Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митсубиши Делика - Спейс Гиър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

    За последния въпрос -нищо му няма на захващането. Дори така се уравновесяват моментите. Въпреки че при реалните работни скорости на движение на окачването, те и не са големи.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

      И на Тойота Хайлукс са така кръстосани амортисьорите.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

        Ako разберем дали на всички с такова окачаване левият амортисьор е захванат назад, а десният напред, можем да предполагаме дали уравновесяват нещо по този начин.

        Коментар


        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Ako разберем дали на всички с такова окачаване левият амортисьор е захванат назад, а десният напред, можем да предполагаме дали уравновесяват нещо по този начин.
          На някогашния ми Черок XJ, който също беше на ресори отзад, също бяха кръстосани. Но съм виждал и други ресорни, на които не са.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

            На пружинните 70ки също са един отпред, един отзад,но мисля десния е зад моста.

            Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
            Враца

            Коментар


            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Ako разберем дали на всички с такова окачаване левият амортисьор е захванат назад, а десният напред, можем да предполагаме дали уравновесяват нещо по този начин.
              А на Грейт Уол пикапа са и двата зад моста .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка4601.jpg
Прегледи:1
Размер:134.5 КБ
ID:5734962
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                И на Паджеро 1 са обратно на тези на Деликата. Мисля, че просто е тъсене на място, а не някакво балансиране.

                Коментар


                • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                  Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                  На пружинните 70ки също са един отпред, един отзад,но мисля десния е зад моста.
                  На пружинните 7-ма серия, преди фейслифт са един отзад, един отпред задния мост. Фейслифта са двата от едната страна - пред моста.

                  Коментар


                  • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    На пружинните 7-ма серия, преди фейслифт са един отзад, един отпред задния мост. Фейслифта са двата от едната страна - пред моста.
                    Да така е, забравих.Дали е субективно не знам,но ми се струва,че кръглия фар имат по-големи ходове на окачването.
                    Последно редактирано от Паджеровод; 20-11-16, 19:59.
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар


                    • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                      Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      На пружинните 7-ма серия, преди фейслифт са един отзад, един отпред задния мост. Фейслифта са двата от едната страна - пред моста.
                      Да така е, забравих.Дали е субективно не знам,но ми се струва,че кръглия фар имат по-големи ходове на окачването.
                      Не е така. Като размери на окачването, фейслифта е с по-добри показатели а и на практика с по-добри ходове. Съвсем отделен е въпроса, че и окачването и преди и след фейслифт може да се доработи допълнително за отлични резултати.

                      Коментар


                      • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        И на Паджеро 1 са обратно на тези на Деликата. Мисля, че просто е тъсене на място, а не някакво балансиране.
                        И на мене така ми се струва. Отляво са наблъскали регулатора на задните спирачки, и ама е тзад. От другата старана пък минава ауспуховата тръба, и ама е отпред.

                        Коментар


                        • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                          Според мен така се противодейства по-добре на стремежа на задния мост да се завърти около оста си.
                          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                          Враца

                          Коментар


                          • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                            Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                            Според мен така се противодейства по-добре на стремежа на задния мост да се завърти около оста си.
                            Не знам.
                            Ако приемем че амортисьорите имат различно усилие на разпъване и свиване, да има някаква логика, да има противодействие и в двете посоки.
                            Но ако искаха да противодействат на завъртането, щяха да сложат стабилизиращи щанги.

                            Коментар


                            • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                              То всъщност няма значение на кое отпред на кое отзад. Като са различни, просто се търси симетрия. Моментите които действат на моста от съпротивлението на амортисьорите са малки - и без амортисьори все тая за усукването на моста. Основните сили и моменти на моста се поемат от щанги, а при ресорите от самите ресори( през скобите които ги свързват с моста).
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Митсубиши Делика - Спейс Гиър

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:JAE027.jpg
Прегледи:1
Размер:69.2 КБ
ID:5735069
                                Та, приказката беше за Деликата.
                                Туй чудо е едно L300. Тюнинговачът му споделя, че при потегляне се появявали вибрации в задния мост, и с тези допълнителни амове проблема се изчистил.
                                Очевидно е, че с тези трупчета под ресора, се получава голям усукващ момент, и ресора започва да се гъне.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X