилници , започваме да пълним , сложи 100-200г газ 134 за да видим дали ще ритне компресора ,Компресора тръгна малко шумничко но на манометъра не отчита налягане ,нито на ниско налягане тръбата нито на високо.
                              температурата навън беше около +3градуса , вътре в колата беше поне 22 , и си мисля щом компресора тръгна логично да има налягане...
                              Преди малко говоря с приятел, той пък казва че навън щом е студено няма да тръгне климатика . Аз пък си мисля че щом компресора тръгна значи климатика ще духа студено вътре с колата понеже е климатроник и ще отчете че вътре е топло (22-25градуса)

                              Бих желал да чуя ваше мнение , всичките имате климатици . Някой поне може да го пусне и да каже какво се случва.
                              На мен лично ми мирише на купуване на компресор понеже няма налягане и е странно шумен.
                              Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

                              Коментар


                              • #75
                                От: Митсубиши Делика - Спеис Геар

                                Аз не съм с климатроник ,а с климатик ,но и при студено съм го пускал и е духал студено ,при климатроника не знам ...А и моят е малко шумен ,но по спомен докато са ми го зареждали са ми зареждали повече от 100-200 гр. миля че беше към 650 - 700 ...
                                MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                                MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X