От: Няма ускорение след 3000об/мин
Актуатора не го ли движи налягане (по маркуч)? Поне на стария вариант на мотора, с който повечето от нас има опит е така. Лостчтето отдолу е връзка м/у актуатора и уейстгейта - там какво износване сте открили? Но, така или иначе, проблем с актуатора или самия уейстгейт ще води до липса на ускорение в диапазона 1800-2500 по-вероятно, отколкото до забиване на 3000. При вас моторите са вече с електроника в помпата и не съм наясно как се управлява увеличаването на порцията гориво в съответствие с повишаването на налягането от турбото. При чисто механичната помпа пак става директно по маркуч. И все пак - хвърлете едно око в колекторите. При неизправен ЕГР и леко омасляващо турбо върте става малък ужас и резултата е горе-долу такъв, какъвто го описвате.
Първоначално публикуван от Liebherr4eto
Преглед на мнение
Коментар